Informatie over SuperSearch

Pagina: 1
Acties:
  • 356 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-12-2024
Helleu,

Ik vroeg me af of iemand hier iets van protocol informatie weet over newsleecher's supersearch.

Alt.Binz (gratis usenet applicatie) heeft het voor mekaar om gebruik te maken van de super search feature. Aangezien ik betaal voor supersearch en zelf een usenet appje aan het maken ben zou ik graag over deze functie beschikken.

Dus, alle informatie die jullie hebben is welkom. Ik heb zelf al geprobeerd om een MiTM attack uit te voeren maar aangezien de content deels encrypted is kom ik niet veel verder dan het encrypted verkeer onderscheppen.

Groet,

Nick.

Update:

Als iemand nog tips heeft over het zelf uitpluizen van dit protocol is die informatie ook welkom (liever nog, dan heb ik er nog wat aan voor de volgende keer :)).

[ Voor 13% gewijzigd door CMG op 16-10-2009 21:54 ]

NKCSS - Projects - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Heeft SuperSearch niet iets van XPAT weg? Misschien dat je daar eens op kan zoeken?

Edit: bij SuperSearch bied de aanbieder toegang tot een eigen database aan waar de client in zoekt. Oftewel: begin maar met indexeren en alles netjes in een database zetten :)

[ Voor 51% gewijzigd door Dysmael op 16-10-2009 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG
XPath is een zoekmethode die je op je server loslaat; supersearch is van Newsleecher zelf.

Ik heb 2 ip's en poorten waar delen van de dienst op luisteren, maar heb geen idee hoe ik er mee moet praten.

Edit:

Niet echt haalbaar, heb geen PB's aan ruimte over om de headers in op te slaan. Ik wil gebruik maken van de SuperSearch dienst, dat was ook mijn vraag....

[ Voor 29% gewijzigd door CMG op 16-10-2009 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Dan moet je contact opnemen met bv. Newsleecher om te vragen of je toegang kan krijgen en/of hun dienst in een soort licentiemodel mag gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG
RolfLobker schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:07:
Dan moet je contact opnemen met bv. Newsleecher om te vragen of je toegang kan krijgen en/of hun dienst in een soort licentiemodel mag gebruiken.
Come on, lees nou de eerste post nog eens: Newsleecher heeft een abbo dienst genaamd SuperSearch. Normaal kun je dit alleen gebruiken binnen newsleecher zelf, maar aangezien er minimaal 1 andere applicatie is die (zonder ondersteuning van newsleecher) SuperSearch kan gebruiken ben ik op zoek naar informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09 12:49

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Neem contact op met de schrijver van Alt.binz? Die heeft het ook uit weten te vogelen blijkbaar.

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG
Nick_S schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:19:
Neem contact op met de schrijver van Alt.binz? Die heeft het ook uit weten te vogelen blijkbaar.
Ja, dat was mijn eerste idee ook, maar hij wilt niets van zijn programma source openbaren helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 09:15

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Er is in een jaar tijd nog niet veel veranderd. Newsleecher SuperSearch Protocol/RFC/Whitepaper

Nog steeds is het niet de bedoeling dat we hier gaan lopen hacken. Wil je ondersteuning voor het zoeken op usenet, neem dan een indexeer service die wel een api aanbiedt, zoals bijvoorbeeld newzbin.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.