Ik ben in het bezit van een Quad-Core PC (Q6600) met 6GB DDR2 geheugen (draai hem op Windows 7 64bit) en een 8800GTS 512mb kaart. Heb daar destijds 270€ voor betaald (oktober 2007) en wil nu eigenlijk toch wel een nieuwere kaart hebben om ook de recente games goed te kunnen draaien. Nu zag ik dat de GTX260 redelijke prestaties leek te hebben bij de meeste recente games, ondanks dat hij voor ong. 150€ te krijgen is. Nu wil ik gebruik kunnen maken van PhysX, vind dit belangrijker dan DX11 wat ATI bijvoorbeeld heeft. Heb een andere PC in huis waarbij ik 3D Vision van Nvidea samen met PhysX draai (Batman, Mirror's Edge) en vind te echt een geweldige toevoeging.
Nu was dat gewoon een nieuwe Pc waarbij alles apart moesten worden aangeschaft dus moest er niets worden geupgrade, maar aangezien er bij mijn huidige systeem waar ik een nieuwe kaart voor wil enkel de kaart hoeft te worden vervangen vroeg ik me af of deze upgrade het geld waard is, of dat het eigenlijk de moeite niet waard is.
Mvg,
Penhoat
Nu was dat gewoon een nieuwe Pc waarbij alles apart moesten worden aangeschaft dus moest er niets worden geupgrade, maar aangezien er bij mijn huidige systeem waar ik een nieuwe kaart voor wil enkel de kaart hoeft te worden vervangen vroeg ik me af of deze upgrade het geld waard is, of dat het eigenlijk de moeite niet waard is.
Mvg,
Penhoat