nieuws: Eerste blik op Fusion-io's pci-e ssd's geworpen
De 80GB slc-drive
Moet MLC zijn volgens de datasheet.
De 80GB slc-drive
Moet MLC zijn volgens de datasheet.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Als je dan op overschreiden zoekt in de Dikke van Dale zie je dat daar niets van klopt.Hiermee lijkt de fabrikant de maximum snelheid van 870MHz te overschreiden, die AMD op heeft opgelegd aan overgeklokte HD 5870's.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2009 05:00 ]
100% eens. Fixed.Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 04:59:
In dit artikel wordt geschreven:
[...]
Als je dan op overschreiden zoekt in de Dikke van Dale zie je dat daar niets van klopt.
Kom op nou jongens, dit is gewoon te spellingschecken. Het ging best en tijdje goed maar dit is toch echt wel een pijnlijke schrijffout. Zo moeilijk is het toch niet om je artikel desnoods door de spellingscheck te gooien?
Verwijderd
shop in plaats van shops ?terwijl dit lange tijd een relatief grote shops
Dit moet denk ik uitgevers zijnNa de weigering van de provider om de klantgegevens af te staan, spanden de providers een rechtszaak aan.
uitgevoert => uitgevoerd30-10-09 Deze nacht zal er kort onderhoud uitgevoert worden aan de database server. Hierdoor zal de site enkele minuten niet bereikbaar zijn.
Dubbel...wilde Spector wilde...
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Donelatislos schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:13:
reviews: DJ Hero
regel 2 van paragraag In the Mix: Er is wel sprake van een bepaalde leercurve,
Ik ben helemaal geen stagiair
[ Voor 33% gewijzigd door MikeVM op 30-10-2009 16:12 ]
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
No Gillette, No Minette
[ Voor 4% gewijzigd door Orion84 op 30-10-2009 16:41 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Verwijderd
commissie Gerkens --> commissie-GerkensDaarmee volgt de regering het advies op van de commissie Gerkens
In datzelfde artikel:SA007 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:28:
nieuws: HTC wil interface presenteren als 'virtueel boek'
door een tik oo het scherm => door een tik OP het scherm
-kMet de HD2 is daar Sense bijkgekomen.
Ik weet niet honderd procent zeker of het fout is, maar het is in elk geval lelijk (en ik denk dat er eerst "geheugen" stond en de auteur dat is vergeten weg te halen na het toevoegen van "opslag", vandaar dat ik een spelfout vermoed).Nu opslaggeheugen in computers is gegroeid en internetverbindingen veel sneller zijn, is de thuiskopieheffing niet meer van deze tijd, concludeert de regering.
Was al gerepareerd.dasiro schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:35:
nieuws: Belgische provider verkoopt telefoons voor euro bij abonnement
Telenet is het eerste bedrijf dat sinds het afschaffen van de koppelverkoop deze combinatie aanbiedt
moet worden
Telenet is het eerste bedrijf dat sinds het afschaffen van het verbod op de koppelverkoop deze combinatie aanbiedt
Done.
Klopt.MikeVM schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:12:
nieuws: Arctic Cooling kondigt ram-koeler voor overklokkers aan
De Arctic RC Pro, zoals de fabrikant de koeler noemt, is met anderhalve millimeter niet erg dik, maar met de hoofte dient wel rekening gehouden te worden
Die was al gedaan.Orion84 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:41:
nieuws: Kabinet gaat downloaden muziek en films uit illegale bron verbieden
"Hoe vastgesteld kan worden of er sprake is van 'evident' kan worden, is niet bekend."
Beetje dubbelop
Ik weet niet zeker of dat moet of kan, dus die laat ik even liggen voor een (eind)redacteur.Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:37:
[...]
commissie Gerkens --> commissie-Gerkens
KloptSA007 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:28:
nieuws: HTC wil interface presenteren als 'virtueel boek'
door een tik oo het scherm => door een tik OP het scherm
Done.GateKeaper schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:35:
nieuws: Sony vergroot lijst Ziggo-gecertificeerde Bravia-tv's
Gebruikers dienen firmeware 1.6 te installeren om gebruik
Yo, en een spatie
Hmmm, vreemd inderdaad. Ik maak er opslagcapaciteit van.robvanwijk schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:21:
Laatste zin van het artikel:
[...]
Ik weet niet honderd procent zeker of het fout is, maar het is in elk geval lelijk (en ik denk dat er eerst "geheugen" stond en de auteur dat is vergeten weg te halen na het toevoegen van "opslag", vandaar dat ik een spelfout vermoed).
Oftewel een 's' vergeten.Toch pakken niet alle verchillen met de DS positief uit voor Chinatown Wars.
Het top-down aangezichtDe top-down aangezicht is wel behouden gebleven.
verschillenToch pakken niet alle verchillen met de DS
wat ervoor zorgtsnel tienduizenden dollars winst op, want ervoor zorgt
[ Voor 27% gewijzigd door Megaflix op 31-10-2009 10:51 ]
erg veel. Of helemaal weglaten:maar de rechter vond zeven miljard wel wat er veel en ...
maar de rechter vond zeven miljard wel wat veel en ...
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
??? Is dit correct Nederlands? Het komt mij erg raar overStandaard voorziet Thermaltake in vijf ventilatoren.
Standaard voorziet Thermaltake de behuizing van vijf ventilatoren.
Vijfde in de serie, Element G is er ook nog. G, T en S zijn midtowers, de Q is een mini-ITXDe Element V is alweer de vierde behuizing in de Element-serie. De Element, Q, S en T gingen de V reeds voor.
Suggestie:De kleine laptop zal het Android gaan draaien en
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Dat krijg je met woordjes weghalen, fixedDe kleine laptop zal het Android gaan draaien en..
welke dan"Vrijag" mist een lettertje
Een 'is' teveel lijkt mij.De opslag wordt verzorgd door een 5400rpm sata-schijf met een capaciteit van 320GB en tevens is een dvd-brander is ingebouwd.
Science is the new religion
De Prestaties zijn zo goed als weg? Lekker is datOndanks dat de nu gekozen ssd van Kingston de gevreesde Jmicron-controller heeft, zijn de prestaties en de microstutter zo goed als weg.
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Moet één van de volgende opties zijn:Het AIDA-concept moet uiteindelijk meer inzicht geven in hoe robots op een goede manier met mensen kan interacteren en hoe dergelijke technieken in auto's kunnen worden verwerkt.
[ Voor 39% gewijzigd door robvanwijk op 01-11-2009 16:34 ]
Open anders ff een apart topic om met de auteur te discussierenThe AIDA project (Affective, Intelligent Driving Agent), a collaboration between Volkswagen of America and the Massachusetts Institute of Technology
[ Voor 100% gewijzigd door zkiwi op 01-11-2009 22:10 . Reden: beter kijken ]
[ Voor 27% gewijzigd door SouLLeSSportal op 01-11-2009 22:24 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
[ Voor 7% gewijzigd door Fairy op 01-11-2009 23:16 ]
Verwijderd
Nou is er nog niets mee gedaan....Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:37:
[...]
commissie Gerkens --> commissie-Gerkens
Heb je haast? Wij hebben ook weekeinde.Je hebt op zaterdag een inhoudelijk antwoord gehad en begint op zondagavond weer te pushen... Niet doen svp. Overigens zal er ook niets mee gebeuren, aangezien commissie Gerkens wmb gewoon goed is. Voor de zekerheid nog even gekeken hoe diverse andere sites dit schrijven, maar die gebruiken ook geen koppelteken.
[ Voor 23% gewijzigd door Wilbert de Vries op 02-11-2009 08:36 ]
Andy Rubin, baas van de Android-afdeling bij Google, heeft eind vorige week tegen Cnet gesteld dat zijn bedrijf niet direct zal gaan concurreren met Andorid-mobieltjes van hardwarefabrikanten.
'Procent' is niet het begin van de zin en moet dus gewoon zonder hoofdletter worden geschreven. De uitzondering voor zinnen als 'k Heb... gaat niet op bij getallen.61 Procent van de ondervraagde downloaders gaf aan te zullen stoppen met downloaden als dat betekent dat zijn internetverbinding kan worden afgesloten.
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
Nauwelijks het melden waard, maar linkje loopt te ver doormaar komt op korte termijn al wel uit in Duitsland en Italië.
die=datDe Amerikaanse software-ontwikkelaar Nomadio heeft een programma geschreven die..
Verwijderd
Graag gedaan, ik zal vaker bijdragen aan een spelfout-vrij Tweakers.net.Wilbert de Vries schreef op maandag 02 november 2009 @ 08:32:
Alles weer gefixed.
[...]
Heb je haast? Wij hebben ook weekeinde.Je hebt op zaterdag een inhoudelijk antwoord gehad en begint op zondagavond weer te pushen... Niet doen svp. Overigens zal er ook niets mee gebeuren, aangezien commissie Gerkens wmb gewoon goed is. Voor de zekerheid nog even gekeken hoe diverse andere sites dit schrijven, maar die gebruiken ook geen koppelteken.
Peter Bradwell van? denktank Demos denkt dat die regelgeving niet gaat helpen.
twee keer de niet bestaande uitdrukking "vervangen voor" voor, die vervangen kan worden door "vervangen door".De Phenom II X4 955 wordt halverwege 2010 vervangen voor een exemplaar met een tdp van 95W in plaats van 125W. Dit jaar wordt de 965 met een tdp van 140W al vervangen voor een 965 met een tdp van 125W.
moet zijnvervoer, slaapgelegenheden en restarants
vervoer, slaapgelegenheden en restaurants
Moet W3565 zijnIntel heeft de nieuwe Xeon W356-processor aan zijn portfolio toegevoegd. De 3,2GHz quadcore-cpu zal vermoedelijk de bestaande Xeon W3540- en W3550-processors gaan aflossen, al blijven deze twee modellen in november nog verkrijgbaar.
Je bent me net voor.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Belgacom-woordvoerder Jan Margot stelt dat deze methode ook minder economische hinder geeft en het uitvoeren eventuele reparaties vergemakkelijkt.
nieuws: Belgacom begint aanleg ftth maar wacht met aansluitenBelgacom-woordvoerder Jan Margot stelt dat deze methode ook minder economische hinder geeft en het uitvoeren van eventuele reparaties vergemakkelijkt.
[ Voor 14% gewijzigd door Gersomvg op 02-11-2009 18:12 ]
"..., en dat zorgt bij ons voor behoorlijk wat verwachtingen."Zo goed als alle gaten van de kast zijn bedekt, en dat zorgt bij ons behoorlijk wat verwachtingen.
dubbel L...en geven nog enkele allternatieven voor het gekozen systeem.
prestatiewinst...ten opzichte van de prestiewinst.
[ Voor 35% gewijzigd door Tommy Angelo op 02-11-2009 19:36 ]
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein
reviews: DJ HeroEerlijk is eerlijk: dat geldt in feite ook voor het hele Guitar Hero-concent, en dat heeft het succes van het spel niet in de weg gestaan.
[ Voor 21% gewijzigd door latislos op 03-11-2009 10:07 ]
...uit en de gebruiker hoeft niet iedere keer achter zijn systeem hoeft te kruipen om iets aan te sluiten.
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
De Shift bevat minimaal 3GB en maximaal 24GB geheugen als deze met het X58 moederbord wordt geleverd.
Imo een stuk duidelijker.Bij de P55-variant kan de koper kiezen uit 4GB of 8GB geheugen.
Een aantal is enkelvoud, dus een aantal meldt (of 'een aantal' vervangen door 'sommige').Een aantal Windows 7-gebruikers melden echter op GoT dat zij na het controleren van de productsleutel erachter kwamen een MSDN-sleutel te hebben ontvangen.
de -> teDeze uitbreiding is eenvoudig de downloaden,
Can`t live without the mods
Verwijderd
Je hebt helemaal gelijkde_nille schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:18:
nieuws: Globalfoundries-ceo stapt op na voorkennisschandaal
Hector ruiz is niet de CEO maar de Chairman van de 'Board of Directors', vrij grove fout die te voorkomen is als je 5 seconden opzoek werk doet....
Ik ben helemaal geen stagiair
De derde "dat" moet volgens mij "dan" zijnDaarbij komt dat het er op lijkt dat het spel een stuk beter bug-vrij is gemaakt dat FM2009, wat ook voor veel fans een hele geruststelling zal zijn.
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Verwijderd
McFliatn heeft dinsdagochtend veertig kwetsbare iPhones gevonden in korte tijd. Hij schat dat er honderden iPhones op deze manier gekraakt kunnen worden. De privé-gegevens zouden geautomatiseerd van de iPhones gehaald kunnen worden, denkt McFliatn. "Het is zeker niet moeilijk is om hiervoor een bot te schrijven."
Signaal aantrof, signaal heeft aangetroffen, etc.Het Agentschap Telecom maakt nu bekend dat het onlangs op geen enkele van de 300 meetlocaties signaal aangetroffen op de voormalige Orange-frequenties.
Er staat dat T-Mobile, Orange heeft overgenomen, maar in feite heeft T-Mobile Nederland, Orange Nederland overgenomen. Dus alleen de Nederlandse tak en niet internationaalIn 2007 nam T-Mobile het toenmalige Orange over
Lees hier de bron en het bewijs: http://www.t-mobile.nl/co...bile/nieuws-t-mobile.aspxIn 2007 nam T-Mobile Nederland de Nederlandse tak van Orange over
[ Voor 16% gewijzigd door stephenophof op 03-11-2009 18:53 ]
ik was zelf ook al aan het twijfelenVerwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:21:
ThePrutser, gerepareerd
latislos, niet gerepareerd wegens niet fout: het werkwoord verwijst naar 'overheidsorganisaties' en dat is meervoud
Verwijderd
overweg kan met...maar onduidelijk is of de speler overweg met de populaire mkv-bestanden.
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein
50 honderste is de helft? Dat moet dus 50 duizendste of 5 honderdste zijn.Met in het achterhoofd het feit dat het wereldrecord SuperPi 1M met een Phenom II X4 965 slechts 50 honderdste van een seconde onder de 11-secondengrens ligt, werd alles op alles gezet om een sub-11-tijd neer te zetten.
Moet Gb zijn neem ik aan? Voordat het hele nieuwsbericht vol staat met een GB vs Gb discussie...ik is: 40 procent dunner dan voorheen. De nieuwe geheugenchip met een capaciteit van 32GB is opgebouwd uit acht 30nm-geheugen-dies.
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
In het artikel van Samsung en op de foto zie je ook Gb staan. 32 GB per chip zou een revolutie zijnWho Am I? schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:24:
nieuws: Samsung maakt nand-flashgeheugen 40 procent dunner
[...]
Moet Gb zijn neem ik aan? Voordat het hele nieuwsbericht vol staat met een GB vs Gb discussie...
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com
No Gillette, No Minette
En een beetje muggenziften:De brandbrief, die half oktober al is verstuurd en is ondertekend door 287 componisten en uitgevers, was tot voor kort nogniet openbaar
Gebrek aan bureaucratie?In de brief wordt de auteursrechtenorganisatie onder andere een gebrek aan transparantie, bureaucratie en het te laat of geheel niet uitkeren van gelden die op basis van het auteursrecht door de Buma/Stemra geind zijn, verweten.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq