Nieuwe PC hulp

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views

• indopride7
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-08-2022
Hallo allemaal,
Ik ben van plan een pc te kopen die voornamelijk bedoeld is om te gamen.
Mijn budget is niet zo hoog en ik heb een pc gevonden met o.a. de volgende spec.

Moederbord: ASRock A780GXH/128m
Processor: AMD Phenom 9750 Quad-Core 2.4 ghz
Videokaart: ATI Radeon 4670 512mb DDR3
Intern geheugen: Kingston HyperX - Geheugen 2x1gb Ddr2 1066mhz

Kan ik hier nog wel eventjes mee vooruit?

greets.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat kan wel ja. Maar het is erg lastig er iets over te zeggen als we geen idee hebben hoeveel je er voor gaat betalen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• indopride7
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-08-2022
ow mijn excuses ik betaal er 350 euro voor ;)
welk besturingssysteem zal ik gebruiken? op mijn laptop heb ik windows 7 en ik vind het wel fijn werken maar is het ook geschikt voor games? aangezien veel mensen nog op xp gamen.

[ Voor 66% gewijzigd door indopride7 op 12-10-2009 18:50 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:52
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG ([BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.