Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Keyboard Instellingen - puntjes op de klinkers?

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

• Duckhamster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
Hoi tweakers,

Ik heb een klein zeer irritant probleempje met mijn toetsenbord instellingen. Ik ben niet al te bekend hiermee, maar normaal na windows installatie verander ik de taal naar NL en verwijder ik de toolbar uit de taskbar, zodat ik niet prongeluk het verander of wat dan ook. Ik heb nooit problemen gehad met toetsenbord instellingen, maar nu kan ik inneens geen puntjes op letters zetten, met " en ' en ^ bijvorbeeld. Ze worden direct geplaatst, en "e krigj ik te zien ipv puntjes op de e. Weet iemand waar of met welk keyboard combinatie ik dit zou kunnen varanderen? Ik heb namelijk het gevoel dat ik een paar toetsen tegelijk heb ingedrukt.

Alvast bedankt!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:29

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Zet je toetsenbordinstellingen op US-International

Rail Away!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Standeman

Prutser 1e klasse

Toetsenboord instelling op vs-internationaal zetten?

/spuit 11

ook vrij gemakkelijke te vinden

[ Voor 48% gewijzigd door Standeman op 08-10-2009 17:25 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hoi :)
Jij bedoelt dit:
Windows Clients - FAQ - Waarom moet ik steeds op de spatie drukken na een " of '?
maar dan omgekeerd.

Sowieso is het altijd een goed idee om eerst de lokale FAQ's eens door te lopen, de kans is groot dat je ergernisje daar al in genoemd wordt.
maar normaal na windows installatie verander ik de taal naar NL
Was je ook al op het idee gekomen om daar ook even naar te kijken of je door een wijziging de boel weer recht kan trekken?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.