Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Keyboard Instellingen - puntjes op de klinkers?*

Pagina: 1
Acties:

• Duckhamster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
Mijn excuses voor het maken van een tweede topic hierover, maar de reacties voor het sluiten van de vorige hebben mij niet kunnen helpen.

Vorige topic: Keyboard Instellingen - puntjes op de klinkers?

Ik heb nogmaals de FAQ doorgelezen, en geen extra informatie gekregen dan het door de moderator gelinkte deel. Ik heb mijn instellingen op misschien wel 10 manieren proberen aan te passen, en geen enkele heeft geholpen. ( Dutch met keyboard Dutch/USinternational/US, English(US) met keyboard Dutch/USinternational/US, e.d.) Geen enkele instelling geeft ook maar enige verandering. Op het moment staat hij op Dutch - USinternational.

Hopelijk weet iemand wat er mis is, want de gewone oplossing werkt hier niet.

Alvast bedankt

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Weten we nog niet welke Windows versie je gebruikt - kun je dat nog even aangeven?

desnoods trap je alle talen behalve NL en toetsenbordinstellingen behalve VS-internationaal er even helemaal uit, en reboot.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-11 15:53

mace

Sapere Aude

Dat werkt vaak het beste, Gewoon Dutch - US international toevoegen en de rest er uit knikkeren.
Dan jammert hij nog dat er een in gebruik is maar dan klik je op OK en knikker je hem er alsnog uit.

• Duckhamster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
Kijk eens aan, dat verwijderen van al die andere instellingen + reboot heeft gewerkt. Heel erg bedankt!
(Ik gebruik trouwes windows xp met service pack 3.)