• murderface
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-11-2023
hey!

Ik heb thuis nog een oud krel staan van ongeveer 20j oud. en ben dus dringend aan een nieuwe TV toe.
Deze TV dient echt niet om naar de gewone Analoge TV te kijken. Het gebeurt wel.. maar dat is raar of zelden. Hij dient vooral om op te gamen (x360) en content naar te streamen van men PC aangezien de TV niet al te ver van mijn PC verwijderd is. had het ook wel leuk geweest als ik deze TV als 2e beeldscherm kon aansluiten. Ik had wel graag een groot scherm gehad. ik dacht aan 42" (106cm)

Over het budget dat ik wil spendenderen had ik nog niet echt nagedacht. Ik dacht ongeveer om en bij de 1000€

Zijn er dingen waar ik op moet letten? als ik een nieuwe TV ga kopen?
Mag ik ook vragen wat jullie ervaring zijn met TV's

Thnx in advance ^^

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Bovenaan dit subforum staat een mooi topic hierover: [FAQ] Welke TV moet ik kopen?

Had je die al gezien?

Rail Away!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-02 22:49
Even een totaal niet-onderbouwde post :P

Koop een Panasonic plasma. :)

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-02 21:44

DarkSide

theres no place like ::1

Ben het eens met Fire69.
Maar serieus. Ga eens goed na wat je precies wilt doen, wat je allemaal wilt aansluiten en kijk eens in een van de vele topics in dit forum over speciale series en modellen. Ga na of je voor een Plasma of LCD wilt gaan. Probeer te achterhalen welk merke merken en welke series in aanmerking komen voor jouw criteria. En ga KIJKEN in de winkel. Speel met de instellingen en vind dan jouw perfecte TV.
Als je het terug hebt gebracht tussen 1 of 2 modellen.Kijk dan of er niet al een topic loopt hier op GoT en vraag naar specifeke dingen die je nog wilt weten.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• twijg92
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-01 08:40
LEd tv is ook mooi maar denk niet dat je die kan krijgen voor 1000 euro

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-02 21:55

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica