Mijn excuses voor het maken van een tweede topic hierover, maar de reacties voor het sluiten van de vorige hebben mij niet kunnen helpen.
Vorige topic: Keyboard Instellingen - puntjes op de klinkers?
Ik heb nogmaals de FAQ doorgelezen, en geen extra informatie gekregen dan het door de moderator gelinkte deel. Ik heb mijn instellingen op misschien wel 10 manieren proberen aan te passen, en geen enkele heeft geholpen. ( Dutch met keyboard Dutch/USinternational/US, English(US) met keyboard Dutch/USinternational/US, e.d.) Geen enkele instelling geeft ook maar enige verandering. Op het moment staat hij op Dutch - USinternational.
Hopelijk weet iemand wat er mis is, want de gewone oplossing werkt hier niet.
Alvast bedankt
Vorige topic: Keyboard Instellingen - puntjes op de klinkers?
Ik heb nogmaals de FAQ doorgelezen, en geen extra informatie gekregen dan het door de moderator gelinkte deel. Ik heb mijn instellingen op misschien wel 10 manieren proberen aan te passen, en geen enkele heeft geholpen. ( Dutch met keyboard Dutch/USinternational/US, English(US) met keyboard Dutch/USinternational/US, e.d.) Geen enkele instelling geeft ook maar enige verandering. Op het moment staat hij op Dutch - USinternational.
Hopelijk weet iemand wat er mis is, want de gewone oplossing werkt hier niet.
Alvast bedankt