Na een compaq cq2100 in de winkel gezien te hebben kwam ik de asrock 330 op het spoor. Die bijna aangschaft maar toch maar heel even wachten op ion2.
Anyway, als dit ding inderdaad nog dit jaar uitkomt en niet meteen in een systeem naar mijn zin te koop is sleutel ik zelf wat in elkaar.
Net even een stuk of 20 winkels gekeken (itx lijkt in UK veel meer te leven dan hier) en er is genoeg te krijgen. Wat ik alleen niet kan vinden is een mini of pico itx kast die
- staand goed te plaatsen is
- niet zo 'n kubus vorm heeft
- er ook nog een beetje knap en elegant uit ziet.
- ruimte heeft voor een optical drive
Wat dat betreft vind ik de dell studio hybrid een mooi voorbeeld van hoe het ook kan.
Weet iemand toevallig een kastje die wellicht aan deze eisen voldoet? Of zal ik echt aan de casemod moeten?
Anyway, als dit ding inderdaad nog dit jaar uitkomt en niet meteen in een systeem naar mijn zin te koop is sleutel ik zelf wat in elkaar.
Net even een stuk of 20 winkels gekeken (itx lijkt in UK veel meer te leven dan hier) en er is genoeg te krijgen. Wat ik alleen niet kan vinden is een mini of pico itx kast die
- staand goed te plaatsen is
- niet zo 'n kubus vorm heeft
- er ook nog een beetje knap en elegant uit ziet.
- ruimte heeft voor een optical drive
Wat dat betreft vind ik de dell studio hybrid een mooi voorbeeld van hoe het ook kan.
Weet iemand toevallig een kastje die wellicht aan deze eisen voldoet? Of zal ik echt aan de casemod moeten?
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++