Hallo, Ik ben nieuw dus probeer ik het zo goed mogelijk uit te leggen en heb zelf niet zo veel verstand van computers.
Ik heb een vraag over mijn videokaart. Ik heb een Intel(R) 82915G/GV/910GL Express Chipset Family. Die zit in mijn Dell GX280 zo'n desktop pc waar je je beeldscherm op kunt zetten. Ik wil graag wat nieuwe games kunnen spelen vandaar dat ik een nieuwe videokaart nodig heb.
Dit is mijn systeem:
Microsoft Windows XP professional version 2002 Service pack 2
Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.80GHz
2.79 GHz, 504 MB of RAM
Physical Address Extension
Mijn vraag luid dan: Kan ik die oude videokaart vervangen door een nieuwere. En welke zou er dan in kunnen. Want iemand zei tegen mij dat een "normale" er niet in zou passen, omdat de pc kast te klein is.
Alvast bedankt,
Grt, Arthur
Ik heb een vraag over mijn videokaart. Ik heb een Intel(R) 82915G/GV/910GL Express Chipset Family. Die zit in mijn Dell GX280 zo'n desktop pc waar je je beeldscherm op kunt zetten. Ik wil graag wat nieuwe games kunnen spelen vandaar dat ik een nieuwe videokaart nodig heb.
Dit is mijn systeem:
Microsoft Windows XP professional version 2002 Service pack 2
Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.80GHz
2.79 GHz, 504 MB of RAM
Physical Address Extension
Mijn vraag luid dan: Kan ik die oude videokaart vervangen door een nieuwere. En welke zou er dan in kunnen. Want iemand zei tegen mij dat een "normale" er niet in zou passen, omdat de pc kast te klein is.
Alvast bedankt,
Grt, Arthur