Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

netwerkfout

Pagina: 1
Acties:

• granturismo5
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-11 21:02
beste forummers,

ik ben nieuw hier op het forum dus mocht ik het in een verkeerd forum hebben geplaatst dan excuses daarvoor.

Ik heb een probleem met mijn windows pc. Als ik hem opstart en inlog krijg ik gelijk daarna een foutmelding:

de titel daarvan is: rundll32.exe - ongeldig beeld.
het onderschrift is: de toepassing of DLL-bestand C:\DOCUME~1\NETWOR~1\protect.dll is geen geldige windows-kopie.

Het probleem is dat ik dus niet op internet kan hierdoor, ik heb het geprobeerd met elke browser maar geen enkele opende de pagina en ook msn reageerde niet. het vreemde is echter dat als ik via newsbin iets wil downsloaden dat ie het wel doet. Dus hij heeft wel verbinding denk ik.

Ik ben verder een leek op computergebied en ik hoop dat jullie me kunnen helpen zodat ik weer gewoon kan internetten op me pc.

Met vriendelijke groet,
J. van Dijk

ps zoals al vermeld ben ik nieuw, dus moderators voel je vrij om dit te verplaatsen als het niet in het goeie subforum is geplaatst

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ondanks dat je topic hier (denk ik, maar wie ben ik? :P ) wel goed staat lijkt 't me eerder iets voor B&V ;)

[ Voor 37% gewijzigd door RobIII op 05-10-2009 14:50 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• granturismo5
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-11 21:02
oke, ik zie dat je een moderator bent dus van mij mag je hem daarheen verplaatsen of moet ik dat zelf doen?

• RainerSGF
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-11 23:41
Scan eerst eens op virussen (eventueel in veilige modus via F8 in te drukken tijdens opstarten)
zie ook: FAQ: Beveiliging en Virussen

[ Voor 36% gewijzigd door RainerSGF op 05-10-2009 16:27 ]

Systeem - I'm learning, I learn it from a book :)

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-11 23:10
Bekijk de links die RobIII je heb gegeven :), dat zal je probleem oplossen ;)