Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• svperhmn_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-11 00:28
Ik ben al een maandje aan het uitkijken voor een smartphone met windows mobile.
Kheb een budget van ongeveer 500€

Nu kom op de keuze tussen:

Acer neotouch : +- 350€
+ Goedkoop en mooi uitziend
- volgens review slechte bouwkwaliteit en slechte software

Samsung omnia 2: +- 475€
+ zeer goed scherm
+ redeleke software
+ goeie muziekspeler
- ik HAAt dat zilveren cubeding

HTC Touch HD : +- 470€
+ zeer goeie software
+ zeer mooi design
- geen flash
- geen landscape toetsenbord ?(wat ik toch heel belangrijk vind)

ik kom er echt niet uit
ik gebruik hem vooral voor gps , muziekspeler en agenda

kan iemand me helpen ?

P.S: isser een mogelijkheid tot het uitschakelen van alle programmas/widgets die internet gebruiken ? ik heb namelijk een heel goedkoop abonnement maar daar zit heel duur (supertraag) internet aan vast , en daarom wil ik niet dat die weather en stock widgets constant zitten up te daten via mobiel internet , alleen via wifi...

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het is Windows Mobile, dus je kan gewoon allerlei software installeren. Ga je eens verdiepen in de mogelijkheden van Windows Mobile en of je wel 6.1 wilt of 6.5. Want als ik dit lees heb je je gewoon nergens in verdiept.

En ja, dataverbinding kan je uitschakelen oa met programma's.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik zou me is gaan toeleggen op de hardware specs..

Wat wil je voor grootte van het scherm?
Welke Windows Mobile versie wil je erop?
Wat voor resolutie moet het scherm hebben?
Wat voor CPU moet erin zitten?
Wat wil je voor toetsenbord? Virtueel of fysiek?

Acer zou ik zowiezo al links laten liggen, dat is totaal geen smartphoneproducent..

Als je perse Windows Mobile wilt zou ik deze nog willen aanraden:
HTC Touch Diamond2 [chapitre trois]: Slechts 270,- / handzaam / hoge resolutie scherm / WM6.1 - WM6.5
HTC Touch HD2: Nieuwste van het nieuwste / superprocessor / mooi groot scherm / wel prijzig.. / WM6.5

EDIT @ Hieronder: Klopt natuurlijk helemaal!

Tevens zijn je plus- en minpunten niet kloppend...
Zo draait de Omnia II op WM6.1 en is dat 'redelijk' terwijl de HD ook op WM6.1 draait en dat is 'zeer goed' O-)

[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 16-10-2009 00:09 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Vergeet niet dat de Diamond 2 gewoon naar 6.5 geupdate kan worden .

Edit: Neem aan dat hij de widgets van de Omnia met de Touch Flo van HTC vergelijkt.

[ Voor 39% gewijzigd door Tsurany op 16-10-2009 00:07 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die weather en stock widgets kan je gewoon handmatig laten updaten, werkt goed. Ook quickgps geef je zelf aan wanneer hij moet updaten.

In plaats van de Touch HD zou je dan voor een Touch Pro (of de HD pro) moeten gaan, dikker maar heeft wel keyboard. Plus dat die (naar het blijkt) technische iets beter is dan de non-keyboard versie.

Daarnaast, het draait allemaal windows mobile, enkel de schil is anders. En op zich kan je gewoon eigen software erbij zetten, op bv XDA heb je zelfs complete pakketten met software (tooltjes, handige dingen etc).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• svperhmn_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-11 00:28
ik ben al een maand bezig met uitzoeken , dus ik verdiep me wel maar aangezien geneen vriend ook mar enig smartphone heeft kan ik ook niet alles bezien en gewoon reviews zien 24/7 :).

ik wil windows mobile omdat ik een gekraakt gps programma wil en nog andere programmas :) ( kweet niet ofk dat hier mag zeggen)

ik heb de HD2 bekeken , die is idd alles wat ik wil maar wel heel duur

ik heb ook al op xdadevelopers wat zitten browsen maar daar zie ik het bos door de bomen niet meer.

ik weet vooral dat ik de software van HTC zeer mooi vind.

morgen ga ik me is in de touch pro2 verdiepen maar 3.2 inch scherm vind ik toch vrij klein ik wil het namelijkl ook als videospeelding gebruiken
CLB schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:03:

Tevens zijn je plus- en minpunten niet kloppend...
Zo draait de Omnia II op WM6.1 en is dat 'redelijk' terwijl de HD ook op WM6.1 draait en dat is 'zeer goed' O-)
ik bedoel touchwiz tegen touchFLO

en ik wel geen hardware toetsenbord , ik wil een virtueel dat in landscape gaat waar ik t9 kan uitzetten

[ Voor 23% gewijzigd door svperhmn_ op 16-10-2009 00:38 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

svperhmn_ schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:29:
ik wil windows mobile omdat ik een gekraakt gps programma wil en nog andere programmas :)
[...]
Ik weet vooral dat ik de software van HTC zeer mooi vind.
Achja om daar nou 'n OS voor uit te kiezen... Voor Android is ook genoeg te vinden..
En als je de HTC software mooi vind (TouchFlo 3D / Sense) kun je ook voor de HTC Hero gaan!
ik heb de HD2 bekeken , die is idd alles wat ik wil maar wel heel duur
Kijk dan even naar de eerste Touch HD, 3,8" scherm, hoge resolutie, WM 6.1 en goedkoper...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:30
Als je GPS belangrijk vindt, zou ik de Samsung Omnia II i8000 links laten liggen.
Ik ben in het bezit van deze Samsung, en het GPS bereik valt me zeer tegen. Het duurt
soms tijden voordat ik een fix heb, en dat is me zelfs nog nooit gelukt in een gebouw/auto/trein alleen in open terrein/buiten.
Zelfs als ik een fix heb, en ik loop de trein in valt het signaal weg.

Dus als je GPS heel belangrijk vind, kan je deze van je lijstje schrappen :)
Pagina: 1