Ik wil per se dat dit onder mijn nickname wordt gepost en niet als een review vanuit de redactie. De reden daarvan ga ik niet publiekelijk neer plempen, maar ik voel daar nu niet zoveel meer voor.
Lijkt mij ongewenst, 1. omdat je dan door moet klikken naar een extra review, 2. voor jezelf de beoordelingen boel, foto's etc. opnieuw in moet vullen en 3. je 1,5x karma kan claimen. Niet dat het laatste onterecht zou zijn, maar als iedereen het zou doen.....

Nou, wat het is. Het is 1 review van 2 kaarten. Gigabyte heeft me een GTX275 Super Overclock en een GTX 260 Super Overclock beschikbaar gesteld. Dus er komt een review van de GTX275 en van de GTX260 (het zijn aparte producten). Alleen zou ik er dan voor moeten kiezen om bepaalde benchmarks bij de ene neer te zetten en de andere helft bij de andere kaart.
Benchmarks recyclen doe ik vaker, het is immers een prima manier om dingen te vergelijken.
Doorklikken is dan vervelend, ben ik met je eens. die extra meuk invullen vind ik niet erg. Ik ben toch al een paar dagen kwijt om alles te benchen, dan is een paar dingetjes extra invullen geen probleem.
En wat betreft de karma... tja, leuk dat ik dat krijg, maar het is niet alsof ik dat echt nodig heb, behalve voor een nog grotere e-penis.
Ok helder.
Ik snap dat het theoretisch mogelijk is, maar het ging er meer om wat in de praktijk de mogelijkheden zijn

Dan ga ik wel creatief zijn.
[
Voor 10% gewijzigd door
TERW_DAN op 21-10-2009 00:00
]