Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
en:Contents:
install disk
Certificate of Authenticity
Academic License
Name: Adobe Creative Suite 4 photoshop extended Mac or Win - Student Edition
Afgezien van dat het er gewoon bij staat is het ook een kwestie van je gezond verstand gebruiken. Als ik zie dat een retail license van PS CS3 voor meer dan 1000 euro in de PW staat, dan kan het volgens mij nooit zo zijn dat je een vergelijkbaar product voor nog geen 200 euro via eBay kan kopen. Dan is er of iets niet in de haak, of het is geen retail licentie.
[ Voor 90% gewijzigd door Orion84 op 14-10-2009 19:27 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Edit: Wat Orion zegt
[ Voor 11% gewijzigd door Caeruleus op 14-10-2009 19:22 ]
no animals were harmed during the production of this message
Dat gezonde verstand was dus bij deze al nodig.. DangOrion84 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 19:21:
[...]
en:
[...]
Afgezien van dat het er gewoon bij staat is het ook een kwestie van je gezond verstand gebruiken.
Heb wel een tijdje de CS3 trail gebruikt. Heeft me goed voldaan dus zal niet echt een probleem zijn.M2M schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 19:25:
en wil je echt serieus gaan photoshoppen (en het commercieel gebruiken), dan is het verstandig om een volledige versie van Photo Shop aan te schaffen. Eventueel zou je nog kunnen kijken naar de verschillen tussen oude en nieuwere versies. Mocht je niet veel geld willen / kunnen besteden en op Ebay een oudere versie van photoshop tegenkomen voor een zachter prijsje, zoek dan even de verschillen op en kijk of je het waard vind om meer geld uit te geven aan een nieuwere versie.
Bedankt voor de tips ik zal kijken of er nog ergens een oudere licentie rond zweeft.
Weten jullie overigens of het is toegestaan een buitenlandse licentie te draaien? Dus bijvoorbeeld een UK versie?
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
Het is een beetje zinloos om die discussie hier weer te herhalen, dus ik zou je willen adviseren om daar verder te gaan.
Signature
Dit topic is gesloten.
![]()