Toon posts:

Kan ik deze specificaties met elkaar vergelijken?

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Tweakers,

Even een korte vraag!

Ik zoek een systeempje voor erbij. Voornamelijk voor internetten, programmeren, etc. Allemaal niet zo'n zwarte taken. Eraan gekoppeld wordt wel een dual monitor setup.

Momenteel werk ik op een Dell Vostro 1520.
Specs:Intel® Core™2 Duo processor T5870 (2,00 GHz, 2 MB L2-cache, 800 MHz FSB), 2GB Intern Geheugen

Kan ik deze vergelijken met een? CORE 2 DUO 2,4 GHZ
Linkje

Deze specs zijn toch wel ongeveer hetzelfde? Betreft snelheid van de machine etc.

Bedankt :)

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:00
De ene is een laptop-proc, de andere een desktop proc. Niet echt reeel om met elkaar te vergelijken. De desktop proc(E6600) heeft meer cache, hogere bussnelheid en ondersteunt virtualisatie.

Verwijderd

Topicstarter
mad-dog schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:30:
De ene is een laptop-proc, de andere een desktop proc. Niet echt reeel om met elkaar te vergelijken. De desktop proc(E6600) heeft meer cache, hogere bussnelheid en ondersteunt virtualisatie.
Dan ga ik er dus op voor uit :)?

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Jup dat zeker.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie :) Dan weet ik genoeg!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Alleen jammer dat je voor dat geld een nieuwe, snellere machine inelkaar zet. ;)

edit: OK, met een OS erbij wordt het lastig.

[ Voor 23% gewijzigd door Edmin op 17-10-2009 22:54 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:52
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG ([BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

En bovenstaande geldt dus ook voor vergelijking.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.