Toon posts:

PC vernieuwen

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen,

mijn zus haar pc is zowat aan haar oude dag gekomen en heb hem dus gekregen aangezien ze er niet veel meer mee kon aanvangen, nu vroeg ik me af of een Voeding van 350W deze onderdelen aankan:

Stukprijs
Totaalprijs
Niet op voorraad, leverbaar binnen 2 werkdagen.
» Verwijderen
Harddisks 3,5 inch SATA

WD5000AADS

WD5000AADS (Boxed)
€ 50,-
€ 50,-
Op voorraad, direct leverbaar.
» Verwijderen
Grafische kaarten ATI Radeon HD4000

HD4870

HD4870
€ 139,-
€ 139,-
Niet op voorraad, leverbaar binnen 2 werkdagen.
» Verwijderen
Moederborden Socket AM3

M3A770DE

M3A770DE
€ 67,-
€ 67,-
Op voorraad, direct leverbaar.
» Verwijderen
CPUs Socket AM3

Phenom II X4 810

Phenom II X4 810
€ 139,-
€ 139,-
Levertermijn onbekend. Kijk regelmatig of het artikel leverbaar is
» Verwijderen
Geheugen DDR3-1066

2 GB DDR3-1066 Kit

Mvg, TOm

Verwijderd

Ik denk het niet aangezien je een goede videokaart gebruikt die behoorlijk wat wegtrekt op volledige belasting. En verder ook wel redelijke onderdelen erin hebt zitten (verder heb ik daar ook niet zoveel verstand van). Daarom zou ik als ik jou was een wat zwaardere voeding nemen. Bijvoorbeeld een Cooler Master ExtremePower 500W. Dan zit je naar mijn inzicht redelijk goed.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2009 21:27 ]

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hangt er vanaf wat voor merk voeding het is. A-merk... dan heb je een kans. B/C-merk (no-name)... koop maar een nieuwe ;)

De 500-wattert van hierboven is een goede keuze.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:44

Umbrah

The Incredible MapMan

Hoewel het een vraag is voor het 'welke voeding heb ik nodig' topic, is het antwoord een volmondige 'Ja'.

Er zit echter een 'maar' aan... de voeding zou 80% efficiency moeten hebben, wat voor voeding is het? Hoeveel A op de 12V rail(s)? Let ook op de 4/8 pins aansluiting voor de CPU voeding, de 24 pins ATX stekker, en PCI-E stekker(s).

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:52
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG ([BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.