Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Wist niet dat het afdanken van een Little Sister een bevalling is...Bij het afdanken van een Little Sister heb je, net als in het eerste deel, wee de keuze om haar te redden of te 'oogsten.'
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Er is, behalve de informatie dat de game in ontwikkeling is, nog niets bekend over een eventueel eventuele Far Cry 3.
Moet zijn "vier" denk ik.Na vierde bètareleases
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
Ook zouden veel internetgebruiker niet eens van het bestaan van cookies afweten.
PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Anoniem: 399
"De deelnemers zullen periodiek een database-dump naar de achivarissen aRchivarissen sturen,"
Ja? DirectX is niet alleen voor graphics hoorbarzi schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:36:
De geluidskaart (?) moet met DirectX 9.0c overweg kunnen.
A propos, altijd linkje erbij pls!
En archivarissen is hersteld
[ Voor 21% gewijzigd door Rataplan op 26-11-2009 10:52 ]
Derde alinea, derde zin:
Fout:Een Statement of Objections heeft een voorlopig karakter: Philips krijgt nu de kans om de klachten van de EC te weerleggen of aanvullende feitenmateriaal te presenteren.
aanvullende: dit moet zonder de laatste e, aangezien het betrekking heeft op het materiaal en niet op de feiten.
Suggestie:
...aanvullend feitenmateriaal...
Desondanks is het nog maar de vraag is hoe succesvol de alles-in-een-modellen worden.
de 'is' van mijn vorige post wat blijkbaar verdwaald? hij past prima in de volgende zin
die weliswaar al enige tijd bezig is met een Flash-speler voor op de iPhone, maar van Apple nog geen toestemming heeft gekregen om die uit te brengen.
Anoniem: 93798
Bij details rechts is de download link fout
1
| <a href=" Scalable Vector Graphics" title=" Scalable Vector Graphics" rel="external"> Scalable Vector Graphics</a> |
*cut*latislos schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:20:
Desondanks is het nog maar de vraag is hoe succesvol de alles-in-een-modellen worden.
*paste*latislos schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:30:
die weliswaar al enige tijd bezig is met een Flash-speler voor op de iPhone, maar van Apple nog geen toestemming heeft gekregen om die uit te brengen.
Ik heb die tekst even verwijderd, maar ik heb geen werkende link voor je. We zullen zien wat de auteur voor je kan betekenenAnoniem: 93798 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:54:
HTML:
1 <a href=" Scalable Vector Graphics" title=" Scalable Vector Graphics" rel="external"> Scalable Vector Graphics</a>
Het local version verwijst naar http://tweakers.net/en-US/firefox/all-beta.html#languages waar dit natuurlijk http://mozilla.com/en-US/firefox/all-beta.html#languages moet zijn.This beta is available in more than 60 languages - get your local version.
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
Het dom? Wordt hier het Document Object Model bedoeld? Dan moet het toch echt DOM zijn denk ik, het is een afkorting die niet bepaald ingeburgerd is. Als het niet DOM moet zijn klopt er van de hele zin niets.Scripts kunnen de bestandsnaam of -namen uitlezen via het dom en deze vervolgens via het FileReader-commando benaderen.
De Het W3C heeft een draft gepubliceerd
W3C: World Wide Web Consortiumis door de het W3C voorgedragen in de hoop dat
Lijkt mijquote: van Dalecon·sor·ti·um het; o -s, -tia vereniging van banken en bedrijven ter uitvoering ve project
Edit:
Verder misschien mierenneuken maar;Met FileReader kunnen zowel binaire en als ascii-bestanden benaderd worden
api > API
javascript > JavaScript
ascii-bestanden > ASCII-bestanden
etc.
Of waren al die hoofdletters te Engels/Amerikaans?
[ Voor 22% gewijzigd door Pendaco op 26-11-2009 22:14 ]
Zowel het lidwoord bij W3C als de zowel-en-constructie zijn gefixed. Verder vinden we hier dat alle technische afkortingen per definitie direct ingeburgerd zijn, anders blijven we bezig
De prijs is nog niet bekendg, maar zal waarschijnlijk net als de software voor andere platformen tussen vijftig en honderd euro liggen.
als je verwacht dat een eindbaas het moeilijkste obstakel. -> als je verwacht dat een eindbaas het moeilijkste obstakel is.
Cunning linguist.
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Thermalright introduceert impostante vga-koeler, moet imposante zijn
De wijzen komen uit het Oosten!
Er mist nog een isje in datzelfde artikel, eerste pagina, derde alinea, een na laatste zin.Bart ® schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 14:21:
reviews: New Super Mario Bros. Wii
als je verwacht dat een eindbaas het moeilijkste obstakel. -> als je verwacht dat een eindbaas het moeilijkste obstakel is.
Je kunt nu zeggen dat de plot te makkelijk en afgezaagd, [...] -> Je kunt nu zeggen dat de plot te makkelijk en afgezaagd is, [...]
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Bij het wegschreven wegschrijven kon het gebeuren
-> Door de bug, die zich voordeeld in de sdbus-driver
moet volgens mij "voordeed" zijn.
Door de bug, die zich voordeeld voordeed in de sdbus-driver
Oeps, arjankoole was me voor.
[ Voor 5% gewijzigd door torp op 27-11-2009 15:58 ]
Het probleem deed zich voor als gegevens naar een sd-kaart met het ntfs-bestandssysteem werden weggeschreven naar een Windows 7-pc waarop advanced direct memory access werd gebruikt
naar --> van
Wat doet die 'er' daar?Daarmee zijn zij er de eersten die spintronics bij kamertemperatuur in silicium hebben toegepast.
Wat een raar woord eigenlijk, 'er'. Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik begin te twijfelen of het wel fout is.

[ Voor 29% gewijzigd door Xander op 27-11-2009 17:08 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
milli atx (matx) bestaat niet. het moet waarschijnlijk waarschijnlijk micro atx zijn oftewel µatx...
nieuws: Minister: veelvuldig tappen telefoons voorkomt misdrijven
Eennalaatste alinea:
Een van de grootste punten van zorg is dat mensen die worden afgeluisterd, daar niet altijd achteraf van op de hoogte worden gesteld, tewijl terwijl opsporingsdiensten daartoe wel wettelijk verplicht zijn.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Moet ook met een kleine letter zijn lijkt meEr zijn geen problemen bekend in andere landen dan Groot-Brittannië, zegt De Kort.
Anoniem: 272468
Nee hoor. Het is misschien een beetje inconsequent, maar het is echt Harold de Kort en 'zegt De Kort'. In Vlaanderen gaat dat handiger daar is het gewoon altijd 'De'.aomlives schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 23:36:
nieuws: Softwareproblemen teisteren Britse versies Sony Ericsson-telefoons
[...]
Moet ook met een kleine letter zijn lijkt me
Foutje gefixt
In de intro:
GTA IV:We hebben dit jaar flink geïnvesteerd in de games-afdeling van de Pricewtach Pricewatch.
en Dragon Age:Met Grand Theft Auto IV had Rockstar had vorig jaar de absolute najaarstopper in handen, ...
en nog onder Laptops:We kunnen veilig zeggen dat Dragon Age: Origins de rpg van het jaar gaat woren worden.
Apple is er met de nieuwste serie Pro-laptops in geslaagd een compacte compact formaat te combineren met goede prestaties en een fraai uiterlijk.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
De prijs van de Wii Fit Plus (in games) is de prijs van Fifa '10
Dragon Age: Origins geeft de prijs van de Asus O!play HDP-R1 (ook in games)
De prijs van de Asrock ION in 'overigen' geeft de prijs van QNAP Turbo Station TS-419P Turbo Nas weer.
De prijs van de Samsung Star (in telefoons) blijkt de prijs van de TomTom Go 750.
En dat was het weer
Volgens mij is er iets vout gegaan.
Deze was volgens mij nog niet genoemd: op pagina software, de link naar de pricewatch van Windows 7 Ultimate is niet ingesteld.
We kunnen veilig zeggen dat Dragon Age: Origins de rpg van het jaar gaat worden
De link naar Microsoft Windows 7 Ultimate gaat naar een pagina 404 pagina http://tweakers.net/Microsoft%20Windows%207%20Ultimate
De torrentsite hoopt dat de rechter vindt dat het aanbieden van torrents niet illegaal is, zodat auteursrechtenorganisaties IsoHunt niets meer kunnen maken.
Als laatste mist het woordje "is"
door dit euvel of wat de exacte oorzaak is.
En dan zie je de fout in de titel van het nieuwsbericht niet? 'activititeiten'
3e alinea, 1ste regel:
-> CalifornischeDe Califorinische onderzoekers stellen
nieuws: IsoHunt vraagt rechter of activiteiten legaal zijn
3e regel:
->niet illegaal is, zodat auteursrechtenorganisatie IsoHunt niets meer kunnen maken.
niet illegaal is, zodat auteursrechtenorganisaties IsoHunt niets meer kunnen maken.
[ Voor 44% gewijzigd door Scipionyx op 28-11-2009 15:13 ]
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Anoniem: 271262
"November en december zijn tratitioneel de maanden dat de Pricewatch het drukst bezocht wordt."
Dat zou traditioneel moeten zijn....?
1ste alinea (geldt de inleiding ook als een alinea? Staat me vaagjes wat bij dat dat niet zo was .. ofzo..
Dubbel, de 2e 'is' kan weg.Van de iPhone 3GS Supreme is er maar een te koop is, aldus de Brit Stuart Hughes.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Redmondse softwaregigang
Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje
Deze staat er nog steeds zonder 's'.The Realone schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 14:05:
nieuws: IsoHunt vraagt rechter of activititeiten legaal zijn
"De torrentsite hoopt dat de rechter vindt dat het aanbieden van torrents niet illegaal is, zodat auteursrechtenorganisaties IsoHunt niets meer kunnen maken."
The devil is in the details.
3e alinea, 5e regel:
Overbodige spatie.in het binnenste van de EOS 7D traag .
En "diagrafmaopening".Scipionyx schreef op zondag 29 november 2009 @ 11:48:
nieuws: Magic Lantern-firmwarehack ook in ontwikkeling voor EOS 7D
3e alinea, 5e regel:
[...]
Overbodige spatie.
Neem aan dat dat diafragmaopening moet zijn.
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5
staat in de laatste alinea
Achter het woord 'Android' moet nog 2.0 komen te staan, anders lijkt het uit deze zin dat Google het gehele Android systeem deze maand pas heeft uitgebracht, terwijl het al veel langer bestaat natuurlijk.Google bracht Android begin deze maand uit, speciaal voor het Motorola-toestel Droid, die in Nederland onder de naam Milestone verkocht gaat worden.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
die v moet denk ik een f zijn?die plannen moet vormeren
Verderop nog een keer dezelfde fout:
Verderop in het zelfde artikel:tot de vormering
voor de 'm' moet nog een 'g' lijkt me.geframenteerd
[ Voor 28% gewijzigd door wildhagen op 29-11-2009 18:55 ]
Virussen? Scan ze hier!
->staatssecretaris (2*s)Dit zogenoemde 'high trust'-beleid geeft volgens de staatsecretaris de mogelijkheid voor minder controles [...]
In de zin daarna mag wat mij betreft een komma tussengevoegd worden:
Laatste alinea:Als de maatregelen niet effectief zijn, kunnen boetes worden opgelegd die hoger zijn dan onder het huidige boetebeleid.
-> laatste[...] naar vijfentwintig procent van deze besmette omzet in het laatst jaar van de overtreding.
Telt dit als d/t-foutje?Mogelijk is het in te de toekomst ook mogelijk (..)
moet met een kleine letter m lijkt me... aangezien het geen eigennaam of landsnaam is.Moslimlanden
[ Voor 8% gewijzigd door wildhagen op 30-11-2009 09:21 ]
Virussen? Scan ze hier!
De website start nu met een Flash-animatie. De broncode van de strartpagina startpagina bevat de mededeling
Something something
met de juiste inpassing inspanning energiezuinige
De kast biedt plek aan matx- of atx-moederborden. In totaal zijn er tien drivebays aanwezig, waarvan vier 5,25"-drivebays, vijf 3,5"-drivebays en één 2,5"-drivebays.
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
Cheaters wordt midden in een zin gewoon zonder hoofdletter geschreven.In online pc-games vormen Cheaters een terugkerend probleem.
Geen foutje: hier wordt echt het woord 'inpassing' bedoeld. Dat woord is hier op z'n plaats omdat de koeling van het datacenter een onderdeel van een groter geheel is, in dit geval van een groter energiesysteem.XIU schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:30:
http://tweakers.net/nieuw...rum-onder-kathedraal.html
met de juiste inpassing inspanning energiezuinige
Foutjes zijn gefikseld
s vergetenVerder zijn de nodige bugs gefixed.
MBA 13' | EEE pad Transformer | Sony NEX - C3
Tenzij het hier een opzettelijke woordspeling betreft lijkt deze combi van theoretisch en ethisch me niet de bedoeling. Maar wel mooi gevonden!"Theorethisch gezien is het strafbaar om migranten een kaart te geven, of deze nou met de hand getekend of geautomatiseerd is."
Derde alinea, derde zin
toch -> tochtProfessor Ricardo Dominguez van de universiteit van San Diego wil met de applicatie voorkomen dat mensen onnodig overlijden tijdens de toch, zo zegt hij tegenover de North County Times.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
3e alinea, 3e zin:
Fout: toch -> moet zijn -> tochtProfessor Ricardo Dominguez van de universiteit van San Diego wil met de applicatie voorkomen dat mensen onnodig overlijden tijdens de toch, zo zegt hij tegenover de North County Times.
universiteiteen docent immigratiebeleid aan dezelfde univeristeit als Dominguez, is het verspreiden
[ Voor 29% gewijzigd door Megaflix op 30-11-2009 16:03 ]
Toch moet tocht zijn
Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip
Er zit nog een fout in:Zero Grav schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:34:
nieuws: Steam schrapt accounts van Modern Warfare 2-cheaters - update
[...]
Cheaters wordt midden in een zin gewoon zonder hoofdletter geschreven.
...2500 Steam-gebruikers een ban kunnen verwachten, geeft Inifnity Ward gehoor aan...
Daar worden vanaf maandag RLT 4, RTL 5, RTL 7 en RTL 8 aan toegevoegd,
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

nieuws: SIDN gaat volgend jaar deel whois-gegevens anonimiseren
Laatste regel:
Laat het hier niet zien, maar trust me: dubbele spatie.. (hey dat rijmdmoeten registrars zorg dragen voor
OpenBSD + zsh + cwm + tmux + Model M
2e alinea, 2e zin:
fout:Reuters meldt dat de Finse telefoonfabrikant volgend jaar slechts één nieuwe smartphone op de markt zal brengen die is voorzien van het dit besturingssysteem.
het dit -> beetje dubbelop
suggestie:
... die is voorzien van dit besturingssysteem ...
3e alinea, begin laatste zin:
LCH zal waarschijnlijk LHC moeten zijn.Tot eind 2009 zal de LCH bundels laten botsen om de instrumenten te kalibreren:
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
2e alinea, 3e regel
Que?kunnen gebruikers niet kan zien
De link naar het artikel van BusinessWeek werkt niet. Ik weet niet of het een fout in de URL is, of dat de site niet (meer) bestaat.
Hier kan ik zo gauw geen foutje ontdekken; ik schakel de auteur even in. Edit: is gebeurd inmiddelsmiljardair schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:37:
nieuws: Amerikanen behouden recht op inzage in Europese bankgegevens
De link naar het artikel van BusinessWeek werkt niet. Ik weet niet of het een fout in de URL is, of dat de site niet (meer) bestaat.
Rest gefikseld
In het changelog staat toch echt windows *guests*..Zo kan er nu van 2d-videoversnelling worden gebruik gemaakt voor Windows-hosts
2e alinea, 1e zin:
Fout:Naast bovengenoemde bedrijven hebben volgens Nokia ook Sharp, Toshiba, Chunghwa Picture Tubes, Tatung, Seiko Epson, Hitachi en Philips zich aan kartelvorming schuldig gemaakt.
... Seiko Epson ... => komma vergeten.
Suggestie:
... Seiko, Epson ...
reviews: De gameroom
Is dat een Mario spel dat ik niet ken, of moet het eigenlijk zijn:spellen als GTA4 en Forza Mario
?spellen als GTA4, Forza en Mario
Op de eerste pagina; het tabelletje vermeld een 'basisbook' , hoort dat geen 'basisnotebook te zijn?
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Niet fout: Seiko en Epson zijn samengegaan; het bedrijf heet nu Seiko Epson of kortweg EpsonMatthijsV. schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:17:
nieuws: Nokia klaagt lcd-fabrikanten aan wegens prijsafspraken
2e alinea, 1e zin:
[...]
Fout:
... Seiko Epson ... => komma vergeten.
Suggestie:
... Seiko, Epson ...
Lijkt mij idd fout; ik pas even aankozue schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:25:
En nu ik toch bezig ben, iets wat ik gisteren tegen kwam:
reviews: De gameroom
[...]
Is dat een Mario spel dat ik niet ken, of moet het eigenlijk zijn:
[...]
?
En Pixeltje, jouw melding is goed voor een fixeltje </flauw>.
[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 272468 op 01-12-2009 14:05 . Reden: Dat er iets niet klopte natuurlijk ;) ]
[ Voor 14% gewijzigd door syith op 01-12-2009 16:36 ]
meuk: VMware ESX(i) 4.0 Update 1 build 208167Een belangrijk onderdeel van dat platform is VMware ESX, dit wordt ook als een gratis te gebruiken bare-metal-hypervisor werd uitgebracht met VMware ESXi als productnaam.
Can`t live without the mods
2e alinea, 5e regel:
--> verscheen in 2002The Second Encounter verscheen 2002.

Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.