Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

netwerkfout

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

• granturismo5
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-11 21:02
beste forummers,

Op verzoek van de moderator naar dit subforum geplaatst, mocht het hier toch niet goed zijn wees zo vrij omdat te zeggen.

Ik heb een probleem met mijn windows pc (xp). Als ik hem opstart en inlog krijg ik gelijk daarna een foutmelding:

de titel daarvan is: rundll32.exe - ongeldig beeld.
het onderschrift is: de toepassing of DLL-bestand C:\DOCUME~1\NETWOR~1\protect.dll is geen geldige windows-kopie.

Het probleem is dat ik dus niet op internet kan hierdoor, ik heb het geprobeerd met elke browser maar geen enkele opende de pagina en ook msn reageerde niet. het vreemde is echter dat als ik via newsbin iets wil downsloaden dat ie het wel doet. Dus hij heeft wel verbinding denk ik.

Ik ben verder een leek op computergebied en ik hoop dat jullie me kunnen helpen zodat ik weer gewoon kan internetten op me pc.

Met vriendelijke groet,
J. van Dijk

ps zoals al vermeld ben ik nieuw, dus moderators voel je vrij om dit te verplaatsen als het niet in het goeie subforum is geplaatst

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:15

DarkSide

theres no place like ::1

Welkom.
Hier verwachten we wel dat je zelf ook enige input inbrengt en laat zien wat je zelf al gedaan / geprobeerd hebt. Google bv kan vaak al helpen.
Als ik in google rundll.32.exe - ongeldig beeld invoer krijg ik al een hele hoop hits. En volgens mij ook de oplossing.
Check it out

[ Voor 3% gewijzigd door DarkSide op 06-10-2009 11:30 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ehm, als je je topic verplaatst naar Beveiliging & Virussen wil zien is het makkelijkste om even een Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif topic report in te dienen. Een moderator zal dan je topic verplaatsen. Een nieuw topic openen is nergens voor nodig, en deze gaat dan ook dicht. :)

We kunnen verder in netwerkfout

Signature

Dit topic is gesloten.