TheVMaster : Dit is een afsplitsing van het [Windows 7] Ervaringen en Discussies - Deel 15
Hoi Heeft iemand ander het volgende probleem ook (gehad) met windows7??
De usb poorten reageren onder windows7 (RTM versie, zowel 32bit als 64bit) niet goed.
Ik kan wel van een usb stick lezen en schrijven maar de muis en toetsenbord reageren of helemaal niet, of alleen een paar seconden.
Ik heb ook via usb een remote control aangesloten (ivm mediacenter) en ook deze reageert een paar keer wel en daarna weer een hele tijd niet.
mb: asus m2NPV-Vm bios 1401
amd athlon x2 4200
Radeon 4550 videokaart
6 GB kingston geheugen
300 Gb HD
Verschillende usb muizen geprobeerd, waaronder ook logitech draadloze muis, en laatste drivers van logitech setpoint geinstalleerd
Alle usb poorten op moederbord uitgeprobeerd, geen enkele werkt
Iemand enig idee of tips??
PS exakt dezelfde hardware werkt onder xp mediacenter zonder enig probleem. De Win7 upgrade advisor gaf geen enkel probleem aan behalve drivers updaten
Hoi Heeft iemand ander het volgende probleem ook (gehad) met windows7??
De usb poorten reageren onder windows7 (RTM versie, zowel 32bit als 64bit) niet goed.
Ik kan wel van een usb stick lezen en schrijven maar de muis en toetsenbord reageren of helemaal niet, of alleen een paar seconden.
Ik heb ook via usb een remote control aangesloten (ivm mediacenter) en ook deze reageert een paar keer wel en daarna weer een hele tijd niet.
mb: asus m2NPV-Vm bios 1401
amd athlon x2 4200
Radeon 4550 videokaart
6 GB kingston geheugen
300 Gb HD
Verschillende usb muizen geprobeerd, waaronder ook logitech draadloze muis, en laatste drivers van logitech setpoint geinstalleerd
Alle usb poorten op moederbord uitgeprobeerd, geen enkele werkt
Iemand enig idee of tips??
PS exakt dezelfde hardware werkt onder xp mediacenter zonder enig probleem. De Win7 upgrade advisor gaf geen enkel probleem aan behalve drivers updaten
[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 11-10-2009 23:14 ]
Groetjes Manfred