ik heb al een tijdje een linksys dma 2200 media center extender en dit zeer naar tevredenheid. Maar de laatste tijd heb ik wat problemen met het converteren van bestanden voor een voor de extender leesbaar formaat. ik deed dit altijd met een video converteer proggie maar die is overleden. ik heb nu een ander programmaatje: Any DVD Converter Professional. Hiermee heb ik al een paar verschillende pogingen gewaagd maarr ik krijg steeds maar niet het gewenste resultaat. Of de extender ziet het bestand geheel niet, of hij kan het niet openen, of er is geen geluid, of er is slecht geluid.
De extender is wel up to date met volgens de website de laatste firmware (1.1.12). mogelijk kan ik de codec's updaten maar ik zie nergen hoe dit moet. Als ik via het menu naar updates laat zoeken dan krijg ik de melding dat alles prima in orde is.
Kan iemand mij vertellen welke profile instellingen ( audio en video type's)ik moet gebruiken om het bestand door de extender te laten openen?
dankbaar,
Piet
De extender is wel up to date met volgens de website de laatste firmware (1.1.12). mogelijk kan ik de codec's updaten maar ik zie nergen hoe dit moet. Als ik via het menu naar updates laat zoeken dan krijg ik de melding dat alles prima in orde is.
Kan iemand mij vertellen welke profile instellingen ( audio en video type's)ik moet gebruiken om het bestand door de extender te laten openen?
dankbaar,
Piet