Toon posts:

Suggesties voor bestelsites vanuit Hongkong?

Pagina: 1
Acties:
  • 412 views

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie me een paar websites aan te raden om van die rare producten uit hongkong/china/japan te bestellen? (het liefste uit hongkong aangezien de postkantoren in Hongkong redelijk betrouwbaar blijken te zijn)

Ik ken er persoonlijk maar twee, namelijk:
extremedeal en chinavasion.

Wie kent er eentje die uit hongkong exporteert?

En kent iemand een soortgelijke site maar dan met high tech producten te koop? (met high tech bedoel ik dus wat meer op kwaliteit en innovatie is gebaseerd waarvan de prijs dan ook ongetwijfeld wel duurder zal zijn).

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 00:52

Twazerty

AVCHDCoder developer

je bedoel dealextreme zeker. Extremedeal is namelijk een nederlandse website ;)

focalprice schijnt ook wel betrouwbaar te zijn.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Verwijderd

En voeg daar uxcell nog aan toe (deze heeft wel 5 dollar verzendkosten i.t.t. dx en focalprice).

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Dealperfect.com :)

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
De ervaringen met Dealextreme zijn eigenlijk bijna 100% positief
Ervaringen met DealExtreme.com

Verwijderd

Beste NNesin,

welkom op GoT. Op GoT hechten we aan discussie. We willen graag topics zien waarin lekker gediscussieerd kan worden om elkaar scherp te houden en om allemaal wat te kunnen leren. Dit topic heeft alleen een opsomwaarde en valt daarom een beetje buiten het beleid. Lees daarom even het beleid van het Shopping Forum door en dan met name SF Beleid. Ook Het algemeen beleid is van belang. Als antwoord op je vraag raad ik je aan om gewoon via google te zoeken naar shops die verkopen wat je zoekt (is nogal onduidelijk) en dan vervolgens of hier of ook weer via google zoekt naar ervaringen met deze shop. Mocht je een vraag hebben die google niet snel kan beantwoorden en discussiewaarde hebben voor GoT, dan nodig ik je van harte uit om een nieuw topic te openen.

Dit topic doe ik vanwege bovenstaande motivatie op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.