Newsleecher SuperSearch Protocol/RFC/Whitepaper

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik ben bezig om zelf een tooltje in elkaar te draaien met NNTP support en zou hier ook graag supersearch inbakken (Alt.Binz heeft het voor mekaar, dus moet te doen zijn), maar kan nergens informatie over hoe die server werkt. Weet iemand misschien een linkje naar een pdf/page waar iemand het protocol ge reverse engineered heeft?

Alvast bedankt.

NKCSS - Projects - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

Wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je al eens een traffic logger geinstalleerd bijvoorbeeld? Heb je gegoogled? Heb je de makers al gecontact of ze dat überhaupt wel leuk vinden dat iemand met een 3rd party app hun secured webservice ingraaft? :)

Stop uploading passwords to Github!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 20:34
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=16304
Sorry but access SuperSearch is only from within NewsLeecher. Web or API access is not possible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Voor support op of vragen over dit soort zaken moet je bij de betreffende partij zijn; niet hier. Daarnaast is het dus gewoon prima op hun site te lezen; voortaan even verder kijken dan je neus lang is ;)

[ Voor 42% gewijzigd door RobIII op 08-09-2008 19:18 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.