Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 09:54
Hallo tweakers :)

ik wou voor mijn vriendin een nieuwe videokaart aanschaffen, nou heb ik uiteraard een klein onderzoekje gedaan naar wat ik nou het beste kan kopen voor haar en nou kwam ik uit op een ati hd 4670 1gb kaartje nou is mijn vraag kan ze hier wel call of duty 4 (codmw 2) op spelen
haar huidige opstelling is :
onbekende 300watt voeding
foxxconn moederbord
amd anthlon 3600+ x2
1,5 ram
300GB hardeschijf
ati radeon x1600

het budget voor de videokaart is 60-70 euro (een euro meer is niet erg :p)
alvast bedankt voor de hulp !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:14
Videokaart: budget & benchmarks -> antwoord. De 4670 is een mooie kandidaat, staar je echter niet blind op de hoeveelheid geheugen op een kaart, het geheugen (1 GB t.o.v. 512 MB ofzo) heeft pas bij echt snelle kaarten op hoge resoluties echt meerwaarde. Ik zou je dan ook de 512 MB variant aanraden, spaart geld en je merkt waarschijnlijk geen verschil.

Let wel op dat een 300 W voeding heel snel te krap is, en dat de processor ook niet overhoudt. Mocht je voeding niet voldoende zijn voor een nieuwe videokaart, ben je al 40 a 50 euro kwijt voor een 350 a 400 Watt A-merk voeding. Je budget is dan al bijna op...

[ Voor 33% gewijzigd door asfaloth_arwen op 11-10-2009 18:41 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Neem eens hier een kijkje:
**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?

We kunnen je sowieso op basis van deze topicstart geen eenduidig antwoord geven omdat je niet volledig bent. De resolutie waar CoD4 op moet draaien is nogal bepalend. Voor 1280x1024 heb je aanzienlijk minder GPU-kracht nodig dan voor 2560x1600. Verder is het moeilijk om te zeggen of je systeem deze kaart trekt als je de twee meest belangrijke onderdelen (voeding en mobo(chipset)) niet specifiek benoemt. Je geeft niet eens aan of het een AGP of PCIe mobo is :o

Begin eens met alle relevante gegevens op te zoeken en daarmee zelf te gaan kijken. Als je er echt niet uitkomt mag je hier om hulp vragen, maar wees dan volledig, en laat duidelijk zien waar je zelf allemaal al gezocht hebt, wat je daar vond en waarom dat dan niet duidelijk was...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.