Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

had een trojan maar nu een groot probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 301 views

• bazekiller
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-06-2013
zoals me titel het al zeg ik had een trojan inmiddels al verwijderd

dus ik wil een verse windows erop zetten maar nu het probleem hij ziet me schijven van me laptop niet meer dus kan geen windows erop zetten

als ik in veilige modus ga en dan naar schijf beheer ziet hij ze ook niet

wel als ik verkenner open dan zie ik me schijven wel en kan er voor de rest alles mee

zou iemand me kunnen helpen met dit probleem want ik weet me nu geen raad meer en me laptop is vrij nieuw en heeft me heel gekost

alvast bedankt

Mvg Baze

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Nieuwe CD maken (slipstreamen) met de juiste SATA drivers..

Ey!! Macarena \o/

• bazekiller
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-06-2013
oke vraag waarom ziet hij me schijven dan wel in verkenner?

pas heb ik windows ook opnieuw geinstalleerd en had dat probleem toen totaal niet

dus vraag me dan af of dat wel helpt

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:29

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Welke Windows-versie probeer je te installeren?

Zie ook: Windows Clients - FAQ

[ Voor 38% gewijzigd door Mad Marty op 13-10-2009 16:01 ]

Rail Away!

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Wellicht ook een idee om je BIOS eens opnieuw te flashen, je weet nooit hoe diep een virus gegaan is.

Overigens, kijk ook eens naar dit artikel.

Verwijderd

Luister naar RAZ, je hebt sata drivers geslipstreamt op cd / dvd nodig ander ziet hij je schijf(ven) niet.

Binnen windows werkt het wel omdat die de drivers al wel heeft.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

:X

Misschien dat we eventjes opnieuw moeten beginnen met een wat meer samenhangend verhaal zonder al teveel zpelvauten en andere zaken.
paar dingetjes:
bazekiller schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:26:

dus ik wil een verse windows erop zetten maar nu het probleem hij ziet me schijven van me laptop niet meer dus kan geen windows erop zetten
Waar niet? Als je vanaf de CD/DVD boot? Welke Windows versie heb je het uberhaupt over?
zou iemand me kunnen helpen met dit probleem want ik weet me nu geen raad meer en me laptop is vrij nieuw en heeft me heel gekost
Ik neem maar even aan dat je bedoelt te zeggen dat je veel geld hebt besteed aan je aanschaf, maar toch, zou je in het vervolg toch eerst even in Het algemeen beleid willen kijken wat we hier verstaan onder een goede topicstart?

je huidige poging laat zoals je ziet nogal een aantal steekjes vallen, en dat maakt het niet makkelijker om je behulpzaam te zijn (ook al zijn we niet eens een helpdesk).
probeer het eventjes opnieuw volgens Het algemeen beleid ?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.