Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb onlangs een Blackberry Bold overgenomen van een persoon die hem icm een Hi Abbonement had gekregen, Ikzelf zit bij t-mobile heb daarbij vandaag in de t-mobile shop een instant email abbonement afgesloten, ik probeer nu het toestel aantemelden bij http://instantemail.t-mobile.nl/

alleen krijg daarbij een foutmelding... kan dit komen omdat het toestel waarschijnlijk door de vorige persoon al aangemeld is bij hi? Heeft iemand enig idee hoe ik dit verder kan oplossen?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Geef aub nog even aan wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd en met welk resultaat. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb beide klantenservices gebeld, maar die zijn inmiddels beiden gesloten... :P
Heb gekeken of ik op google ergens iets vinden kon.. zag wel enigzins vergelijkbare problemen... maar nergens echt de oplossing.. of ik heb er overheen gelezen..

• JottemJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-11 12:02
Als de beste man waar je de BB van gekocht hebt het abonnement heeft opgezegd, dan dient KPN/Hi de IMEI/BB PIN vrij te geven voor gebruik bij een andere provider. Als dit gedaan is kan je 'm aanmelden bij TMo.

Grote kans dat dit niet gebeurd is, en je alsnog contact met KPN/Hi moet opnemen alvorens je bij TMo met de BB aan de slag kan.

[ Voor 23% gewijzigd door JottemJ op 17-10-2009 18:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
JottemJ schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:42:
Als de beste man waar je de BB van gekocht hebt het abonnement heeft opgezegd, dan dient KPN/Hi de IMEI/BB PIN vrij te geven voor gebruik bij een andere provider. Als dit gedaan is kan je 'm aanmelden bij TMo.

Grote kans dat dit niet gebeurd is, en je alsnog contact met KPN/Hi moet opnemen alvorens je bij TMo met de BB aan de slag kan.
het abbonement van die persoon loopt gewoon nog, hij heeft gewoon een ander toestel aangeschaft..

• JottemJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-11 12:02
Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 19:08:
[...]

het abbonement van die persoon loopt gewoon nog, hij heeft gewoon een ander toestel aangeschaft..
Dan dient hij Hi in te lichten dat hij geen BB meer heeft en het verzoek of ze dat toestel willen vrijgeven.

Het is te hopen dat hij 'zomaar' zijn BB-abonnement mag opzeggen gedurende de contractperiode, indien hij nog niet contractvrij is. Anders heb jij een probleem ;)

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Zijn BB is inderdaad dan al gekoppeld bij Hi. T-Mobile kent de BB helemaal niet, vandaar dat je hem zelf ook niet kan koppelen.
Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:29:

alleen krijg daarbij een foutmelding...
Als je een foutmelding krijgt moet je de oplossing toepassen!

[ Voor 46% gewijzigd door Dysmael op 18-10-2009 10:40 ]

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Mijn BlackBerry was dan welliswaar nieuw, maar kwam dus in een doos met KPN instructies, zelfs wanneer de PIN vrij is kan het zijn dat ze hem moeten koppelen.

Mijn gevoel gaf mij in iedergeval aan dat T-Mobile mijn PIN moest toestaan om een account aan te maken op instantemail.T-Mobile.nl, nadat ik de klantenservice gebeld had, was dit binnen 30 minuten geregeld en kon ik alsnog een account aanmaken.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Verwijderd

Topicstarter
na een telefoontje met t-mobile is dit idd gelukt
thnx!

kan een slotje op!
Pagina: 1