Hoi,
Ik heb een probleem met mijn pc. Ik heb een pc met oa:
e8400
4 gb 1066 mhz geheugen
en een 4870 512 mb 3d kaart.
Nou heb ik steeds problemen tijdens het spelen van half life 2(cs:s, portal, team fortress 2 enz..)
Hij blijft vastlopen en in de windows foutmeldingen staat dat er een video hardware fout was.
Nou had ik ditzelfde probleem een tijdje terug ook en toen werd aangeraden om nieuw geheugen te kopen, dat heb ik gedaan maar het probleem bleef dus.
Nou is mijn vraag, wat is handiger
Een nieuwe 4870 kaart kopen en de oude voor garantie opsturen om dan in crossfire te gaan
Een nieuwe 4890 kaart kopen, wachten op de oude en dan in crossfire
Of die nieuwe 5870 kopen en de oude gewoon verkopen op marktplaats
Als ik de nieuwste kaart koop moet ik dan ook mijn processor vernieuwen of maakt dat niet echt uit?
Btw, de pc loopt alleen vast bij source spellen. Far cry 2, crysis etc. werkt allemaal perfect.
Alvast bedankt voor diegene die iets weet
Ik heb een probleem met mijn pc. Ik heb een pc met oa:
e8400
4 gb 1066 mhz geheugen
en een 4870 512 mb 3d kaart.
Nou heb ik steeds problemen tijdens het spelen van half life 2(cs:s, portal, team fortress 2 enz..)
Hij blijft vastlopen en in de windows foutmeldingen staat dat er een video hardware fout was.
Nou had ik ditzelfde probleem een tijdje terug ook en toen werd aangeraden om nieuw geheugen te kopen, dat heb ik gedaan maar het probleem bleef dus.
Nou is mijn vraag, wat is handiger
Een nieuwe 4870 kaart kopen en de oude voor garantie opsturen om dan in crossfire te gaan
Een nieuwe 4890 kaart kopen, wachten op de oude en dan in crossfire
Of die nieuwe 5870 kopen en de oude gewoon verkopen op marktplaats
Als ik de nieuwste kaart koop moet ik dan ook mijn processor vernieuwen of maakt dat niet echt uit?
Btw, de pc loopt alleen vast bij source spellen. Far cry 2, crysis etc. werkt allemaal perfect.
Alvast bedankt voor diegene die iets weet