Demon's Souls Online functie vraagje.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollander113
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-11-2021
Ik wil het spel Demon’s Soul voor de PS3 gaan importeren omdat Europa te lui is om hem hier zelf uit te brengen, en ik zou willen weten of iemand hier dat misschien al gedaan heeft? Ik wil namelijk weten of de online functies gewoon werken met een Europese PSN account?
Het zou namelijk een beetje jammer zijn als dat niet zo is...

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hollander113 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:02:
Ik wil het spel Demon’s Soul voor de PS3 gaan importeren omdat Europa te lui is om hem hier zelf uit te brengen, en ik zou willen weten of iemand hier dat misschien al gedaan heeft? Ik wil namelijk weten of de online functies gewoon werken met een Europese PSN account?
Het zou namelijk een beetje jammer zijn als dat niet zo is...

Alvast bedankt.
Dit spel heeft eigenlijk al een eigen topic maar goed. Wat betreft je vraag, ja de online functies werken gewoon.

[ Voor 8% gewijzigd door Lukin op 14-10-2009 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollander113
Ik had via de zoek functie er naar gezocht maar denk dat er iets fout was gegaan want hij gaf geen resultaten. (nu wel...)

Thanks voor de info in ieder geval, ik ga hem gelijk bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cspgeertsema
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-10 11:19
Je kan het spel ook gewoon in Nederland kopen/bestellen.

http://www.dimensionplus....3/Demons-Souls-USA/571636

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel al een tijdje (weekje ongeveer) en online is geen enkel probleem. Heb het spel niet speciaal geimporteerd of iets dergelijks ben gewoon bij een gamestore naar binnengelopen waar ze ook veel import spellen hebben en heb het daar meegenomen.

Ik speel gewoon met mijn Europese PSN account. Weet alleen niet precies hoe het zit mochten er (betaalbare) updates komen of die dan via een Europees PSN account zijn binnen te halen. Wat voor mij op zich ook niet uitmaakt want ik heb ook een Amerikaans PSN account, content gedownload via een Amerikaans PSN account is gewoon te gebruiken als je na het downloaden op een Europees account inlogt.

Maar het online spelen met een Europees PSN account is dus geen probleem.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollander113
Goed om the horen, heb net een order geplaats bij Dimensionplus, hopelijk heb ik hem morgen want ik kan niet wachten :)

Thanks voor alle info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:22:
Ik heb het spel al een tijdje (weekje ongeveer) en online is geen enkel probleem. Heb het spel niet speciaal geimporteerd of iets dergelijks ben gewoon bij een gamestore naar binnengelopen waar ze ook veel import spellen hebben en heb het daar meegenomen.

Ik speel gewoon met mijn Europese PSN account. Weet alleen niet precies hoe het zit mochten er (betaalbare) updates komen of die dan via een Europees PSN account zijn binnen te halen. Wat voor mij op zich ook niet uitmaakt want ik heb ook een Amerikaans PSN account, content gedownload via een Amerikaans PSN account is gewoon te gebruiken als je na het downloaden op een Europees account inlogt.

Maar het online spelen met een Europees PSN account is dus geen probleem.
Weet je zeker dat het een US import is en niet de Asia versie met engelse taal, menu's en subtitels? :) Het maakt wat dat betreft dan alsnog weinig uit, gewoon een JAP PSN accountje aanmaken en hetzelfde doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lukin schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:44:
[...]

Weet je zeker dat het een US import is en niet de Asia versie met engelse taal, menu's en subtitels? :) Het maakt wat dat betreft dan alsnog weinig uit, gewoon een JAP PSN accountje aanmaken en hetzelfde doen.
Ik weet zeker dat ik de engelse heb, heb er ook nog speciaal op gelet namelijk toen ik hem kocht. Ze gaven me eerst wel een Aziatische versie maar ben toen teruggegaan want ik wou gewoon de Amerikaanse. En heb nu ook gewoon een engelse handleiding en hoesje (regio 1 staat er ook achterop de hoes).

Verder is ook een belangrijk verschil dat je bij de Aziatische versie op andere servers terechtkomt dan bij de Amerikaanse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:56:
[...]

Ik weet zeker dat ik de engelse heb, heb er ook nog speciaal op gelet namelijk toen ik hem kocht. Ze gaven me eerst wel een Aziatische versie maar ben toen teruggegaan want ik wou gewoon de Amerikaanse. En heb nu ook gewoon een engelse handleiding en hoesje (regio 1 staat er ook achterop de hoes).

Verder is ook een belangrijk verschil dat je bij de Aziatische versie op andere servers terechtkomt dan bij de Amerikaanse versie.
Ah aparte servers :) Nuttige informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lukin schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:46:
[...]

Ah aparte servers :) Nuttige informatie.
De amerikaanse servers zijn bij de launch op 6 oktober online gegaan en de aziatische servers al een aardige tijd terug. Als je de aziatische versie hebt kom je dus op andere servers terecht dan bij de amerikaanse versie. Ik weet niet of er veel verschil tussen de servers zelf zit maar al heb je bij het spel niet echt de mogelijkheid om mensen van je friends list ofzo uit te nodigen voor een potje als je allebei een andere versie hebt kom je elkaar dus waarschijnlijk sowieso niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:05:
[...]
De amerikaanse servers zijn bij de launch op 6 oktober online gegaan en de aziatische servers al een aardige tijd terug. Als je de aziatische versie hebt kom je dus op andere servers terecht dan bij de amerikaanse versie. Ik weet niet of er veel verschil tussen de servers zelf zit maar al heb je bij het spel niet echt de mogelijkheid om mensen van je friends list ofzo uit te nodigen voor een potje als je allebei een andere versie hebt kom je elkaar dus waarschijnlijk sowieso niet tegen.
Klopt, ik heb Demon's Souls al een paar maanden niet meer aangeraakt. Ben gestopt op lvl 120 dacht ik, veel Co-Op had ik toen nog niet echt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lukin schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:11:
[...]

Klopt, ik heb Demon's Souls al een paar maanden niet meer aangeraakt. Ben gestopt op lvl 120 dacht ik, veel Co-Op had ik toen nog niet echt gedaan.
Ik ben net begonnen, zit nu geloof ik op level 29 of iets dergelijks en vermaak me nog prima nu :). Ik vind het leuk gedaan dat je regelmatig die phantoms van andere spelers langs ziet lopen en dat met die messages en bloodstaines is ook leuk gedaan en helpt regelmatig ook zeker. Co-op heb ik nog helemaal niet gedaan maar zover ik gelezen heb lijkt me dat wel leuk in elkaar zitten en het "invaden" van andere spelers lijkt me ook erg leuk maar zover ben ik nog niet gekomen.

Verder vind ik het spel wel erg goed in elkaar zitten en het is ook behoorlijk spannend omdat je bij veel plekken gewoon echt niet af wil gaan. Bij veel andere rpg's save je gewoon op een lastig stuk en ga je als het niet goed gaat gewoon weer verder, hier gaat dat echt niet lukken je moet echt goed nadenken voordat je een actie onderneemt :) .
Pagina: 1