• MaartenvE
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-02 23:57
Mijn grootouders zijn op zoek naar een nieuwe TV, zo'n 61-66 cm diagonaal. Wat zijn op het moment tv's met een goede prijs kwaliteitverhouding van deze grote?

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Op de frontpage en kieskeurig.nl heb je heel handige tools om dat te bekijken :)

• MaartenvE
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-02 23:57
http://www.kieskeurig.nl/...ie/lenco/tft-2401/349955/

Zou dat een goede kunnen zijn? (weinig reviews in deze maat met full HD)

Verwijderd

Waarom dan voor die prijs niet iets "bekender" merk nemen waarvan je weet dat de support goed is:
http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/lg/26lh2000/326755/

full HD is waarschijnlijk toch niet nodig. Het beeld is vrij klein om het verschil te merken + je grootouders hebben waarschijnlijk toch geen full HD input (blu-ray, ps3 etc)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-02 13:54

FeaR

In GoT we trust

Hallo MaartenvE en welkom op GoT :w

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent.

Zo is het dus niet de bedoeling om alleen te melden dat het een 61 - 66 cm tv moet zijn en verder niets. Waar je vooral op moet letten met deze groottes is dat je een tv neemt en geen computerscherm met tuner ingebouwd. Nu zijn van de laatste niet alle merken en types slecht en er zijn wel degelijk goede tussen, maar naar mijn inziens kan je beter naar een echte tv kijken en dan niet voor Full HD gaan. Op schermen van deze grootte is een resolutie van 1366 x 768 pixels meer dan genoeg aangezien je wel heel dicht op het scherm moet zitten wil je het verschil gaan zien.

In het LCD Beleid kan je nalezen waar een dergelijke topicstart aan moet voldoen wil je na wat meer onderzoek een nieuw topic openen.

Maar ik stel voor dat je vooral kijkt naar [url=[FAQ] Welke TV moet ik kopen?][FAQ]Welke TV moet ik kopen?[/], want daar staat echt (bijna) alles in van wat je moet weten alvorens je een tv koopt.

Als je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.