Toon posts:

[LCD TV & USB] Waar moet je opletten?

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen weekend ben ik bij een aantal aanbieders/electronicaboeren binnen gelopen opzoek naar een nieuwe LCD TV. Ik kom er alleen niet helemaal uit en vind het aanbod enorm!

Zelf heb ik een drietal eisen voor de tv:

*81 of 94 CM
*Full HD - minimaal 100 hertz
*de TV moet een USB aansluiting hebben voor films

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen en welke opties ik heb? Of hebben jullie totaal andere tips?
Zelf denk ik een beetje in de prijscategorie van rond de 500 euro.

(exacte productseries/merknamen worden heel erg op prijs gesteld)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2009 10:52 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-02 13:54

FeaR

In GoT we trust

Hallo Tailyn en welkom op GoT :w,

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Je bent al begonnen met diverse winkels binnen te gaan en daar informatie in te winnen. Dat is inderdaad het eerste wat je moet doen en vanaf daar moet je een soort van short-list samenstellen welke leiden tot een beter en kleiner overzicht.

Alleen wat eisen posten en een prijscategorie zonder enige vorm van eigen inbreng (als het gaat om bepaalde merken en typen) is dus niet wat we hier graag zien.

n het LCD Beleid kan je nalezen waar een dergelijke topicstart aan moet voldoen wil je na wat meer onderzoek een nieuw topic openen. In de FAQ: Welke TV moet ik kopen? kan je ook veel handige informatie vinden.

Als je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

[ Voor 7% gewijzigd door FeaR op 19-10-2009 16:29 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.