Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aantal vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey iedereen,

Dit is de eerste keer dat ik een pc samenstel, ik denk dat ik het goed gedaan heb maar ik dacht ik kan het best eens vragen, want ik ben over een paar dingen niet zo zeker.

Hier is de setup:

Grafische kaarten: ATI Radeon Sapphire HD5870

Software OEM Besturingssystemen :Microsoft Windows Vista Home Premium 64 bit + Voucher

CPUs Socket AM3: AMD Phenom II X4 955

Voedingen : Antec Earthwatts 750

Behuizingen Midi Tower: Antec Three Hundred

Moederborden Socket AM3: Asus M4A78T-E

Harddisks 3,5 inch SATA : Samsung SpinPoint F1 640GB

Geheugen DDR3-1333 : OCZ 4 GB DDR3 1333 Kit

DVD-drives IDE:1 x Samsung SH-D162D

Hier komen dan de vragen :p

1. Is mijn moederbord goed genoeg voor mijn 3dkaart?(er zit ook al standaard een HD3300 op het moederbord geeft dit conflicten?)

2. Is mijn voeding goed genoeg? :D

3. Ik wil mijn amd overclocken Welke CPU koeler kan ik het best gebruiken , die niet voor de ram gleuven komen?

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen, systeem kost 1.103€ en daarrond ligt ook mijn budget.

Alvast bedankt

Groetjes Kristof

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:20

Thandor

SilverStreak

Zie OH FAQ - Ik wil nieuwe hardware / een nieuwe PC of laptop kopen, welke? ofwel CSL FAQ - Ik wil een nieuwe PC kopen, welke?. Altijd even het beleid of de FAQ lezen die bovenaan het subforum staan, daar staat immers nuttige informatie in :).

Je kunt het beste de Best Buy Guides (BBG's) erbij pakken die hier vermeld staan: [BBG] Best Buy Guide topicoverzicht. Je kunt in CSL alles over deze systemen vinden. Meer weten? CSL Beleid en *LET OP* - Wat moet ik kopen :).

Dit topic gaat in ieder geval op slot omdat het hier niet thuis hoort.

[ Voor 5% gewijzigd door Thandor op 18-10-2009 19:52 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.