Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06 22:25
Mensen, ik heb hier op veel woorden gezocht met betrekking tot blokkering, patroon e.d. maar kon niets vinden.
Op Google heb ik zeer veel gevonden over de vele mensen die hier ook last van hebben maar nou echt niet een oplossing. Ook heb ik nog via mijn laptop 1 of andere unlock poging gedaan van google maar ook daarna kon ik niets.
Mijn telefoon is dus geblokkeerd na het ontgrendelingspatroon te vaak fout te doen. Vaak gaf hij een time-out indien dit in mijn zak of wat dan ook gebeurde. Maar dat is dus niet het geval.
Mijn google gebruikersnaam/email en juiste! wachtwoord werkt niet. Had ook niet anders verwacht. Maar wat nu? Is hier echt niets meer aan te redden zoals vele zeggen en ben ik echt alles kwijt met een reset?

Ook had ik gekeken naar die fabrieksreset alleen kreeg ik dat nou niet echt gestart via dat Quick Boot menu. Iemand die me verder kan/wil helpen?

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Omdat je post niets met softwarediscussie te maken heeft, heb ik het afgesplitst van Android Software & Discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

-Cyril- schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 16:39:
[..]
Ook had ik gekeken naar die fabrieksreset alleen kreeg ik dat nou niet echt gestart via dat Quick Boot menu. Iemand die me verder kan/wil helpen?
Harde reset/fabrieksinstellingen met je toestel knoppen doe je als volgt.

To reset the phone using phone buttons

1. With the phone turned off, press and hold the HOME and BACK buttons, and then briefly press the END CALL/POWER button. The reset process will start after a few seconds.
2. Wait for the phone to finish the reset process and then press MENU.

Tip If your phone hangs or freezes, remove the battery then wait for a few seconds, and then re-install it. After re-installing the battery, turn on the phone.

Afbeeldingslocatie: http://www.hardreset.eu/images/htc_hero_hard_reset.jpg

En ja, na een reset moet je alles weer installen en instellen. Wel prettig is dat je al je apps vanuit de market gewoon in 'mijn downloads' ziet staan als je weer bent aangemeld.

[ Voor 13% gewijzigd door 210667 op 11-10-2009 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06 22:25
Ja ik wist al niet precies waar ik het kwijt moest. Maar omdat het een ernstige (in mijn ogen) fout is in het besturingssysteem van android dacht ik het wel in een topic kwijt te moeten kunnen. Als ik vanavond niets heb zal ik toch de harde reset proberen denk ik..

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-06 20:24
210667 schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 17:02:

En ja, na een reset moet je alles weer installen en instellen. Wel prettig is dat je al je apps vanuit de market gewoon in 'mijn downloads' ziet staan als je weer bent aangemeld.
Klopt, maar dat is wel eenmalig. Als je een keer in de market kijkt en een paar progjes installeert is de lijst weer gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Andere oplossing kun je hier vinden:
http://blag.xkcd.com/2009/09/12/i-need-g1-tech-support/

Tenminste, als je G1 hebt... weet niet of het ook voor andere androids werkt.

[ Voor 30% gewijzigd door Keypunchie op 11-10-2009 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
mocht dit nog van toepassing zijn:

vul bij wachtwoord NULL in, dan kan je er weer in.

ja, deze vrij ernstige beveiligingsfout is bekend bij google
Pagina: 1