Toon posts:

[XBOX 360]Wet vs Stranglehold

Pagina: 1
Acties:
  • 321 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wet is 2 jaar later uitgekomen en is niet beter dan Stranglehold.

De presentatie in Wet is origineler.
De spelwereld is veel simpeler (niets kan kapot) en charactermodels zijn minder gedetailleerd.
Vijanden zijn moeilijk te raken omdat ze zo dun zijn, in tegenstelling tot Stranglehold.

Wet heeft meer variatie, door de op-auto-staan-level en de levels waarin alles roodgekleurd is. Maar beide onderdelen vervelen na het 2 keer gespeeld te hebben.

Stranglehold is een beter product.
(En had wel mogen vermeld worden in Wet-recensies)

Heeft iedereen dit idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Beiden zijn ook geen shooter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:56

Spooksel

Spooksel!

Stranglehold... ik heb het nog op kunnen brengen om de eerste stage af te maken... maar man man man, wat een saaie paupergame :D

Loop ergens tegenaan en je vliegt het hele beeld door... aaargh!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat wil je met dit topic bereiken? Beide games zijn niet direct shooters volgens mij en beide games hebben hun sterke en zwakke punten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 16:21
Volgens mij zijn beide games wel degelijk shooters! Stranglehold in ieder geval, die heb ik ook gespeeld. Het 'vernieuwende' aan die shooter was dat je over op kon springen en over kon glijden als soort van special moves. Dan werd het spel vertraagd en kon je iedereen neermaaien met je guns.
Van wat ik van WET gezien heb is het ook rondlopen en knallen, niets minder dan een shooter dus als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Tijdsvertraging had je in Max Paine toch ook al? Min of meer hetzelfde idee als ik mij Strangehold nog goed herinner.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Crell schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:34:
Volgens mij zijn beide games wel degelijk shooters! Stranglehold in ieder geval, die heb ik ook gespeeld. Het 'vernieuwende' aan die shooter was dat je over op kon springen en over kon glijden als soort van special moves. Dan werd het spel vertraagd en kon je iedereen neermaaien met je guns.
Van wat ik van WET gezien heb is het ook rondlopen en knallen, niets minder dan een shooter dus als je het mij vraagt.
Wat mij betreft is een shooter ten allen tijde een game die je vanuit de eerste persoon speelt. Anders kunnen we Tomb Raider en Uncharted ook net zo goed shooters noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bram1984 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:53:
[...]

Wat mij betreft is een shooter ten allen tijde een game die je vanuit de eerste persoon speelt. Anders kunnen we Tomb Raider en Uncharted ook net zo goed shooters noemen.
Tombraider en Uncharted bevatten ook puzzel-elementen.
Stranglehold en Wet richten zich puur op het vaak indrukken van RT, op de Xbox360, en richten op alles wat beweegt. Dus alleen schietend kom je de levels door. In de derde persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:53:
[...]

dus gears of war is ook geen shooter o.O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik zal het even nuanceren: in het Shooter forum worden in principe alleen maar "First Person Shooters" besproken, ondanks dat de woorden "First" en "Person" er niet letterlijk bij staan.

Wet en Strangehold, en ook GoW, passen wat dat betreft beter thuis in het Actie, Adventure en Platform forum. Platform games met shooter elementen dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:56

Spooksel

Spooksel!

Sorry hoor, maar GoW is imho toch echt een shooter en hoort in dit forum thuis :D

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 19:38

PromoX

Flying solo

Redelijk offtopic allemaal. Het topic zelf is echter ook niet echt hoogstaand en vraag ik me een beetje het nut af van een vergelijkingstopic tussen een oude game en één die recentelijk is uitgebracht.

Verder ben ik het ook wel eens met Bor. Beide games zullen hun eigen sterke en zwakke punten hebben en welke game 'beter' is zal dan ook vooral van persoonlijke voorkeuren afhangen. Deze sluit ik dan ook.
bram1984 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:06:
Ik zal het even nuanceren: in het Shooter forum worden in principe alleen maar "First Person Shooters" besproken, ondanks dat de woorden "First" en "Person" er niet letterlijk bij staan.
\[PC/PS3/X360] Resident Evil 5 en \[X360/PC] Gears of War 1 & 2 Deel 2 staan ook in dit subforum en horen hier dan ook gewoon thuis, aangezien het toch meer shooters zijn dan actie/platformgames. Zie ook Spielerij FAQ. Waarom het forum afgekort dan FPS genoemd is, geen idee meer, misschien hadden we geen alternatieven en is er gekozen voor iets herkenbaars.

Aangezien hier een slotje aan komt te hangen hoef ik niet na te denken waar Wet en/of Stranglehold het beste passen :P.

[ Voor 5% gewijzigd door PromoX op 16-10-2009 15:17 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.