DJ Programma voor 2 geluidskaarten gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Jeffrey1985
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-01 20:09
Hallo allemaal,

Ik zoek nu al meer dan een jaar naar een programma waar ik mijn muziek kan afspelen via 1 geluidskaart en via een koptelefoon een ander nummer beluisteren via de 2de geluidskaart.
Het gaat hier om een speeltuin vereniging waar ik DJ ben en wij hebben een computer met 2 geluidskaarten die zijn aangesloten op een mixer.
Ik gebruik nu het programma Mixmeister maar ik vindt dat niet zo heel erg fijn werken en het is eigenlijk meer om muziek te mixen maar dat heb ik niet nodig.

Ik ben dus opzoek naar een programma waar ik een playlist kan laten afspelen via 1 geluiskaart en een preview kan afspelen van een nummer via een andere geluidskaart.

Kan iemand mij helpen als er zulk soort software aanwezig is.

Alvast bedankt

• Taartvarken
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-02 14:38
VirtualDJ kan dat ;)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

^^^ Met stom ;)
Overigens kan VDJ met een 5.1 geluidskaart ook prima mixen tussen headphones en gewone output - hij stuurt dan gewoon twee verschillende uitgangen stereo aan. Zo werkt het bij mij thuis al een tijdje met veel plezier :)

Maar neem hier eens een kijkje, d'r gaat een wereld voor je open: How to become a DJ: Deel XVII :Y)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:46
djDecks kan het overigens ook :)

VirtualDJ 2026 - Fast Image Resizer - Instagram

• Jeffrey1985
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-01 20:09
Ik heb VDJ geprobeerd maar toch vindt ik dit vele malen moeilijker dan Mixmeister Pro. Het moet echt super makkelijk zijn.

Gewoon playlistje, zoek functie, preview kanaal. Niet meer en niet minder.

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10-2025

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

PCDJ al eens bekeken? Werk er al een aantal jaren mee, en kan precies dat wat je zoekt, incl automix functie. Is best handig als er wel muziek moet zijn, maar er niet gedraaid hoeft te worden (lees, ik zelf ook aan de bar wil hangen).

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Pagina: 1