Toon posts:

Computer aanschaffen AP Pro5

Pagina: 1
Acties:
  • 422 views

Verwijderd

Topicstarter
Is dit een goede pc.... Ook voor zware game spellen...Muziekbewerken....Grafisch tekenen.....

Pro 5 - Core i5 750/4GB/1000GB/4650
Merk: AP
Partnummer: AP-PRO-I5
Specificaties

Main Specifications
Productbeschrijving Advanced Power Pro 5
Systeem is exclusief besturingssysteem, monitor, toetsenbord en muis
Hoogwaardige behuizing met 450W voeding
Processor Intel Core i5 750 - Quad Core - 4 x 2.66Ghz - 8MB - 4,80 GT/s
RAM 4GB DDR3 1333Mhz
Harde schijf 1000GB / 1TB - SATA300 - 16MB
Besturingssysteem Exclusief
Optische opslag DVD RW Dual Layer
Graphics controller ATI Radeon HD4650 512 MB DDR2
Kaartlezer Multi 16-in-1 kaartlezer

Uitbreiding / Aansluiting
Interfaces USB 2.0
Firewire
Gigabit LAN RJ 45 10/100/1000
PS/2
DVI, S-video, VGA
Intel High Definition Audio (6.1 surround)

Verwijderd

Met zo'n kaart kan je in ieder geval niet gamen?

Wat is de prijs van die pc?

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Nouja je kan er mee gamen maar niet op hoge settings, het is een budgetkaartje. Bij kant-en-klaar pc's is de grafische kaart bijna altijd erg zwak (vergeleken met de rest van het systeem, vooral Dell/HP-achtige pc's) om te gamen, al hebben sommige webwinkels wel zelfgebouwde kant-en-klaar pc's die het wèl aardig doen. Om een idee te geven wat voor zwaar gamen goede kaarten zijn: Alles wat in deze benchmarks bovenaan staat. Daarmee moet je wel iets moois kunnen vinden lijkt me. :) (En de nieuwe HD5700 en HD5800 kaartjes zijn al helemaal mooi)

En core i5 en i7 zijn wel snel genoeg voor de dingen die je noemt.

[ Voor 7% gewijzigd door bwerg op 14-10-2009 12:02 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:08
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG ([BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.