gedeeld internet en games

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
wij zijn bezig met het leggen van een netwerkje achter een kabelaansluiting van de universiteit twente (UT).

momenteel draaien we winroute pro 4.1 maar er zij hier voorstanders om proxy+ en zonealarm te draaien (definitely not me! om dat ik 99% zeker denk te weten dat ik dan niet meer kan gamen)

nu heb ik een aantal problemen:

als ik half-life of unreal tournament online wil spelen valt de verbinding weg tijdens het pingen van de lijst van de servers. op een een of andere manier valt de verbinding weg en ik weet niet waarom :(. huisgenoten vinden dat weer niet leuk.

hoe kunnen mijn huisgenoten bij hun computers komen als die achter een proxy hangen; of als die computers via winroute of iets vergelijkbaars zijn aangesloten? een aantal van onze netwerkkaarten hebben een ip adres toegewezen gekregen (wat wordt toegewezen aan de hand van je mac adres)

kan ik ook blijven gamen als zij proxy gaan gebruiken dus Homeworld en halflife etc. ? het lieft zonder al te veel performance verlies (want zo veel performance heeft die kabel toch al niet)

kort samengevat:

zijn er manieren dat ik kan gamen zonder dat de verbinding weg valt, zij bij hun comps kunnen en dat dat allemaal relatief veilig kan? (we krijgen elke 1 à 2 uur wel een portscanner langs)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
kan iemand me hierbij helpen?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

CROSS POST :(:(:(

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Dit topic is gesloten.