Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vraag] Hoe lang mag een productreview zijn?

Pagina: 1
Acties:
  • 539 views

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Ik zet dit in LD, omdat ik denk dat de devvers hier het beste zicht op hebben.
De vraag is simpel, maar hij staat niet in de FAQ; namelijk, hoeveel karakters kan ik in een productreview duwen?

Iets zegt me dat dat 65536 karakters zijn, omdat dat bij mijn weten ook de lengte is wat hier in 1 bericht kunnen duwen op GoT. Maar klopt dit ook?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

Het databaseveld voor een productreview is inderdaad ook 64KB, maar volgens mij wordt er geen max-length check gedaan :X

Intentionally left blank

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Ok, dan zal ik proberen me binnen die 64kB te houden.

En net even gecheckt, er zit idd geen max-length check op. Hij voegt gewoon toe en kapt af, maar ik krijg geen melding.

devtrack: Geen max-lenght check op review invoer.
Heb hem gelijk even op de devtrack gegooid.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Op tweakblogs zit ook geen check, die kapt ook gewoon af, dus daar ook graag een check op.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Sorry om dit nog eens omhoog te schoppen, maar bestaan er mogelijkheden om meer dan die 64k te posten of lukt dat niet (ben bang van niet, weet het eigenlijk wel zeker :P).

Ik kom nu iets van 30.000 karakters tekort :+

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Valt er geen review van te maken voor Tweakers zelf? Dan kan je em opdelen over meerdere pagina's :Y)

En volgens mij wordt het anders snijden in je review :o (small, je gegenereerde tabellen omzetten naar plaatjes scheelt bulten tekens)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Wiethoofd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:32:
Valt er geen review van te maken voor Tweakers zelf? Dan kan je em opdelen over meerdere pagina's :Y)
Het zou ideaal zijn als dat zou kunnen inderdaad.
Ik kan het nu wel over 2 reviews spreiden op zich. Ik wil het echter wel als userreview gaan posten.
En volgens mij wordt het anders snijden in je review :o (small, je gegenereerde tabellen omzetten naar plaatjes scheelt bulten tekens)
Tja, maar ik vind het als tekst wel makkelijker, kun je tekst selecteren en je kunt makkelijk foutjes aanpassen. Maar ik zie het meer als een last resort :P

[ Voor 3% gewijzigd door TERW_DAN op 20-10-2009 23:50 ]

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

TERW_DAN schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:34:
Het zou ideaal zijn als dat zou kunnen inderdaad.
Valt dat niet op te voeren met Suggesties voor core-reviews in het achterhoofd? Elke review is er 1, ookal is het over hardware die al een tijdje uit is, het is een review namens tweakers.net en dus betrouwbaar (even de gedachtegang van een buitenstaander)
Ik kan het nu wel over 2 reviews spreiden op zich.
Lijkt mij ongewenst, 1. omdat je dan door moet klikken naar een extra review, 2. voor jezelf de beoordelingen boel, foto's etc. opnieuw in moet vullen en 3. je 1,5x karma kan claimen. Niet dat het laatste onterecht zou zijn, maar als iedereen het zou doen..... O-)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

TERW_DAN schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:30:
Sorry om dit nog eens omhoog te schoppen, maar bestaan er mogelijkheden om meer dan die 64k te posten of lukt dat niet (ben bang van niet, weet het eigenlijk wel zeker :P).
Theoretisch zijn die er wel, maar dat soort aanpassingen gaan we niet doen omdat toevallig 1 persoon er tegenaan loopt ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Wiethoofd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:51:
[...]

Valt dat niet op te voeren met Suggesties voor core-reviews in het achterhoofd? Elke review is er 1, ookal is het over hardware die al een tijdje uit is, het is een review namens tweakers.net en dus betrouwbaar (even de gedachtegang van een buitenstaander)
Ik wil per se dat dit onder mijn nickname wordt gepost en niet als een review vanuit de redactie. De reden daarvan ga ik niet publiekelijk neer plempen, maar ik voel daar nu niet zoveel meer voor.
Lijkt mij ongewenst, 1. omdat je dan door moet klikken naar een extra review, 2. voor jezelf de beoordelingen boel, foto's etc. opnieuw in moet vullen en 3. je 1,5x karma kan claimen. Niet dat het laatste onterecht zou zijn, maar als iedereen het zou doen..... O-)
Nou, wat het is. Het is 1 review van 2 kaarten. Gigabyte heeft me een GTX275 Super Overclock en een GTX 260 Super Overclock beschikbaar gesteld. Dus er komt een review van de GTX275 en van de GTX260 (het zijn aparte producten). Alleen zou ik er dan voor moeten kiezen om bepaalde benchmarks bij de ene neer te zetten en de andere helft bij de andere kaart.
Benchmarks recyclen doe ik vaker, het is immers een prima manier om dingen te vergelijken.
Doorklikken is dan vervelend, ben ik met je eens. die extra meuk invullen vind ik niet erg. Ik ben toch al een paar dagen kwijt om alles te benchen, dan is een paar dingetjes extra invullen geen probleem.
En wat betreft de karma... tja, leuk dat ik dat krijg, maar het is niet alsof ik dat echt nodig heb, behalve voor een nog grotere e-penis.
moto-moi schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:57:
[...]

Theoretisch zijn die er wel, maar dat soort aanpassingen gaan we niet doen omdat toevallig 1 persoon er tegenaan loopt ;)
Ok helder.
Ik snap dat het theoretisch mogelijk is, maar het ging er meer om wat in de praktijk de mogelijkheden zijn ;)
Dan ga ik wel creatief zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door TERW_DAN op 21-10-2009 00:00 ]

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Aah, ik wist niet dat het om 2 producten ging, maar de tekst met betrekking op de GTX275 bij de 275 zetten en die bij de GTX260 bij de 260 en dan de benchmarks recyclen en er bij zetten dat het voor vergelijkingsmateriaal is lijkt me prima...

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Wiethoofd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:33:
Aah, ik wist niet dat het om 2 producten ging, maar de tekst met betrekking op de GTX275 bij de 275 zetten en die bij de GTX260 bij de 260 en dan de benchmarks recyclen en er bij zetten dat het voor vergelijkingsmateriaal is lijkt me prima...
De grafiekjes moet ik dus op gaan delen :P
Want dat zijn 80.000 karakters bij elkaar, dus daar moet ik in gaan snijden.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Dan gebruik je toch gewoon plaatjes voor je grafieken?

Intentionally left blank

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Of je zorgt dat de url's naar de afbeeldingen korter wordt, je hebt ze nu in je fotoalbum staan, maar als ik ze op mijn domein zet heb ik: http://gioli.nl/kleur1.png tot kleur3 en dan per kleur, lijkt me korter dan je fotoalbum url

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Anyway, check is ingebouwt dus *resolved*

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.