Ik heb recentelijk twee dezelfde draadloze deurbellen aangeschaft, omdat ik één ontvanger op de benedenverdieping en één ontvanger op de bovenverdieping wilde plaatsen. Maar nu blijken ze alleen op hun 'eigen' knopje te reageren, dus ik ga er vanuit dat ze op een andere frequentie zijn ingesteld.
Ik ben een leek op het gebied van elektronica, maar het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om de frequentie te wijzigen, of wel? Hopelijk kan iemand me hierbij helpen.
Dit is het printplaatje van de ontvanger:

(sorry voor de crappy kwaliteit, ik krijg geen scherpere foto van zo close-up)
Er zit een soort wit plastic torentje op met een schroefje erin. Dat is het enige onderdeel waar iets aan te wijzigen valt zonder de printplaat te moeten slopen. Op de verzendunit kon ik helemaal niets vinden dat er wijzigbaar uitzag.
Is dat witte ding inderdaad hetgene waar ik aan moet gaan draaien om de frequentie te wijzigen, of sloop ik 'm dan?
Ik ben een leek op het gebied van elektronica, maar het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om de frequentie te wijzigen, of wel? Hopelijk kan iemand me hierbij helpen.
Dit is het printplaatje van de ontvanger:

(sorry voor de crappy kwaliteit, ik krijg geen scherpere foto van zo close-up)
Er zit een soort wit plastic torentje op met een schroefje erin. Dat is het enige onderdeel waar iets aan te wijzigen valt zonder de printplaat te moeten slopen. Op de verzendunit kon ik helemaal niets vinden dat er wijzigbaar uitzag.
Is dat witte ding inderdaad hetgene waar ik aan moet gaan draaien om de frequentie te wijzigen, of sloop ik 'm dan?