Vraag! Radeon 5850 Koop

Pagina: 1
Acties:
  • 508 views

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08-2025
Goedemorgen,

Ik heb een vraag waarvan ik niet precies weet waar ik hem moet plaatsen, vandaar dat ik het hier maar ga doen.

Eergisteren heb ik via marktplaats een HD5850 gekocht van een persoon ( kaart is nog niet binnen ).
Deze verkocht de kaart voor 170,- aangezien hij deze bij een prijs had gewonnen ( GTA V ). < ? ? ?
Bij databyte.

Ik heb hier niet goed op gelet en het geld overgemaakt, nu is mij toegezegd dat hij deze kaart vanmiddag op te sturen, na herhaardelijk niet gereageerd te hebben op mijn mails.

In hoeverre komt dit verhaal geloofwaardig over op jullie ?
8)7

Verwijderd

tja, wij kunnen het niet zien

misschien een idee om databy te bellen , als zij een zo'n prijsvraag hebben(hadden) ?

• iPims
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-07-2024

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

Zover ik weet komt GTA V nog niet uit, maar hij zou hem opzich wel gewonnen kunnen hebben.
Het was verstandiger geweest om niet in 1x het hele bedrag over te maken, maar dat is nu eenmaal zo gebeurd :P .
Ik zou even een dag of wat afwachten voor de kaart. Als hij niet komt, zou ik toch ergens aan de bel trekken.(eerst bij hem zelf, en als het een beetje uit de hand loopt :@ , kan je vast wel ergens bij de politie aankloppen.)

*edit,
Of wat die hierboven zei.
Was er geen prijsvraag? Vraag dan eerst vriendelijk(zolang je dat kan blijven) je geld terug. En daarna kan je altijd stappen ondernemen.

[ Voor 16% gewijzigd door iPims op 08-10-2009 09:04 ]

What the BBQsaurusrex?

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-01 18:25

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Dit gaat niet over een hardware/software probleem omtrend een videokaart of beeldscherm, maar over een aankoop die mogelijk niet pluis is. Meer iets voor het Shopping Forum dus.
Nou denk ik wel dat het zaak is dat je even wat meer uitzoekt, bijv dat van die prijsvraag, en dat hier plaatst, als je wilt dat je topic vooruit komt.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Verwijderd

Een winkel die een prijsvraag heeft, wil daar meestal media-aandacht mee bereiken. Als er iets te winnnen is zal je daar vooraf dingen over kunnen lezen op hun site, of op zijn minst achteraf er een nieuwsbericht over zien.

http://www.databyte.nl/nieuws/perstekst.asp

Laatste gaat over het winnen van een laptop in April. Misschien dat de site niet is bijgewerkt, maar ik vind het apart dat google niks terugvindt over een prijsvraag / competitie.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Afgezien van het feit dat het inderdaad wel verstandig was om ff die prijsvraag te checken, je hebt eergisteren die kaart gekocht via marktplaats en je hebt het nu al over "herhaaldelijk niet reageren op mails". Ik weet niet hoe vaak jij je mail leest, maar dat iemand een keer een dag z'n mail niet leest is toch niet zo bijzonder, of begrijp ik je verkeerd en was je al veel langer in overleg met de verkoper?

Het is ook niet dat je al weken zit te wachten tot de kaart eindelijk eens en keer geleverd wordt. Kortom, een beetje voorbarig wellicht om nu al ongerust te worden.

Maar goed, check inderdaad gewoon dat verhaal van die prijsvraag even, dan weet je genoeg denk ik zo.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Met ^^. Haal even diep adem en wacht eerst eens even af wat er allemaal gebeurd. Waarschijnlijk is het een storm in een glas water.

Mocht er over een week oid nog steeds niks zijn gebeurd, dan kun je je melden en dan gooi ik je topic weer open. Voor nu gaat ie even op slot, want ik ben van mening dat de verkoper nauwelijks de mogelijkheid heeft gehad om aan zijn verplichting te voldoen.

Tot die tijd heb ik nog wel wat leesvoer voor je:
Opgelicht via Vraag & Aanbod
Artikel via V&A wordt niet geleverd!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-01 00:54

Floor-is

5.2

Databyte heeft contact met ons gezocht over deze kwestie. Ze zijn er op gewezen dat er een topic hier was waarin werd aangegeven dat zij wellicht een prijs hadden vergeven, die via marktplaats weer werd verkocht.

De officiële reactie van Databyte in deze is dat zij dit product niet hebben verloot en dat ze derhalve niks met de verkoper van doen hebben. Het spijt mij bijzonder voor de topicstarter, maar het lijkt er nogal op dat je opgelicht bent...

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.