Hey iedereen,
Dit is de eerste keer dat ik een pc samenstel, ik denk dat ik het goed gedaan heb maar ik dacht ik kan het best eens vragen, want ik ben over een paar dingen niet zo zeker.
Hier is de setup:
Grafische kaarten: ATI Radeon Sapphire HD5870
Software OEM Besturingssystemen :Microsoft Windows Vista Home Premium 64 bit + Voucher
CPUs Socket AM3: AMD Phenom II X4 955
Voedingen : Antec Earthwatts 750
Behuizingen Midi Tower: Antec Three Hundred
Moederborden Socket AM3: Asus M4A78T-E
Harddisks 3,5 inch SATA : Samsung SpinPoint F1 640GB
Geheugen DDR3-1333 : OCZ 4 GB DDR3 1333 Kit
DVD-drives IDE:1 x Samsung SH-D162D
Hier komen dan de vragen
1. Is mijn moederbord goed genoeg voor mijn 3dkaart?(er zit ook al standaard een HD3300 op het moederbord geeft dit conflicten?)
2. Is mijn voeding goed genoeg?
3. Ik wil mijn amd overclocken Welke CPU koeler kan ik het best gebruiken , die niet voor de ram gleuven komen?
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen, systeem kost 1.103€ en daarrond ligt ook mijn budget.
Alvast bedankt
Groetjes Kristof
Dit is de eerste keer dat ik een pc samenstel, ik denk dat ik het goed gedaan heb maar ik dacht ik kan het best eens vragen, want ik ben over een paar dingen niet zo zeker.
Hier is de setup:
Grafische kaarten: ATI Radeon Sapphire HD5870
Software OEM Besturingssystemen :Microsoft Windows Vista Home Premium 64 bit + Voucher
CPUs Socket AM3: AMD Phenom II X4 955
Voedingen : Antec Earthwatts 750
Behuizingen Midi Tower: Antec Three Hundred
Moederborden Socket AM3: Asus M4A78T-E
Harddisks 3,5 inch SATA : Samsung SpinPoint F1 640GB
Geheugen DDR3-1333 : OCZ 4 GB DDR3 1333 Kit
DVD-drives IDE:1 x Samsung SH-D162D
Hier komen dan de vragen
1. Is mijn moederbord goed genoeg voor mijn 3dkaart?(er zit ook al standaard een HD3300 op het moederbord geeft dit conflicten?)
2. Is mijn voeding goed genoeg?
3. Ik wil mijn amd overclocken Welke CPU koeler kan ik het best gebruiken , die niet voor de ram gleuven komen?
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen, systeem kost 1.103€ en daarrond ligt ook mijn budget.
Alvast bedankt
Groetjes Kristof