Ik heb op 16 september via V&A een moederbord overgenomen van een andere tweaker. (Zal wegens privacy redenen geen namen noemen.)
Nou heb ik dat moederbord nog niet ontvangen..
Ondertussen al verschillende keren achteraan gemaild.
Zal even een klein dialoog geven:
Ik:
- Oke.
- Ik ben er uit: Ik wil hem wel overkopen van je.
- 90 Euro inc. verzendkosten dus.
- Als je mij even jouwn gegevens stuurt?(Rek. Nummer enzo)
Hiermee ging de verkopen akkoord, Heb alle emails nog in mijn mail staan dus kan dit bewijzen.
Antwoord van verkoper:
- zodra het binnen isdoe ik mijn best em dezelfde dag te versturen
Een dag later heb ik het geld overgemaakt:
- Het geld is als het goed is overgemaakt.
- Het is namelijk vandaag van mijn rekening afgeschreven.
Antwoord verkoper:
-klopt dank u:d het stond er vanmorgen op ik zorg dat hij vandaag verstuurd word.
Toen begon het gezeik, hij zou mij een Track en Trace link sturen. Maar deze had ik zondag nog niet binnen dus ik heb er maar eens achter aan gemaild. Dit wat het antwoord wat ik kreeg:
(Stond nog een verklaring voor de vertraging maar ik denk dat niet iedereen dat hoeft te weten, hij claimt in iedergeval dat dinsdag alles geregeld wordt.)
Verkoper:
- maandag dus savonds heb je weinig aan hem denk ik heb em gebeld en dinsdag regelt hij alles
Goed denk ik, kan gebeuren.
Op de 26 september krijg ik een mailtje terug:
Verkoper:
-hey hey sorry het is mega hekties hier mag ik em anders langs brengen want had jouwn pakketje verward met die van een ander spijt me spijt me.
Mijn antwoord:
Eej, ik heb opzich wel een ideetje: Als jij hem nou langsbrengt deze week, wanneer het jou uitkomt en dan even een smsje of emailtje stuurt als je hem hebt gebracht?(Weet namelijk niet of ik dan thuis ben).
Zal nog 1 keer mijn gegevens opsommen:
Mocht er niemand thuis zijn:
-Meestal is mijn oma der wel:p zeg dan maar even dat het pakketje voor mij(Frank) is.
-Je kunt het pakketje ook eventueel bij de buren, , afgeven en ff doorgeven dat het voor mij is;.
-Pakketje bij de voordeur(Overkapping) leggen met een briefje op de voordeur(Heeft niet echt de voorkeur maar mocht het echt niet anders kunnen).
Zijn reactie: gaat lukken beloof ik!
Dit antwoord was op 30 september.
Ondertussen heb ik hem al 2 keer een email gestuurd zonder reactie.
Begin het nu toch wel een beetje zat te worden.
Ik heb nu 2 opties: Wachten op antwoord van de verkoper.
Of: Aangifte doen van oplichting.
Dat laatste wacht ik het liefst mee, want als de reden die de verkoper voor de vertraging opgeeft klopt ik het wel kan begrijpen.
Iemand tips?
Nou heb ik dat moederbord nog niet ontvangen..
Ondertussen al verschillende keren achteraan gemaild.
Zal even een klein dialoog geven:
Ik:
- Oke.
- Ik ben er uit: Ik wil hem wel overkopen van je.
- 90 Euro inc. verzendkosten dus.
- Als je mij even jouwn gegevens stuurt?(Rek. Nummer enzo)
Hiermee ging de verkopen akkoord, Heb alle emails nog in mijn mail staan dus kan dit bewijzen.
Antwoord van verkoper:
- zodra het binnen isdoe ik mijn best em dezelfde dag te versturen
Een dag later heb ik het geld overgemaakt:
- Het geld is als het goed is overgemaakt.
- Het is namelijk vandaag van mijn rekening afgeschreven.
Antwoord verkoper:
-klopt dank u:d het stond er vanmorgen op ik zorg dat hij vandaag verstuurd word.
Toen begon het gezeik, hij zou mij een Track en Trace link sturen. Maar deze had ik zondag nog niet binnen dus ik heb er maar eens achter aan gemaild. Dit wat het antwoord wat ik kreeg:
(Stond nog een verklaring voor de vertraging maar ik denk dat niet iedereen dat hoeft te weten, hij claimt in iedergeval dat dinsdag alles geregeld wordt.)
Verkoper:
- maandag dus savonds heb je weinig aan hem denk ik heb em gebeld en dinsdag regelt hij alles
Goed denk ik, kan gebeuren.
Op de 26 september krijg ik een mailtje terug:
Verkoper:
-hey hey sorry het is mega hekties hier mag ik em anders langs brengen want had jouwn pakketje verward met die van een ander spijt me spijt me.
Mijn antwoord:
Eej, ik heb opzich wel een ideetje: Als jij hem nou langsbrengt deze week, wanneer het jou uitkomt en dan even een smsje of emailtje stuurt als je hem hebt gebracht?(Weet namelijk niet of ik dan thuis ben).
Zal nog 1 keer mijn gegevens opsommen:
Mocht er niemand thuis zijn:
-Meestal is mijn oma der wel:p zeg dan maar even dat het pakketje voor mij(Frank) is.
-Je kunt het pakketje ook eventueel bij de buren, , afgeven en ff doorgeven dat het voor mij is;.
-Pakketje bij de voordeur(Overkapping) leggen met een briefje op de voordeur(Heeft niet echt de voorkeur maar mocht het echt niet anders kunnen).
Zijn reactie: gaat lukken beloof ik!
Dit antwoord was op 30 september.
Ondertussen heb ik hem al 2 keer een email gestuurd zonder reactie.
Begin het nu toch wel een beetje zat te worden.
Ik heb nu 2 opties: Wachten op antwoord van de verkoper.
Of: Aangifte doen van oplichting.
Dat laatste wacht ik het liefst mee, want als de reden die de verkoper voor de vertraging opgeeft klopt ik het wel kan begrijpen.
Iemand tips?
[ Voor 0% gewijzigd door frank131331 op 03-10-2009 11:03 . Reden: asd ]