elegante ITX kast?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 12:41
Na een compaq cq2100 in de winkel gezien te hebben kwam ik de asrock 330 op het spoor. Die bijna aangschaft maar toch maar heel even wachten op ion2.

Anyway, als dit ding inderdaad nog dit jaar uitkomt en niet meteen in een systeem naar mijn zin te koop is sleutel ik zelf wat in elkaar.

Net even een stuk of 20 winkels gekeken (itx lijkt in UK veel meer te leven dan hier) en er is genoeg te krijgen. Wat ik alleen niet kan vinden is een mini of pico itx kast die
- staand goed te plaatsen is
- niet zo 'n kubus vorm heeft
- er ook nog een beetje knap en elegant uit ziet.
- ruimte heeft voor een optical drive

Wat dat betreft vind ik de dell studio hybrid een mooi voorbeeld van hoe het ook kan.

Weet iemand toevallig een kastje die wellicht aan deze eisen voldoet? Of zal ik echt aan de casemod moeten?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 17:55

job

Je zou eens kunnen kijken of morex een kast heeft die je bevalt.
Kijk anders eens hier: http://www.mini-itx.com/hardware.asp wellicht dat er bij de reviews wat mooie kastjes bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:22
Volgens mij *de* webshop in Nederland met het meest uitgebreide mini-ITX aanbod:
http://www.picco.nl
Zelf heb ik daar een Morex 3688 kast vandaan - volgens mij was 'ie ook op z'n zijkant bruikbaar. Maar ze hebben nog veel meer keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Als je ook in het Nvidia Ion - Nieuws & Discussie Topic deel 2 had gekeken waren daar meerdere kleine behuizingen langs gekomen voor de mini ITX formfactor waarop de ION borden allemaal gemaakt worden :Y)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07 00:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Dank, ik ga even op me gemakt kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Nou, ik heb er nu 60 gezien. Zitten erbij die niet echt lelijk zijn maar er zit eigenlijk ook niks tussen wat ik echt mooi vind. Misschien toch maar een zelfbouw project opstarten, op basis van iets wat ze hier verkopen. Anyway, dank voor de hulp.

[ Voor 15% gewijzigd door Wijnands op 13-10-2009 12:55 ]

Pagina: 1