ah! Dit hielp welreyals schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 08:34:
[...]
geinstalleerd op de geheugenkaart? en verbinding gemaakt in mass stoage mode? dan herkent je telefoon de sd kaart niet meer namelijk.
Iig bedankt voor de tip
Verwijderd
ah! Dit hielp welreyals schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 08:34:
[...]
geinstalleerd op de geheugenkaart? en verbinding gemaakt in mass stoage mode? dan herkent je telefoon de sd kaart niet meer namelijk.
Klopt, dan vallen alle icoontjes voor programma's weg die op het massageheugenstaan. Dit kun je oplossen door (voordat je verbindt al) te kiezen voor PC-SUITE als USB verbindingtype. Dan blijven alle programma's op massageheugen beschikbaar. Helaas heb ik gemerkt dat op sommige PC's dan ook niet opgeladen wordt (volgens mij als de telefoon niet herkend wordt/stuurprogramma niet geinstalleerd is). Elk voordeel heeft zijn nadeel, zeg maar.Xmasjos schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 08:56:
[...]
Of alleen geïnstalleerd in het massageheugen en gewoon je kabel tussen je tel en de pc gelegd, dan is er een rechtstreekse verbinding tussen de pc en je massageheugen en kan je tel er niet meer bij.
op een thin client met win ce kan ik hem ook alleen opladen via usb in afbeeldingsmodus. (ook geen drivers geinstalleerd)serge75 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:43:
[...]
Klopt, dan vallen alle icoontjes voor programma's weg die op het massageheugenstaan. Dit kun je oplossen door (voordat je verbindt al) te kiezen voor PC-SUITE als USB verbindingtype. Dan blijven alle programma's op massageheugen beschikbaar. Helaas heb ik gemerkt dat op sommige PC's dan ook niet opgeladen wordt (volgens mij als de telefoon niet herkend wordt/stuurprogramma niet geinstalleerd is). Elk voordeel heeft zijn nadeel, zeg maar.
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Verwijderd
[ Voor 82% gewijzigd door Marly op 26-03-2011 04:33 . Reden: aanvulling ]
Thanks voor de tip.Marly schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 04:20:
Lijkt mij een goede deal.
Met een accu van 19,95 : http://www.mobielbereikbaar.nl/producten/nokia/n97/accus
en een batterij cover van 12,95 : http://www.mobielbereikba...ia/n97/originele-frontjes
hou je nog een leuk bedrag over, zonder Marktplaats-gezeur
[ Voor 3% gewijzigd door m@fkeez op 27-03-2011 14:47 ]
Net het toestel es effe goed bekeken en via de warranty code de gebruiksuren gezien.m@fkeez schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 17:14:
Hallo,
Na weer een maand (totaal nu 3 maand zonder toestel gezeten) wachten net een nieuw toestel gekregen met mijn eigen accu en batterij cover.
Nokia wilde er niet over nadenken om een ander toestel te geven laat staan creditering van het toestel.
Belcompany zelf wil € 300,- geven voor het toestel als ik daarbij een nieuwe accu+ batterij cover lever.
Goede deal of kan het beter?
Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII
Weet ik niet. Ik ga volgende week over ?Xmasjos schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:02:
[...]
Voor mij zou over anderhalve maand dus niet heel veel zin meer hebben
Trouwens, volgens mij kunnen de meeste mensen die vanaf het begin in dit topic zitten hun abo rond dezelfde tijd verlengen als ik... Allemaal tegelijk naar het E7-topic?
Verwijderd
Elop is nujuist degene die ervoor zorgt dat Symbian weer volledig open source gaat worden... Daarentegen heb jij het over de Symbian Foundation, welke inderdaad niet goed liep. Dat lag alleen niet aan het 'open source' zijn, maar aan de organisatie en de manier van uitvoeren.Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 00:03:
Over firmware update gesproken denk ik zelf niet dat we nog een v3.0 krijgt.
De N97 is en blijft een baksteen. En NOkia wilt zelf er niet over praten en doen er alsof de N97 niet bestaat.
De N97 is ook mij laatste Nokia... Men was te arrogant bezig bij NOkia paar jaar terug. Ben ook blij dat ze nu een nieuwe koers varen met die Elop van MS, beter dan die zinkend schip met ene rare Williams als ceo bij de Symbian foundation... Grootste fail ooit... dat gedoe met open source van Symbian.
[ Voor 15% gewijzigd door nmgn231 op 30-03-2011 08:26 ]
Verwijderd
Ik overweeg het ook om dit te doen, mijn n97 is op dit moment wederom voor reparatie opgestuurd. Maar bij kpn begonnen ze al te mouwen dat de garantie die hun geven eigenlijk al verlopen is.nmgn231 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 08:24:
Vandaag mijn telefoon verstuurd naar verkoopjemobiel.nl.
Wat heb ik plezier gehad met mijn 6600, 6680, Ngage en N73, maar dit....
Van mij mogen ze 100 vlaggenschepen aankondigen maar voor mij nooit meer Nokia.
(Nu erg tevreden met mijn ZTE Blade, voor 25% van de prijs van een N97)
De hoogste bieder voor mijn n97 mini was verkoopjemobiel.nl met €88,-Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:38:
[...]
Ik overweeg het ook om dit te doen, mijn n97 is op dit moment wederom voor reparatie opgestuurd. Maar bij kpn begonnen ze al te mouwen dat de garantie die hun geven eigenlijk al verlopen is.
Krijg je nog een leuk bedrag er voor als je em naar zo'n bedrijf stuurt?
Verwijderd
Oke nja ik kijk wel ff hoe mn toestel terug komt van reparatie, hij gaat zowiso de deur uit. Ik heb het helemaal gehad met dat ding.. maar 80 euro is inderdaad niet veel. misschien levert ie wel meer op als ik hem via marktplaats o.i.d. verkoop.nmgn231 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:42:
[...]
De hoogste bieder voor mijn n97 mini was verkoopjemobiel.nl met €88,-
("Werkend", simlockvrij, lader niet meegestuurd, porto voor hun)
Marktplaats/eBay levert ongetwijfeld meer op, maar omdat de pc hem niet meer herkende en het herstellen van de fabrieksinstellingen noodzakelijk was en omdat ik geen lader en geheugenkaart mee wilde sturen, vond ik dit de beste optie.
Als je even op marktplaats rondkijkt zie je dat er nog wel wat te koop staan. Je zult er niet veel meer dan €100,- voor krijgen...Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 21:57:
[...]
Oke nja ik kijk wel ff hoe mn toestel terug komt van reparatie, hij gaat zowiso de deur uit. Ik heb het helemaal gehad met dat ding.. maar 80 euro is inderdaad niet veel. misschien levert ie wel meer op als ik hem via marktplaats o.i.d. verkoop.
Verwijderd
Oh dat is ook niet echt de moeite waard.. Het zal er wel op uit lopen dat ik hem in de kast pleur en dat het mijn reservetoestel wordXmasjos schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:27:
[...]
Als je even op marktplaats rondkijkt zie je dat er nog wel wat te koop staan. Je zult er niet veel meer dan €100,- voor krijgen...
Als je graag een groot hardware toetsenbord hebt is een HTC Desire Z misschien wat voor je? Een paar vrienden van me hebben hun N97 eindelijk weggedaan en zijn allemaal tevreden overgestapt op de Z.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:54:
[...]
Oh dat is ook niet echt de moeite waard.. Het zal er wel op uit lopen dat ik hem in de kast pleur en dat het mijn reservetoestel wordWel jammer ik vond het altijd fijn om een volledig qwerty toetsenbord te hebben, misschien stap ik wel over op blackberry. Een ding weet ik zeker voor dat ik een toestel ga kopen ga ik mij goed verdiepen in de toestellen die op dit moment te koop zijn zodat ik niet zomaar weer een domme keus maak
Verwijderd
Dat is een toestel wat mij eigenlijk volledig ontgaan was, ik zal me hier toch eens in verdiepenWekko306 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:20:
[...]
Als je graag een groot hardware toetsenbord hebt is een HTC Desire Z misschien wat voor je? Een paar vrienden van me hebben hun N97 eindelijk weggedaan en zijn allemaal tevreden overgestapt op de Z.
[ Voor 10% gewijzigd door Tweade op 31-03-2011 21:48 ]
Tip 2: Samsung Galaxy ProVerwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:26:
[...]
Dat is een toestel wat mij eigenlijk volledig ontgaan was, ik zal me hier toch eens in verdiepenbedankt voor de tip
Nokia E7
Verwijderd
Voor mij nooit meer nokia! Ik ben er helemaal klaar mee, ik verwacht dat het er op uit gaat lopen dat ik gewoon een smak geld er tegen aan gooi en een iphone koop. Gebruik nu al bijna een half jaar een macbook en bij apple weet je gewoon dat je kwaliteit krijgt... maar dat is voor een ander topic.Xmasjos schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:22:
[...]
Nokia E7
Wel eventjes wachten tot een tijdje na de release hèAnders krijg je misschien hetzelfde als met de N97..
Denk dat dat wel meevalt. Symbian >3 is al zeer bruikbaar en stukken stabieler dan die meuk op de n97.Xmasjos schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:22:
[...]
Nokia E7
Wel eventjes wachten tot een tijdje na de release hèAnders krijg je misschien hetzelfde als met de N97..
Verwijderd
ik zou de Nokia N97 Firmware Update v.22.0.110 gebruikenVerwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 16:13:
Hallo, ik had een vraagje, is het aan te bevelen om mijn N97 van softwareversie 20.0.019 up-te-daten naar 21.0.045?
Is er veel verbeterd? of blijft het hetzelfde.
want ik heb de laatste tijd wel wat probleempjes, en ik ben niet echt een expert in deze software versies, dus daarom vraag ik het hier even voor alle duidelijkheid.
Ik moet trouwens nog 10 maanden met dit toestel meeweet niet of ik dat ga overleven, word er al gek van. Dit uit alle respect voor de groep mensen dat er WEL tevreden mee is.
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Verwijderd
En waar kan ik die vinden/downloaden?reyals schreef op zondag 03 april 2011 @ 16:29:
[...]
ik zou de Nokia N97 Firmware Update v.22.0.110 gebruiken
http://www.nokia.nl/suppo.../software-update-apparaatVerwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 16:37:
[...]
En waar kan ik die vinden/downloaden?
Want via me telefoon gaat het niet echt dan krijg je een tekst met dat je het via de pc moet downloaden, of moet je het perse via de pc doen?
Bij mij werkt Layar ook niet, er is geen informatie beschikbaar...Magic6399 schreef op zondag 27 maart 2011 @ 20:57:
Zijn er anderen die inmiddels Layar hebben geïnstalleerd?
Programma opstarten lukt wel, een laag (zoals Funda) aanzetten gaat ook perfect, maar vervolgens is er geen info om te laten zien
[ Voor 64% gewijzigd door Xmasjos op 05-04-2011 09:20 ]
Bij mij lukt het waarschijnlijk wel. Ik krijg van tevoren een melding dat alle kaarten worden verwijderd, wat dus betekent dat alle kaarten weer ingeladen moeten worden via de trage Ovi Maps Loader. Best wel irritant aangezien ik best wat landen erop heb staan. Ik doe het thuis wel een keertje als ik meer tijd heb.Xmasjos schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 09:01:
Ovi maps v3.6 is nu beschikbaar via 'sw-update'. Volgens mij stond die er nl. nog niet tussen.
Wil weer eens niet installeren bij mij...
Als ik 'm handmatig installeer vanuit de ovi store (downloaden via alternatieve manier, direct link), werkt het ook niet, dus het zal waarschijnlijk aan mijn telefoon liggen...
Sowieso schrijf je zo!
Net 3.6 erop gezet. Wel bij installatie de melding dat de kaarten verwijderd moeten worden maar bij gebruik toch niet nodig. Nu alleen nog even op E kunnen installeren???nadroJ schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:51:
[...]
Bij mij lukt het waarschijnlijk wel. Ik krijg van tevoren een melding dat alle kaarten worden verwijderd, wat dus betekent dat alle kaarten weer ingeladen moeten worden via de trage Ovi Maps Loader. Best wel irritant aangezien ik best wat landen erop heb staan. Ik doe het thuis wel een keertje als ik meer tijd heb.
1 van de nieuwe features van ovi maps 3.6 is het over the air kunnen downloaden/updaten van de kaarten. Je hebt Ovi Maps Loader dus niet meer nodig.nadroJ schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:51:
[...]
Bij mij lukt het waarschijnlijk wel. Ik krijg van tevoren een melding dat alle kaarten worden verwijderd, wat dus betekent dat alle kaarten weer ingeladen moeten worden via de trage Ovi Maps Loader. Best wel irritant aangezien ik best wat landen erop heb staan. Ik doe het thuis wel een keertje als ik meer tijd heb.
Zolang je het maar over WiFi doet, anders ben je heel erg snel aan je datalimiet =ppkwakman schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:43:
[...]
1 van de nieuwe features van ovi maps 3.6 is het over the air kunnen downloaden/updaten van de kaarten. Je hebt Ovi Maps Loader dus niet meer nodig.
In feite kon dit toch al, want als ik thuis via Wifi of 3G verbinding maak en ergens in bijv. Zwitserland inzoom dan download je ook de maps.pkwakman schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:43:
[...]
1 van de nieuwe features van ovi maps 3.6 is het over the air kunnen downloaden/updaten van de kaarten. Je hebt Ovi Maps Loader dus niet meer nodig.
Sowieso schrijf je zo!
Men is over het algemeen best tevreden over de mini, maar niet over de n97, omdat deze een aantal kuren heeft welke niet voorkomen bij de mini.nadroJ schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:01:
[...]
In feite kon dit toch al, want als ik thuis via Wifi of 3G verbinding maak en ergens in bijv. Zwitserland inzoom dan download je ook de maps.
Kan je nu gewoon selecteren dat je een bepaald land/regio in geheel wilt downloaden en installeren?
Overigens heb ik de N97 Mini nu 10,5 maand en ben er best tevreden mee. Niet alles is logisch opgezet en soepeltjes, maar het werkt wel.
Dat is wel gunstig. Later maar even proberen.Xmasjos schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:06:
[...]
Men is over het algemeen best tevreden over de mini, maar niet over de n97, omdat deze een aantal kuren heeft welke niet voorkomen bij de mini.
Je kunt nu een volledige regio in 1x downloaden, dus dan is het niet meer nodig om elke keer dat kleine stukje te downloaden
Sowieso schrijf je zo!
Als je toestel uitstaat kan het naar mijn idee niet... Ik heb het iig nooit gekund. Dit mede dankzij een telefoon die aan gaat als je 'm aan je pc hangtNSU1200C schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:09:
Als ik het goed heb kon je bij de beta nog geen kaart via 3g downloaden en moest het per se via wifi. Is dat nu aangepast?
Voor de rest zit ik met een ander probleempje: voorheen kon je (als je toestel uitstaat) je massageheugen benaderen door de telefoon via usb aan een computer te hangen. Dat lukt me momenteel niet. Probleem met het toestel of niet?
Op zich was ik niet zo blij dat het überhaupt kon. Nu wil ik het een keer gebruiken en dan werkt het niet.
[ Voor 3% gewijzigd door nadroJ op 05-04-2011 22:12 ]
Sowieso schrijf je zo!
Verwijderd
Afhankelijk van het probleem. Het kan zijn dat de combinatie toestel en simkaart voor problemen zorgt. Voorwaarde is uiteraard wel dat het toestel en abo als combinatie is aangeschaft.Marly schreef op woensdag 06 april 2011 @ 00:39:
Je kunt bij geen enkele provider het abonnement voortijdig stopzetten i.v.m. problemen met 't toestel.
Gelukkig nog iemand met hetzelfde probleem, begon toch al bijna aan mezelf te twijfelenTweade schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:09:
[...]
Bij mij werkt Layar ook niet, er is geen informatie beschikbaar...
Stop zetten weet ik niet, maar je kunt natuurlijk wel je abbo voortzetten met een nieuwe gsm.Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 23:48:
Kan je een abbo bij kpn bijv.10 maanden van te voren laten stoppen, wegens problemen met het toestel? onderdeel deffect, problemen bij koud weer op straat, apps die vanzelf uitgaan, mobiel internet dat extreem sloom gaat, smsjes te laat ontvangen?
Dit is wel mijn T.net account vriend!
Verwijderd
Hoe bedoel je? dat je tijdens je huidige abbo een nieuwe gsm kan krijgen of?...m@fkeez schreef op donderdag 07 april 2011 @ 19:43:
[...]
Stop zetten weet ik niet, maar je kunt natuurlijk wel je abbo voortzetten met een nieuwe gsm.
Ik heb nu zelf net na 3 maand reparaties een mooie korting gekregen op een nieuw toestel, nadat ik eerst de keuze kreeg om weer een nieuwe n97 te krijgen. Daarna optie kregen op een gratis vergelijkbare Nokia. Maar ik vond de n900 en de c6-01 niet vergelijkbaar. Nu een htc incredible s.
Het is wel effe wennen typen op het touchscreen, maar wat gaat het allemaal snel en soepel.
Integratie met social media is wel het grootste verschil en natuurlijk de hoeveelheid beschikbare app's.
Yep. Mijn abonnement loopt gewoon door tot het eind van de 2 jaar, maar heb nu wel een nieuwe mobiel.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 22:57:
[...]
Hoe bedoel je? dat je tijdens je huidige abbo een nieuwe gsm kan krijgen of?...
Ook gehad met mijn Nokia 5530 XM, telefoon moest opgestuurd worden heb zelfs een nieuwe gekregen toen.mjoey schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 18:21:
Beste mensen, ik heb vandaag blijkbaar iets doms gedaan, verbinding gemaakt met mijn n97 met een exchhange server, in het begin klaagde die over een blokkeringscode, het werkte allemaal niet, profiel in exchange verwijderd en tel opnieuw opgestart, nu vraagt die om de blokkeringscode. 12345 geprobeerd maar het werkt niet. Via OVI suite kom ik natuurlijk ook niet meer op om alles op te slaan.
Iemand hier enig ervaring mee?
Verwijderd
Stuur me je IMEI nummer maar op (*#06#) en ik kijk wat ik voormjoey schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 18:21:
nu vraagt die om de blokkeringscode. 12345 geprobeerd maar het werkt niet.
Ik heb er nu zoveel last van, van alle problemen, waar ik overigens al bijna aan ga wennen. Neemt echter niet weg dat ik vind dat het onacceptabele fouten zijn. Wanneer ik eindelijk mag gaan verlengen en ik uiteraard een nieuwe telefoon neem, dan wordt de N97 linea recta naar de service center gestuurd voor reparatie. Net zolang tot ik tevreden ben. Desnoods tot ik een nieuwe krijg of nieuwe telefoon mag uitzoeken. Die uiteraard ook weer snel op Marktplaats ofzo zal belanden...nooit meer Nokia.m@fkeez schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 09:05:
[...]
Yep. Mijn abonnement loopt gewoon door tot het eind van de 2 jaar, maar heb nu wel een nieuwe mobiel.
Na 3 reparaties krijg je een swap van je toestel, kortom een nieuwe van Nokia.
Hiermee ben ik niet accoord gegaan, omdat ik geen zin had in wederom al die reparaties.
Daarna kon ik de nieuwe n97 (compleet in doos) inruilen en met bijbetaling een nieuwe uitzoeken.
Het kan wel, maar niet binnen de garantie (als je het zelf doen wil). Je kunt het beste naar een NSP gaan, die doen het meestal in een paar minuutjes voor je.beyazz06 schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:40:
Heeft iemand misschien enig idee hoe je de software van de N97 buiten het programma van ovi kan herinstalleren? Dus niet resetten, maar echt opnieuw installeren.
Nokia Ovi Suite geeft namelijk een foutmelding bij het herinstalleren: error code 12017. Waar ik overigens op het net ben gaan zoeken zonder (succesvolle) resultaten.
Tot over anderhalve maand (hoop ikZygivt schreef op maandag 11 april 2011 @ 15:14:
Een ieder bedankt voor zijn hulp en/of informatie.
Ik ga met ingang van vandaag enkel nog verder op het E7 topic.
Hopelijk tot gauw
Ik zal even kijken of ik 't zo kan vinden.beyazz06 schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:54:
Volgens mij is de garantie reeds verlopen, dus dat zal geen probleem zijn.. Kan je misschien via PM anders mij een link oid toesturen zodat ik er naar kan kijken?
thnx!
[ Voor 36% gewijzigd door Xmasjos op 11-04-2011 15:31 ]
Nokias hebben 2 jaar fabrieksgarantie vanaf productiedatum, NSP's checken dit via het IMEI-nummer. Eigenlijk zou je dus nog garantie moeten hebben, of heb je hem geopend ofzo, waardoor de garantie is komen te vervallen ?beyazz06 schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:54:
Volgens mij is de garantie reeds verlopen, dus dat zal geen probleem zijn.. Kan je misschien via PM anders mij een link oid toesturen zodat ik er naar kan kijken?
thnx!
Marly schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:07:
[...]
Nokias hebben 2 jaar fabrieksgarantie vanaf productiedatum, NSP's checken dit via het IMEI-nummer. Eigenlijk zou je dus nog garantie moeten hebben, of heb je hem geopend ofzo, waardoor de garantie is komen te vervallen ?
[ Voor 12% gewijzigd door beyazz06 op 11-04-2011 16:19 ]
Heb je al een hard-reset geprobeerd?beyazz06 schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:40:
Heeft iemand misschien enig idee hoe je de software van de N97 buiten het programma van ovi kan herinstalleren? Dus niet resetten, maar echt opnieuw installeren.
Nokia Ovi Suite geeft namelijk een foutmelding bij het herinstalleren: error code 12017. Waar ik overigens op het net ben gaan zoeken zonder (succesvolle) resultaten.
De software op een smartphone kan net zoals Windows soms wel eens toe zijn aan een "herinstallatie". Als je alles geprobeerd hebt en je komt er maar niet uit, kun je als "last resort" nog een hard reset proberen. Hiermee wordt alles gewist van je telefoon (sms,contacten,applicaties) en wordt het besturingssysteem er weer opnieuw opgezet. Dit lost 99% van de problemen op.
Je kunt een hardreset uitvoeren door in het standby scherm de volgende code in te voeren: *#7370#
Mocht dit niet lukken omdat je toestel niks meer doet, dan kan je de "Vulcan Death Grip" uit voeren.
Druk de onderstaand buttons in deze volgorde in (en houd ze ingedrukt)
Caps shift
Space bar
Delete button
On button
Als je het toch nog wilt proberen, hier een tutorial. Ik heb nu geen tijd om te kijken of alle downloadlinks erin werken, dus meld het maar als iets niet lukt.beyazz06 schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:17:
Nope heb ik niet gedaan, ik zal anders even kijken of dat mogelijk is!
Aankoopdatum: 06-07-2009
Dus ik heb nog garantie? Ik zal dan maar ff een belletje plegen richting solid vision![]()
[...]
Hoezo moet het doorspoelen makkelijker worden? Het is maar 1 knop die je kort indrukt... Kan dat nog makkelijker dan?Magic6399 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:20:
Heeft iemand wellicht nog een goed alternatief voor de standaard muziekspeler?
Ik gebruik 'm tegenwoordig redelijk vaak in de auto, maar het doorspoelen naar een volgend nummer moet denk ik wel iets makkelijker kunnen![]()
Heb al wat rondgesnuffeld in de Ovi-store, maark kan niet echt goede apps vinden
Yup heb ik gedaan, hard reset soft reset alle mogelijke resetten zijn uitgeprobeerdMagic6399 schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:50:
[...]
Heb je al een hard-reset geprobeerd?
Uit de OP:
[...]
Ik zal eens kijken, thnx!Xmasjos schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 08:53:
[...]
Als je het toch nog wilt proberen, hier een tutorial. Ik heb nu geen tijd om te kijken of alle downloadlinks erin werken, dus meld het maar als iets niet lukt.
Huidige werkt ook goed, maar ik dacht dat er wellicht een nóg makkelijker programma was waarmee je eenvoudig van nummer naar nummer kon swipen (dus i.p.v. dat kleine knopje onderaan te gebruiken)Xmasjos schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:59:
Hoezo moet het doorspoelen makkelijker worden? Het is maar 1 knop die je kort indrukt... Kan dat nog makkelijker dan?
Ik weet zo één goede: LCG Jukebox. Die kost je alleen wel $19,50 (dollar, niet euro).
Sorry voor de late reactie, maar ik kan dus niks doen, bij het aanzetten vraagt die na de PIN om de blokkeringscode. Ik heb bijna alles in OVI suite maar kan ze daar niet uit exporteren, zoals tel nummers of mijn agenda.Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 17:13:
[...]
Stuur me je IMEI nummer maar op (*#06#) en ik kijk wat ik voor
je kan doen..
Ik heb het zelf niet gewijzigd. Wel had ik een melding gekregen bij het configureren van de exchange server iets met blokkeringscode. Hierna had ik instellingen opgeslagen. Uiteindelijk exchange profiel verwijderd, werkte toch niet en mijn tel opnieuw opgestart en toen kwam ik niet voorbij de blokkeringscode.Marly schreef op woensdag 20 april 2011 @ 00:46:
Heb je de blokkeringscode ooit zelf gewijzigd? De N97 en ook de 5800XM hebben een bug (gehad), die tot gevolg had, dat 't toestel na een update de code niet meer herkende, indien je hem zelf gewijzigd had. Dit probleem trad eveneens op, wanneer men, alvorens te updaten, de code veiligheidshalve weer teruggezet had naar 12345.
Het probleem was bij Nokia bekend en werd onder garantie verholpen, de telefoon moest dan wel opgestuurd worden.
Verwijderd
Je IMEI nummer staat ook op de sticker onder je batterij...mjoey schreef op woensdag 20 april 2011 @ 00:20:
[...]
Sorry voor de late reactie, maar ik kan dus niks doen, bij het aanzetten vraagt die na de PIN om de blokkeringscode. Ik heb bijna alles in OVI suite maar kan ze daar niet uit exporteren, zoals tel nummers of mijn agenda.
Ja ik heb het gevonden, heb via een site mijn IMEI ingevoerd en die ging mijn mastercode berekenen maar schijnt dat je die niet kan gebruiken als inlog code, maar alleen om het te veranderen...Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 21:59:
[...]
Je IMEI nummer staat ook op de sticker onder je batterij...
Verwijderd
Mijn tooltje komt uit op: 2457713533mjoey schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:56:
[...]
Ja ik heb het gevonden, heb via een site mijn IMEI ingevoerd en die ging mijn mastercode berekenen maar schijnt dat je die niet kan gebruiken als inlog code, maar alleen om het te veranderen...
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2011 23:05 ]
Het zelfde als wat ik heb gevonden, pakt het dus niet.
euhmmmm
Eigenlijk mag ik dit hier natuurlijk weer niet posten, maar je kunt de firmware downloaden met Navifirm en vervolgens met J.A.F. de firmware herinstalleren, desnoods custom firmware zoals ik zelf heb.mjoey schreef op woensdag 20 april 2011 @ 23:11:
[...]
Het zelfde als wat ik heb gevonden, pakt het dus niet.
Heb ook gelezen dat zelfs als je een hard reset doet, wordt er om de blokkeringscode gevraagd.
Opnieuw de firmware op installeren gaat ook niet, want hij wordt niet herkent door mijn pc.
Of zie de link naar de tutorial die ik hier een paar dagen geleden heb gepost.Crusher77 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 23:41:
[...]
Eigenlijk mag ik dit hier natuurlijk weer niet posten, maar je kunt de firmware downloaden met Navifirm en vervolgens met J.A.F. de firmware herinstalleren, desnoods custom firmware zoals ik zelf heb.
J.A.F. herkent je telefoon bij het opstarten al en flasht er dan dwars overheen.
Stuur me maar een PM als je informatie wilt.
Ik denk dat er voor de N97 helemaal geen update meer komt. Dat model is gewoon exit voor Nokia.cactusman schreef op woensdag 20 april 2011 @ 23:14:
is die update er nu al die tijdje terug is aangekondigd?
Daarom is Nokia ook exit voor mijsonsan schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 22:30:
[...]
Ik denk dat er voor de N97 helemaal geen update meer komt. Dat model is gewoon exit voor Nokia.
euhmmmm
Met ^, bijzonder veel waard zelfs.NSU1200C schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 23:02:
Ik heb alleen nog geen berichten gezien dat Symbian of WM7 de locatie van haar gebruikers registreert. Dat vind ik toch ook wel wat waard...
Verwijderd
Beter dan nix... Wagij...
Hier voor de tweede keer nu. Word er helemaal ziek van. Ben ik hem weer drie weken kwijt, daar zit toch niemand op te wachten... BallefirmaWagij schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:29:
Hoppa, voor de 3e keer is mijn touchscreen uitgevallen (wel beeld, geen beweging in te krijgen) weer terug naar nokia care, eens kijken wat er nu mee gaat gebeuren, het gaat telkens 2-3 maanden goed en dan weer hetzelfde probleem...
Heb er ook alweer een tijdje last van. Er is wel omheen te werken, maar dat wordt vervelend.Lars93 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:37:
[...]
Hier voor de tweede keer nu. Word er helemaal ziek van. Ben ik hem weer drie weken kwijt, daar zit toch niemand op te wachten... Ballefirma
euhmmmm
Verwijderd
Ze zijn verplicht om je 'geld terug' te geven bij een nokia 'winkel', omdat dit gewoon een ondeugdelijk product is. Dit ga ik misschien nog wel proberen als ik een nieuw toestel heb. Het is dan de 3e keer dat ik terugga met dit toestel, dus dan zal ik óf een nieuw toestel krijgen (N97) óf mijn oude gerepareerd, waar ik dan na een tijdje weer problemen mee ga krijgen. Dan dus weer terug en geld vragen lijkt mij...Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:49:
Ik word helemaal gek van mijn nokia n97
-Met koud weer loopt die vast
-Applicaties die vanzelf sluiten
-Fotocamera die vaak error heeft
-Beeldscherm dat soms vast loopt met vage gekleurde tekens
-Zilverachtig randje van de telefoon dat weggat, waarvan je de plasticstof ziet wat onder het zogenaamd zilver verf zit
-Sluitslot aan de zijkant kapot
-Touchscreen wat soms niet werkt.
-GPS dat soms op hol loopt.
Het heeft geen nut om deze telefoon naar een kpn service locatie te brengen, aangezien ik de klachten hier lees.
Ik ga gewoon los een blackberry 8520 of 9300 kopen en dan me abbonement laten omzetten naar een BB abbonement, want als ik het abbonement nu al stop zet (8 maanden van tevoren) moet ik alsnog betalen, dus koop ik een losse Blackberry en dan als deze abbo afgelopen is dan zie ik wel verder, weet niet wat ik moet doenwant ze geven je niet zo gauw een Spik splinternieuw toestel ipv van de nokia n97.
Of wel?
Verwijderd
Verwijderd
Tja, dat is een van de weinige dingen waarom ik echt nog wel bij Nokia wil blijven (alhoewel Android in de vorm van een SE Arc of een Samsung GS II wel lonkt). Geniaal dat je gewoon je kaarten van tevoren van heel veel landen kan installeren en gewoon kan navigeren. Met de nieuwe versie hoef je het niet eens meer via de Ovi Map Loader te doen. Google Maps is leuk, maar vindt het wel een minpunt dat je de kaarten niet kan installeren. Waarschijnlijk zijn ze te groot aangezien je ook Street View hebt.Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2011 @ 22:54:
En toch he.....ik ga Nokia Maps echt missen op mijn volgende phone.
Wat dat betreft hebben ze de allerbeste navigatiesoftware ever gemaakt.
Sowieso schrijf je zo!
Verwijderd
De reden waarom ik het beregoeie navigatie vind is de spraaksynthese. Ik rij motor dus moet hetnadroJ schreef op maandag 09 mei 2011 @ 00:08:
[...]
Tja, dat is een van de weinige dingen waarom ik echt nog wel bij Nokia wil blijven (alhoewel Android in de vorm van een SE Arc of een Samsung GS II wel lonkt). Geniaal dat je gewoon je kaarten van tevoren van heel veel landen kan installeren en gewoon kan navigeren. Met de nieuwe versie hoef je het niet eens meer via de Ovi Map Loader te doen. Google Maps is leuk, maar vindt het wel een minpunt dat je de kaarten niet kan installeren. Waarschijnlijk zijn ze te groot aangezien je ook Street View hebt.
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:21:
[...]
De reden waarom ik het beregoeie navigatie vind is de spraaksynthese. Ik rij motor dus moet het
alleen met 'de stem' doen; kan dus niet op het schermpje kijken.
En waar je het bij TomTom moet doen met een 'neem de 3e afslag' krijg je bij NokiaMaps gewoon
heerlijk 'neem de 3e afslag de a16 op richting Dordrecht/Zwijndrecht'
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq