Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:45:
[...]
Het vet gedrukte snap ik niet helemaal.
Ik ben ook helemaal clean begonnen met de Energy ROM. Alleen contacten gesynchroniseerd via MyPhone.
Ben benieuwd of ik nu weer veel vastlopers krijg. Slijtage batterij in 8 maanden valt niet onder de garantie? (Ik twijfel dus of hij terug naar HTC gaat..vandaar de vraag of ik de hard-spl ongedaan moet maken. Heb er nu overigens nog niks mee gedaan. Lekker laten staan dus.)
dat vet gedrukte ik weet niet waar hij het over heeft, is dus ook niet belangrijk.
1 tip voor jou, als je de originele firmware gaat gebruiken zou ik de stock spl erop zetten. stel je verneukt ooit je tel zo erg dat je niet eens spl kan flashen, en hij moet terug naar HTC en ze hebben vast wat beter apparatuur dan wat wij thuis hebben, dus die hebben dat zo in de gaten.. bijvoorbeeld als je usb connector kapot gaat ofz.. dan is het handig dat je alles origineel hebt, ik gebruik ook de originele rom met de originele spl

die gare roms van xda zijn niks man.. genoeg geprobeerd en uiteindelijk waren ze allemaal net zo snel oftewel net zo langzaam! geef toe dat je hier een boel tweaks moet uitvoeren om hem dan ook rlxt te laten werken, waar dat bij de custom roms niet hoeft maar toch liever origineel dan zo een gare windows mobile 6.5.3.. met die lelijke icoontjes enz..
dus gewoon de originele er weer opzetten dan weetje zeker dat je veilig bent als er iets met de telefoon gebeurd. zodra je een custom rom erop gaat zetten, dan moet je niet vergeten dat je de hard spl er weer op moet zetten! doe je dit niet, dan krijg je waarschij
nlijk GEEN brick maar wel de schrik! meestal dan stopt hij bij 9% ofz en dan reboot hij zichzelf meestal weer in de normale rom.. of je krijgt een tri color scherm en dan kan je via stappen weer via de usb flashen.. dus echt bricken zodat het een baksteen word zit er niet in hoor

dus wees niet bang!
voor de batterij:
probeer hem eens helemaal leeg te maken en dan volledig de hele nacht op te laden. en zorg dat je na het flashen van de originele rom er niks op installeerd en dan test op de batterijduur..misschien gebruik je wel een programma wat ontzettend veel batterij vreet.. of staat je bluetooth/wifi constant aan? gprs had ik al begrepen, misschien een tip om je email per uur of 2 uur in te stellen ipv constant?