Stevige oordopjes voor max. 100 euro

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devhouse
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12-2021
Hallo allemaal!

Zoals de titel waarschijnlijk al zegt, ben ik op zoek naar goede oordopjes. Ik heb in het afgelopen jaar, 3 apple oordopjes gesloopt, en wil daarom nu wat betere gaan zoeken. De problemen die ik bij de apple oordopjes altijd had, was of kabel breuk bij aansluiting onderaan of een niet werkend oordopje.

Voordat ik op zoek ging naar goede oordopjes, heb ik eerst een lijst met eisen opgesteldt:
  • Stevige, dikke kabels
  • Goede audiokwaliteit
  • Een remote met play/pause, volume up/down, previous/next
  • Moeten meer dan een jaar meegaan bij 20 uur in de week gebruik.
  • prijs max. 100 EUR
Ik heb een aantal goede oordopjes gevonden, maar helaas nog geen met remote. Ook kan ik aan de plaatjes slecht zien of de kabels stevig.
Sony MDR-EX90LP
Sennheiser CX 300-II Precision

Heeft iemand ervaring met deze oordopjes? en kan iemand mij misschien oordopjes aanraden die wel aan de eisen voldoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Ben wel tevreden over de Sennheiser CX 300-II. Kabel is stevig genoeg en raakt niet snel in de war als je 'm fatsoenlijk oprolt. Kwaliteit is prima voor de prijs; goede bassen en ook nog genoeg hoge tonen. Maar inderdaad geen remote.

Nadeel: je hoort het erg goed als de kabels ergens tegenaan komen, dat dreunt als het ware door. Meestal geen probleem als je gewoon zit, loopt of fietst, maar met sporten is het behoorlijk irritant en moet je ervoor zorgen dat de kabels ergens vast onder je kleding blijven zitten.

De Apple-oordopjes die je hebt gehad, waren dat de in-ear of de normale? Was het niet zo dat de in-ear wel een remote had, maar dat die niet volledig werkzaam was met de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 21:12

The.Force

*Bauer Addict

Ik denk dat je in een andere categorie meer gaat vinden :

Draagbare Mediaspelers

System Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devhouse
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12-2021
Serenity schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:21:
Ben wel tevreden over de Sennheiser CX 300-II. Kabel is stevig genoeg en raakt niet snel in de war als je 'm fatsoenlijk oprolt. Kwaliteit is prima voor de prijs; goede bassen en ook nog genoeg hoge tonen. Maar inderdaad geen remote.

Nadeel: je hoort het erg goed als de kabels ergens tegenaan komen, dat dreunt als het ware door. Meestal geen probleem als je gewoon zit, loopt of fietst, maar met sporten is het behoorlijk irritant en moet je ervoor zorgen dat de kabels ergens vast onder je kleding blijven zitten.

De Apple-oordopjes die je hebt gehad, waren dat de in-ear of de normale? Was het niet zo dat de in-ear wel een remote had, maar dat die niet volledig werkzaam was met de iPhone?
die ik heb zijn de normale+remote:
http://store.apple.com/us...TY1NDA0Ng&mco=MTA4NTA2ODU
hij ondersteund inderdaad niet de iPhone/iPhone 3G.

Maar ik denk dat ik dan voor de Senneiser CX-300ll ga, die trok me ook al behoorlijk aan, ondanks de missende control, maar dat ik is niet heel erg belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
tom.keim schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:38:
[...]
Maar ik denk dat ik dan voor de Senneiser CX-300ll ga, die trok me ook al behoorlijk aan, ondanks de missende control, maar dat ik is niet heel erg belangrijk.
Op Amazon zijn ze (inclusief verzendkosten) nog een stuk goedkoper btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[iPhone] Goede in-ear headset tot € 100

deze post lijkt erg veel op deze... vind je niet?
hier gaat het wel specifiek om in-ear... ik weet niet of je dat wat vindt?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2009 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Serenity schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 19:25:
[...]

Op Amazon zijn ze (inclusief verzendkosten) nog een stuk goedkoper btw.
En dan maar hopen dat hij door de douane komt, zodat ze er geen 20% (extra, dus boven op de normale) btw op heffen, ze kunnen er zelfs invoerrechten ofzo op gooien.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thijsje66 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:57:
[...]

En dan maar hopen dat hij door de douane komt, zodat ze er geen 20% (extra, dus boven op de normale) btw op heffen, ze kunnen er zelfs invoerrechten ofzo op gooien.
Amazon.co.uk is binnen de EU geen invoerrechten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
in ieder geval 20% belasting

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:03
Als je het niet weet, wil je dan mensen niet bang maken met onzin aub?

Tot €50 (officieel, +/-€80 officieus, wel inclusief verzendkosten!) kan je gewoon invoeren zonder extra kosten. Dopjes van 15 pond gaan ze echt niet moeilijk over doen. Als ze namelijk een factuur gaan maken voor 20% over een order van onder de €50, zijn de kosten hoger dan de inkomsten en dat is in strijd met het doelmatigheidsbeginsel.

Ik heb 1x moeten betalen toen ik +/-€130 in een pakket invoer. Alle andere keren niks (tientallen orders in HK, onder andere), dat waren dan ook wel pakketen van max €80.
Pagina: 1