Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Photoshop CS4 op Ebay bestellen, veilig & legaal?

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views

• TheCrius
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11 20:49
Mede Tweakers,

deze week ben ik gaan zoeken naar een licentie van Adobe Photoshop CS4.
Ik kwam de student versie tegen maar dit leek me niet relevant aangezien ik deze niet voor commerciële doeleinden mag gebruiken.
Mijn vraag aan jullie is : is het vertrouwd om een licentie van Ebay te kopen? En is dit legaal te gebruiken voor commerciële doeleinden aangezien het niet een Nederlandse editie is.

Wat denken jullie van het kopen van een licentie via Ebay? En wel deze?
http://cgi.ebay.nl/New-Ad...3286.c0.m14#ht_2253wt_941

Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:16

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Contents:
install disk
Certificate of Authenticity

Academic License
en:
Name: Adobe Creative Suite 4 photoshop extended Mac or Win - Student Edition
:?

Afgezien van dat het er gewoon bij staat is het ook een kwestie van je gezond verstand gebruiken. Als ik zie dat een retail license van PS CS3 voor meer dan 1000 euro in de PW staat, dan kan het volgens mij nooit zo zijn dat je een vergelijkbaar product voor nog geen 200 euro via eBay kan kopen. Dan is er of iets niet in de haak, of het is geen retail licentie.

[ Voor 90% gewijzigd door Orion84 op 14-10-2009 19:27 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:00
Staat met grote letters bij dat het de student edition is en daarvan zeg je net dat je die niet wil.

Edit: Wat Orion zegt :P

[ Voor 11% gewijzigd door Caeruleus op 14-10-2009 19:22 ]

no animals were harmed during the production of this message

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-11 09:27

M2M

medicijnman

en wil je echt serieus gaan photoshoppen (en het commercieel gebruiken), dan is het verstandig om een volledige versie van Photo Shop aan te schaffen. Eventueel zou je nog kunnen kijken naar de verschillen tussen oude en nieuwere versies. Mocht je niet veel geld willen / kunnen besteden en op Ebay een oudere versie van photoshop tegenkomen voor een zachter prijsje, zoek dan even de verschillen op en kijk of je het waard vind om meer geld uit te geven aan een nieuwere versie.

-_-

• TheCrius
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11 20:49
Orion84 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 19:21:
[...]

en:

[...]

:?

Afgezien van dat het er gewoon bij staat is het ook een kwestie van je gezond verstand gebruiken.
Dat gezonde verstand was dus bij deze al nodig.. Dang :+
M2M schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 19:25:
en wil je echt serieus gaan photoshoppen (en het commercieel gebruiken), dan is het verstandig om een volledige versie van Photo Shop aan te schaffen. Eventueel zou je nog kunnen kijken naar de verschillen tussen oude en nieuwere versies. Mocht je niet veel geld willen / kunnen besteden en op Ebay een oudere versie van photoshop tegenkomen voor een zachter prijsje, zoek dan even de verschillen op en kijk of je het waard vind om meer geld uit te geven aan een nieuwere versie.
Heb wel een tijdje de CS3 trail gebruikt. Heeft me goed voldaan dus zal niet echt een probleem zijn.
Bedankt voor de tips ik zal kijken of er nog ergens een oudere licentie rond zweeft.
Weten jullie overigens of het is toegestaan een buitenlandse licentie te draaien? Dus bijvoorbeeld een UK versie?

Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Hier is laatst nog een discussie over geweest. Adobe CS4 uit US importeren?

Het is een beetje zinloos om die discussie hier weer te herhalen, dus ik zou je willen adviseren om daar verder te gaan. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.