Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
reyals schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 08:34:
[...]

geinstalleerd op de geheugenkaart? en verbinding gemaakt in mass stoage mode? dan herkent je telefoon de sd kaart niet meer namelijk.
ah! Dit hielp wel :D wel raar want ik wilde alleen mn telefoon opladen dus ik heb bij het menu met de keuze van massaopslag e.d. Annuleren gekozen omdat ik geen van deze opties wilde. Blijkbaar kiest hij er dan voor om automatisch massaopslag te doen.. Heb nu gekozen voor afbeeldingen overdracht en nu werkt het.. Kan de telefoon het niet aan als er verschillende opslagmedia tegelijk gebruikt worden?

Iig bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-08 11:48
Geen matches
Xmasjos schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 08:56:
[...]

Of alleen geïnstalleerd in het massageheugen en gewoon je kabel tussen je tel en de pc gelegd, dan is er een rechtstreekse verbinding tussen de pc en je massageheugen en kan je tel er niet meer bij.
Klopt, dan vallen alle icoontjes voor programma's weg die op het massageheugenstaan. Dit kun je oplossen door (voordat je verbindt al) te kiezen voor PC-SUITE als USB verbindingtype. Dan blijven alle programma's op massageheugen beschikbaar. Helaas heb ik gemerkt dat op sommige PC's dan ook niet opgeladen wordt (volgens mij als de telefoon niet herkend wordt/stuurprogramma niet geinstalleerd is). Elk voordeel heeft zijn nadeel, zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Geen matches
serge75 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:43:
[...]

Klopt, dan vallen alle icoontjes voor programma's weg die op het massageheugenstaan. Dit kun je oplossen door (voordat je verbindt al) te kiezen voor PC-SUITE als USB verbindingtype. Dan blijven alle programma's op massageheugen beschikbaar. Helaas heb ik gemerkt dat op sommige PC's dan ook niet opgeladen wordt (volgens mij als de telefoon niet herkend wordt/stuurprogramma niet geinstalleerd is). Elk voordeel heeft zijn nadeel, zeg maar.
op een thin client met win ce kan ik hem ook alleen opladen via usb in afbeeldingsmodus. (ook geen drivers geinstalleerd)

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
De nieuwe internetradio app werkt wat soepeler maar na gebruik merk ik nog steeds dat de vrije ruimte op de C: minder is geworden.

Het zou me verbazen als iets wat Nokia zelf maakt in orde zou zijn voor dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Geen matches
Hallo,

Na weer een maand (totaal nu 3 maand zonder toestel gezeten) wachten net een nieuw toestel gekregen met mijn eigen accu en batterij cover.
Nokia wilde er niet over nadenken om een ander toestel te geven laat staan creditering van het toestel.

Belcompany zelf wil € 300,- geven voor het toestel als ik daarbij een nieuwe accu+ batterij cover lever.

Goede deal of kan het beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Matched: N97
Lijkt mij een goede deal.

Met een accu van 19,95 : http://www.mobielbereikbaar.nl/producten/nokia/n97/accus
en een batterij cover van 12,95 : http://www.mobielbereikba...ia/n97/originele-frontjes
hou je nog een leuk bedrag over, zonder Marktplaats-gezeur :)

[ Voor 82% gewijzigd door Marly op 26-03-2011 04:33 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Niet online
Marly schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 04:20:
Lijkt mij een goede deal.

Met een accu van 19,95 : http://www.mobielbereikbaar.nl/producten/nokia/n97/accus
en een batterij cover van 12,95 : http://www.mobielbereikba...ia/n97/originele-frontjes
hou je nog een leuk bedrag over, zonder Marktplaats-gezeur :)
Thanks voor de tip.

Ik was al effe aan het googlen geweest, maar had deze site had ik nog niet gezien.
Met deze optie is een nieuwe gsm een stuk goedkoper als 3 maand verder met de n97 en dan mijn abbo voor 1 jaar verlengen.

Maar es effe een nachtje hierover slapen, maar ik denk dat ik het al weet ;w n97.
Alleen nu nog beslissen welk toestel het gaat worden.....

[ Voor 3% gewijzigd door m@fkeez op 27-03-2011 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Geen matches
Zijn er anderen die inmiddels Layar hebben geïnstalleerd?
Programma opstarten lukt wel, een laag (zoals Funda) aanzetten gaat ook perfect, maar vervolgens is er geen info om te laten zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Niet online
m@fkeez schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 17:14:
Hallo,

Na weer een maand (totaal nu 3 maand zonder toestel gezeten) wachten net een nieuw toestel gekregen met mijn eigen accu en batterij cover.
Nokia wilde er niet over nadenken om een ander toestel te geven laat staan creditering van het toestel.

Belcompany zelf wil € 300,- geven voor het toestel als ik daarbij een nieuwe accu+ batterij cover lever.

Goede deal of kan het beter?
Net het toestel es effe goed bekeken en via de warranty code de gebruiksuren gezien.
Er is al 174 uur met de "nieuwe" n97 gebeld. Daarnaast zijn er onder de accu ook gebruikssporen te zien.
Morgen maar weer es langs bij de winkel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Geen matches
Dan is 't een refurbished toestel, krijg je wel vaker bij een swap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:05
Geen matches
Je verkoopt 'm toch aan Belcompany, who cares

Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 23:51

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Xmasjos schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:02:
[...]

Voor mij zou over anderhalve maand dus niet heel veel zin meer hebben ;)
Trouwens, volgens mij kunnen de meeste mensen die vanaf het begin in dit topic zitten hun abo rond dezelfde tijd verlengen als ik... Allemaal tegelijk naar het E7-topic? :p
Weet ik niet. Ik ga volgende week over ? :p

Mensen geinteresseerd in een nieuwe nokia N97 32 gig zwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over firmware update gesproken denk ik zelf niet dat we nog een v3.0 krijgt.
De N97 is en blijft een baksteen. En NOkia wilt zelf er niet over praten en doen er alsof de N97 niet bestaat.
De N97 is ook mij laatste Nokia... Men was te arrogant bezig bij NOkia paar jaar terug. Ben ook blij dat ze nu een nieuwe koers varen met die Elop van MS, beter dan die zinkend schip met ene rare Williams als ceo bij de Symbian foundation... Grootste fail ooit... dat gedoe met open source van Symbian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 00:03:
Over firmware update gesproken denk ik zelf niet dat we nog een v3.0 krijgt.
De N97 is en blijft een baksteen. En NOkia wilt zelf er niet over praten en doen er alsof de N97 niet bestaat.
De N97 is ook mij laatste Nokia... Men was te arrogant bezig bij NOkia paar jaar terug. Ben ook blij dat ze nu een nieuwe koers varen met die Elop van MS, beter dan die zinkend schip met ene rare Williams als ceo bij de Symbian foundation... Grootste fail ooit... dat gedoe met open source van Symbian.
Elop is nujuist degene die ervoor zorgt dat Symbian weer volledig open source gaat worden... Daarentegen heb jij het over de Symbian Foundation, welke inderdaad niet goed liep. Dat lag alleen niet aan het 'open source' zijn, maar aan de organisatie en de manier van uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
Vandaag mijn telefoon verstuurd naar verkoopjemobiel.nl.
Wat heb ik plezier gehad met mijn 6600, 6680, Ngage en N73, maar dit....

Van mij mogen ze 100 vlaggenschepen aankondigen maar voor mij nooit meer Nokia.

(Nu erg tevreden met mijn ZTE Blade, voor 25% van de prijs van een N97)

[ Voor 15% gewijzigd door nmgn231 op 30-03-2011 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nmgn231 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 08:24:
Vandaag mijn telefoon verstuurd naar verkoopjemobiel.nl.
Wat heb ik plezier gehad met mijn 6600, 6680, Ngage en N73, maar dit....

Van mij mogen ze 100 vlaggenschepen aankondigen maar voor mij nooit meer Nokia.

(Nu erg tevreden met mijn ZTE Blade, voor 25% van de prijs van een N97)
Ik overweeg het ook om dit te doen, mijn n97 is op dit moment wederom voor reparatie opgestuurd. Maar bij kpn begonnen ze al te mouwen dat de garantie die hun geven eigenlijk al verlopen is.

Krijg je nog een leuk bedrag er voor als je em naar zo'n bedrijf stuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:38:
[...]

Ik overweeg het ook om dit te doen, mijn n97 is op dit moment wederom voor reparatie opgestuurd. Maar bij kpn begonnen ze al te mouwen dat de garantie die hun geven eigenlijk al verlopen is.

Krijg je nog een leuk bedrag er voor als je em naar zo'n bedrijf stuurt?
De hoogste bieder voor mijn n97 mini was verkoopjemobiel.nl met €88,-
("Werkend", simlockvrij, lader niet meegestuurd, porto voor hun)

Marktplaats/eBay levert ongetwijfeld meer op, maar omdat de pc hem niet meer herkende en het herstellen van de fabrieksinstellingen noodzakelijk was en omdat ik geen lader en geheugenkaart mee wilde sturen, vond ik dit de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nmgn231 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:42:
[...]

De hoogste bieder voor mijn n97 mini was verkoopjemobiel.nl met €88,-
("Werkend", simlockvrij, lader niet meegestuurd, porto voor hun)

Marktplaats/eBay levert ongetwijfeld meer op, maar omdat de pc hem niet meer herkende en het herstellen van de fabrieksinstellingen noodzakelijk was en omdat ik geen lader en geheugenkaart mee wilde sturen, vond ik dit de beste optie.
Oke nja ik kijk wel ff hoe mn toestel terug komt van reparatie, hij gaat zowiso de deur uit. Ik heb het helemaal gehad met dat ding.. maar 80 euro is inderdaad niet veel. misschien levert ie wel meer op als ik hem via marktplaats o.i.d. verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 21:57:
[...]

Oke nja ik kijk wel ff hoe mn toestel terug komt van reparatie, hij gaat zowiso de deur uit. Ik heb het helemaal gehad met dat ding.. maar 80 euro is inderdaad niet veel. misschien levert ie wel meer op als ik hem via marktplaats o.i.d. verkoop.
Als je even op marktplaats rondkijkt zie je dat er nog wel wat te koop staan. Je zult er niet veel meer dan €100,- voor krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Xmasjos schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:27:
[...]

Als je even op marktplaats rondkijkt zie je dat er nog wel wat te koop staan. Je zult er niet veel meer dan €100,- voor krijgen...
Oh dat is ook niet echt de moeite waard.. Het zal er wel op uit lopen dat ik hem in de kast pleur en dat het mijn reservetoestel word ;) Wel jammer ik vond het altijd fijn om een volledig qwerty toetsenbord te hebben, misschien stap ik wel over op blackberry. Een ding weet ik zeker voor dat ik een toestel ga kopen ga ik mij goed verdiepen in de toestellen die op dit moment te koop zijn zodat ik niet zomaar weer een domme keus maak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 16:39
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:54:
[...]

Oh dat is ook niet echt de moeite waard.. Het zal er wel op uit lopen dat ik hem in de kast pleur en dat het mijn reservetoestel word ;) Wel jammer ik vond het altijd fijn om een volledig qwerty toetsenbord te hebben, misschien stap ik wel over op blackberry. Een ding weet ik zeker voor dat ik een toestel ga kopen ga ik mij goed verdiepen in de toestellen die op dit moment te koop zijn zodat ik niet zomaar weer een domme keus maak
Als je graag een groot hardware toetsenbord hebt is een HTC Desire Z misschien wat voor je? Een paar vrienden van me hebben hun N97 eindelijk weggedaan en zijn allemaal tevreden overgestapt op de Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko306 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:20:
[...]

Als je graag een groot hardware toetsenbord hebt is een HTC Desire Z misschien wat voor je? Een paar vrienden van me hebben hun N97 eindelijk weggedaan en zijn allemaal tevreden overgestapt op de Z.
Dat is een toestel wat mij eigenlijk volledig ontgaan was, ik zal me hier toch eens in verdiepen ;) bedankt voor de tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweade
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 16:00
Er zijn twee nieuwe themas beschikbaar, gebaseerd op het toekomstige thema voor S^3. Met een hele mooie uitgebreide iconset:
http://store.ovi.com/cont...reviews?fragment=1&page=3
http://store.ovi.com/content/105506?clickSource=search

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-2RgR9px3eBc/TW5_tUVBPVI/AAAAAAAABcY/RMxTn9429Ck/s1600/ovi-main-ink.png

Website van de maker met nog meer mooie themes:
http://www.ind190.com/

En ook het nieuwe font kan inmiddels op de N97 gezet worden d.m.v. FontRouter:
http://mynokiablog.com/20...nt-now-tutorial-included/
(nog geen ervaring mee)

[ Voor 10% gewijzigd door Tweade op 31-03-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweade
Geen matches
Verder nog even een vraagje. Sinds enige tijd moet ik altijd een wachtwoord invullen na het opstarten. Ik heb geen idee waarom want ik heb geen wachtwoord ingesteld, maar een code invullen geeft als resultaat "Codefout". Vervolgens kan ik de telefoon gewoon gebruiken.

Ik heb het idee dat het iets te maken heeft met Mail for Exchange, dat heb ik eerder gebruikt voor m'n werk (incl. beveiligingsinstellingen). Inmiddels heb ik de telefoon twee keer hard gereset, maar nog steeds wordt ik om een wachtwoord gevraagd. Hoe kom ik hier vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:26:
[...]

Dat is een toestel wat mij eigenlijk volledig ontgaan was, ik zal me hier toch eens in verdiepen ;) bedankt voor de tip _/-\o_
Tip 2: Samsung Galaxy Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
nmgn231 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:09:
[...]

Tip 2: Samsung Galaxy Pro
Nokia E7 :p
Wel eventjes wachten tot een tijdje na de release hè ;) Anders krijg je misschien hetzelfde als met de N97..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmasjos schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:22:
[...]

Wel eventjes wachten tot een tijdje na de release hè ;) Anders krijg je misschien hetzelfde als met de N97..
Voor mij nooit meer nokia! Ik ben er helemaal klaar mee, ik verwacht dat het er op uit gaat lopen dat ik gewoon een smak geld er tegen aan gooi en een iphone koop. Gebruik nu al bijna een half jaar een macbook en bij apple weet je gewoon dat je kwaliteit krijgt... maar dat is voor een ander topic.

Mijn toestel is nu in behandeling bij de reparateur dus ik ben benieuwd wat ze er mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
Xmasjos schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:22:
[...]

Denk dat dat wel meevalt. Symbian >3 is al zeer bruikbaar en stukken stabieler dan die meuk op de n97.
Draai nu sinds oktober op een n8 en dat bevalt zeeer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik had een vraagje, is het aan te bevelen om mijn N97 van softwareversie 20.0.019 up-te-daten naar 21.0.045?

Is er veel verbeterd? of blijft het hetzelfde.

want ik heb de laatste tijd wel wat probleempjes, en ik ben niet echt een expert in deze software versies, dus daarom vraag ik het hier even voor alle duidelijkheid.

Ik moet trouwens nog 10 maanden met dit toestel mee |:( weet niet of ik dat ga overleven, word er al gek van. Dit uit alle respect voor de groep mensen dat er WEL tevreden mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 16:13:
Hallo, ik had een vraagje, is het aan te bevelen om mijn N97 van softwareversie 20.0.019 up-te-daten naar 21.0.045?

Is er veel verbeterd? of blijft het hetzelfde.

want ik heb de laatste tijd wel wat probleempjes, en ik ben niet echt een expert in deze software versies, dus daarom vraag ik het hier even voor alle duidelijkheid.

Ik moet trouwens nog 10 maanden met dit toestel mee |:( weet niet of ik dat ga overleven, word er al gek van. Dit uit alle respect voor de groep mensen dat er WEL tevreden mee is.
ik zou de Nokia N97 Firmware Update v.22.0.110 gebruiken

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reyals schreef op zondag 03 april 2011 @ 16:29:
[...]

ik zou de Nokia N97 Firmware Update v.22.0.110 gebruiken
En waar kan ik die vinden/downloaden?

Want via me telefoon gaat het niet echt dan krijg je een tekst met dat je het via de pc moet downloaden, of moet je het perse via de pc doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 16:37:
[...]

En waar kan ik die vinden/downloaden?

Want via me telefoon gaat het niet echt dan krijg je een tekst met dat je het via de pc moet downloaden, of moet je het perse via de pc doen?
http://www.nokia.nl/suppo.../software-update-apparaat
kies je toestel en lees de eronder aangegeven stappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweade
Geen matches
Magic6399 schreef op zondag 27 maart 2011 @ 20:57:
Zijn er anderen die inmiddels Layar hebben geïnstalleerd?
Programma opstarten lukt wel, een laag (zoals Funda) aanzetten gaat ook perfect, maar vervolgens is er geen info om te laten zien :(
Bij mij werkt Layar ook niet, er is geen informatie beschikbaar... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Geen matches
Ovi maps v3.6 is nu beschikbaar via 'sw-update'. Volgens mij stond die er nl. nog niet tussen.
Wil weer eens niet installeren bij mij...
Als ik 'm handmatig installeer vanuit de ovi store (downloaden via alternatieve manier, direct link), werkt het ook niet, dus het zal waarschijnlijk aan mijn telefoon liggen...

[ Voor 64% gewijzigd door Xmasjos op 05-04-2011 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Laatst online: 20:27
Geen matches
Xmasjos schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 09:01:
Ovi maps v3.6 is nu beschikbaar via 'sw-update'. Volgens mij stond die er nl. nog niet tussen.
Wil weer eens niet installeren bij mij...
Als ik 'm handmatig installeer vanuit de ovi store (downloaden via alternatieve manier, direct link), werkt het ook niet, dus het zal waarschijnlijk aan mijn telefoon liggen...
Bij mij lukt het waarschijnlijk wel. Ik krijg van tevoren een melding dat alle kaarten worden verwijderd, wat dus betekent dat alle kaarten weer ingeladen moeten worden via de trage Ovi Maps Loader. Best wel irritant aangezien ik best wat landen erop heb staan. Ik doe het thuis wel een keertje als ik meer tijd heb.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSU1200C
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 22:49
Geen matches
nadroJ schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:51:
[...]

Bij mij lukt het waarschijnlijk wel. Ik krijg van tevoren een melding dat alle kaarten worden verwijderd, wat dus betekent dat alle kaarten weer ingeladen moeten worden via de trage Ovi Maps Loader. Best wel irritant aangezien ik best wat landen erop heb staan. Ik doe het thuis wel een keertje als ik meer tijd heb.
Net 3.6 erop gezet. Wel bij installatie de melding dat de kaarten verwijderd moeten worden maar bij gebruik toch niet nodig. Nu alleen nog even op E kunnen installeren???

Straks weer naar het NSP. Scherm reageert weer eens slecht (folie is er nog niet eens af... |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkwakman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:51
Geen matches
nadroJ schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:51:
[...]

1 van de nieuwe features van ovi maps 3.6 is het over the air kunnen downloaden/updaten van de kaarten. Je hebt Ovi Maps Loader dus niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Geen matches
pkwakman schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:43:
[...]

1 van de nieuwe features van ovi maps 3.6 is het over the air kunnen downloaden/updaten van de kaarten. Je hebt Ovi Maps Loader dus niet meer nodig.
Zolang je het maar over WiFi doet, anders ben je heel erg snel aan je datalimiet =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
pkwakman schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:43:
[...]

In feite kon dit toch al, want als ik thuis via Wifi of 3G verbinding maak en ergens in bijv. Zwitserland inzoom dan download je ook de maps.

Kan je nu gewoon selecteren dat je een bepaald land/regio in geheel wilt downloaden en installeren?

Overigens heb ik de N97 Mini nu 10,5 maand en ben er best tevreden mee. Niet alles is logisch opgezet en soepeltjes, maar het werkt wel.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
nadroJ schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:01:
[...]

In feite kon dit toch al, want als ik thuis via Wifi of 3G verbinding maak en ergens in bijv. Zwitserland inzoom dan download je ook de maps.

Kan je nu gewoon selecteren dat je een bepaald land/regio in geheel wilt downloaden en installeren?

Overigens heb ik de N97 Mini nu 10,5 maand en ben er best tevreden mee. Niet alles is logisch opgezet en soepeltjes, maar het werkt wel.
Men is over het algemeen best tevreden over de mini, maar niet over de n97, omdat deze een aantal kuren heeft welke niet voorkomen bij de mini.

Je kunt nu een volledige regio in 1x downloaden, dus dan is het niet meer nodig om elke keer dat kleine stukje te downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Xmasjos schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:06:
[...]

Men is over het algemeen best tevreden over de mini, maar niet over de n97, omdat deze een aantal kuren heeft welke niet voorkomen bij de mini.

Je kunt nu een volledige regio in 1x downloaden, dus dan is het niet meer nodig om elke keer dat kleine stukje te downloaden ;)
Dat is wel gunstig. Later maar even proberen.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSU1200C
Geen matches
Als ik het goed heb kon je bij de beta nog geen kaart via 3g downloaden en moest het per se via wifi. Is dat nu aangepast?

Voor de rest zit ik met een ander probleempje: voorheen kon je (als je toestel uitstaat) je massageheugen benaderen door de telefoon via usb aan een computer te hangen. Dat lukt me momenteel niet. Probleem met het toestel of niet?
Op zich was ik niet zo blij dat het überhaupt kon. Nu wil ik het een keer gebruiken en dan werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Geen matches
NSU1200C schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:09:
Als ik het goed heb kon je bij de beta nog geen kaart via 3g downloaden en moest het per se via wifi. Is dat nu aangepast?

Voor de rest zit ik met een ander probleempje: voorheen kon je (als je toestel uitstaat) je massageheugen benaderen door de telefoon via usb aan een computer te hangen. Dat lukt me momenteel niet. Probleem met het toestel of niet?
Op zich was ik niet zo blij dat het überhaupt kon. Nu wil ik het een keer gebruiken en dan werkt het niet.
Als je toestel uitstaat kan het naar mijn idee niet... Ik heb het iig nooit gekund. Dit mede dankzij een telefoon die aan gaat als je 'm aan je pc hangt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Geen matches
Kaarten downloaden va Wifi gaat snel, installeert snel en is bovenal een stuk sneller dan kaarten installeren via kabel+computer. Had het niet gedacht, maar het gaat echt heel soepel en snel.

Ook handig dat er in de maps vervoerslijnen beschikbaar zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door nadroJ op 05-04-2011 22:12 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Kan je een abbo bij kpn bijv.10 maanden van te voren laten stoppen, wegens problemen met het toestel? onderdeel deffect, problemen bij koud weer op straat, apps die vanzelf uitgaan, mobiel internet dat extreem sloom gaat, smsjes te laat ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Geen matches
Je kunt bij geen enkele provider het abonnement voortijdig stopzetten i.v.m. problemen met 't toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
Geen matches
Marly schreef op woensdag 06 april 2011 @ 00:39:
Je kunt bij geen enkele provider het abonnement voortijdig stopzetten i.v.m. problemen met 't toestel.
Afhankelijk van het probleem. Het kan zijn dat de combinatie toestel en simkaart voor problemen zorgt. Voorwaarde is uiteraard wel dat het toestel en abo als combinatie is aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Niet online
Geen matches
Tweade schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:09:
[...]

Bij mij werkt Layar ook niet, er is geen informatie beschikbaar... :(
Gelukkig nog iemand met hetzelfde probleem, begon toch al bijna aan mezelf te twijfelen ;)
Echt raar, het maakt niet uit welke laag je kiest. Bij mij blijft 'ie bij alles zoeken naar content... Afstanden vergroten heeft ook geen zin.

Wordt tijd dat Layar er maar weer af gaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 23:48:
Kan je een abbo bij kpn bijv.10 maanden van te voren laten stoppen, wegens problemen met het toestel? onderdeel deffect, problemen bij koud weer op straat, apps die vanzelf uitgaan, mobiel internet dat extreem sloom gaat, smsjes te laat ontvangen?
Stop zetten weet ik niet, maar je kunt natuurlijk wel je abbo voortzetten met een nieuwe gsm.
Ik heb nu zelf net na 3 maand reparaties een mooie korting gekregen op een nieuw toestel, nadat ik eerst de keuze kreeg om weer een nieuwe n97 te krijgen. Daarna optie kregen op een gratis vergelijkbare Nokia. Maar ik vond de n900 en de c6-01 niet vergelijkbaar. Nu een htc incredible s.
Het is wel effe wennen typen op het touchscreen, maar wat gaat het allemaal snel en soepel.
Integratie met social media is wel het grootste verschil en natuurlijk de hoeveelheid beschikbare app's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Geen matches
Heb nu Voyager als home screen ingesteld en is voor mij wel echt een verademing. Alle apps zichtbaar door simpel te vegen over je scherm (à la iPhone). Whatsappberichten krijgen echter geen popup in tegenstelling tot smsjes en gemiste oproepen. Daarom moet ik telkens whatsapp openen om te kijken of er iemand praat en dat is wel vervelend.
En helaas is Voyager niet in landscape-modus beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoey
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-07 09:05
Beste mensen, ik heb vandaag blijkbaar iets doms gedaan, verbinding gemaakt met mijn n97 met een exchhange server, in het begin klaagde die over een blokkeringscode, het werkte allemaal niet, profiel in exchange verwijderd en tel opnieuw opgestart, nu vraagt die om de blokkeringscode. 12345 geprobeerd maar het werkt niet. Via OVI suite kom ik natuurlijk ook niet meer op om alles op te slaan.
Iemand hier enig ervaring mee?

Dit is wel mijn T.net account vriend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m@fkeez schreef op donderdag 07 april 2011 @ 19:43:
[...]

Stop zetten weet ik niet, maar je kunt natuurlijk wel je abbo voortzetten met een nieuwe gsm.
Ik heb nu zelf net na 3 maand reparaties een mooie korting gekregen op een nieuw toestel, nadat ik eerst de keuze kreeg om weer een nieuwe n97 te krijgen. Daarna optie kregen op een gratis vergelijkbare Nokia. Maar ik vond de n900 en de c6-01 niet vergelijkbaar. Nu een htc incredible s.
Het is wel effe wennen typen op het touchscreen, maar wat gaat het allemaal snel en soepel.
Integratie met social media is wel het grootste verschil en natuurlijk de hoeveelheid beschikbare app's.
Hoe bedoel je? dat je tijdens je huidige abbo een nieuwe gsm kan krijgen of?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 22:57:
[...]

Hoe bedoel je? dat je tijdens je huidige abbo een nieuwe gsm kan krijgen of?...
Yep. Mijn abonnement loopt gewoon door tot het eind van de 2 jaar, maar heb nu wel een nieuwe mobiel.
Na 3 reparaties krijg je een swap van je toestel, kortom een nieuwe van Nokia.
Hiermee ben ik niet accoord gegaan, omdat ik geen zin had in wederom al die reparaties.
Daarna kon ik de nieuwe n97 (compleet in doos) inruilen en met bijbetaling een nieuwe uitzoeken.

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:41
mjoey schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 18:21:
Beste mensen, ik heb vandaag blijkbaar iets doms gedaan, verbinding gemaakt met mijn n97 met een exchhange server, in het begin klaagde die over een blokkeringscode, het werkte allemaal niet, profiel in exchange verwijderd en tel opnieuw opgestart, nu vraagt die om de blokkeringscode. 12345 geprobeerd maar het werkt niet. Via OVI suite kom ik natuurlijk ook niet meer op om alles op te slaan.
Iemand hier enig ervaring mee?
Ook gehad met mijn Nokia 5530 XM, telefoon moest opgestuurd worden heb zelfs een nieuwe gekregen toen.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
mjoey schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 18:21:
nu vraagt die om de blokkeringscode. 12345 geprobeerd maar het werkt niet.
Stuur me je IMEI nummer maar op (*#06#) en ik kijk wat ik voor
je kan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:02
m@fkeez schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 09:05:
[...]

Yep. Mijn abonnement loopt gewoon door tot het eind van de 2 jaar, maar heb nu wel een nieuwe mobiel.
Na 3 reparaties krijg je een swap van je toestel, kortom een nieuwe van Nokia.
Hiermee ben ik niet accoord gegaan, omdat ik geen zin had in wederom al die reparaties.
Daarna kon ik de nieuwe n97 (compleet in doos) inruilen en met bijbetaling een nieuwe uitzoeken.

:>
Ik heb er nu zoveel last van, van alle problemen, waar ik overigens al bijna aan ga wennen. Neemt echter niet weg dat ik vind dat het onacceptabele fouten zijn. Wanneer ik eindelijk mag gaan verlengen en ik uiteraard een nieuwe telefoon neem, dan wordt de N97 linea recta naar de service center gestuurd voor reparatie. Net zolang tot ik tevreden ben. Desnoods tot ik een nieuwe krijg of nieuwe telefoon mag uitzoeken. Die uiteraard ook weer snel op Marktplaats ofzo zal belanden...nooit meer Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Heeft iemand misschien enig idee hoe je de software van de N97 buiten het programma van ovi kan herinstalleren? Dus niet resetten, maar echt opnieuw installeren.

Nokia Ovi Suite geeft namelijk een foutmelding bij het herinstalleren: error code 12017. Waar ik overigens op het net ben gaan zoeken zonder (succesvolle) resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
beyazz06 schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:40:
Heeft iemand misschien enig idee hoe je de software van de N97 buiten het programma van ovi kan herinstalleren? Dus niet resetten, maar echt opnieuw installeren.

Nokia Ovi Suite geeft namelijk een foutmelding bij het herinstalleren: error code 12017. Waar ik overigens op het net ben gaan zoeken zonder (succesvolle) resultaten.
Het kan wel, maar niet binnen de garantie (als je het zelf doen wil). Je kunt het beste naar een NSP gaan, die doen het meestal in een paar minuutjes voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Geen matches
Volgens mij is de garantie reeds verlopen, dus dat zal geen probleem zijn.. Kan je misschien via PM anders mij een link oid toesturen zodat ik er naar kan kijken?

thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Laatst online: 15-09 23:51

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Geen matches
Een ieder bedankt voor zijn hulp en/of informatie.
Ik ga met ingang van vandaag enkel nog verder op het E7 topic.

Hopelijk tot gauw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Geen matches
Zygivt schreef op maandag 11 april 2011 @ 15:14:
Een ieder bedankt voor zijn hulp en/of informatie.
Ik ga met ingang van vandaag enkel nog verder op het E7 topic.

Hopelijk tot gauw :)
Tot over anderhalve maand (hoop ik :p)!
beyazz06 schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:54:
Volgens mij is de garantie reeds verlopen, dus dat zal geen probleem zijn.. Kan je misschien via PM anders mij een link oid toesturen zodat ik er naar kan kijken?

thnx!
Ik zal even kijken of ik 't zo kan vinden.

[ Voor 36% gewijzigd door Xmasjos op 11-04-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Geen matches
beyazz06 schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:54:

thnx!
Nokias hebben 2 jaar fabrieksgarantie vanaf productiedatum, NSP's checken dit via het IMEI-nummer. Eigenlijk zou je dus nog garantie moeten hebben, of heb je hem geopend ofzo, waardoor de garantie is komen te vervallen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Geen matches
Nope heb ik niet gedaan, ik zal anders even kijken of dat mogelijk is!

Aankoopdatum: 06-07-2009

Dus ik heb nog garantie? Ik zal dan maar ff een belletje plegen richting solid vision :+
Marly schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:07:
[...]

Nokias hebben 2 jaar fabrieksgarantie vanaf productiedatum, NSP's checken dit via het IMEI-nummer. Eigenlijk zou je dus nog garantie moeten hebben, of heb je hem geopend ofzo, waardoor de garantie is komen te vervallen ?

[ Voor 12% gewijzigd door beyazz06 op 11-04-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Niet online
beyazz06 schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:40:

Heb je al een hard-reset geprobeerd?
Uit de OP:
De software op een smartphone kan net zoals Windows soms wel eens toe zijn aan een "herinstallatie". Als je alles geprobeerd hebt en je komt er maar niet uit, kun je als "last resort" nog een hard reset proberen. Hiermee wordt alles gewist van je telefoon (sms,contacten,applicaties) en wordt het besturingssysteem er weer opnieuw opgezet. Dit lost 99% van de problemen op.

Je kunt een hardreset uitvoeren door in het standby scherm de volgende code in te voeren: *#7370#

Mocht dit niet lukken omdat je toestel niks meer doet, dan kan je de "Vulcan Death Grip" uit voeren.
Druk de onderstaand buttons in deze volgorde in (en houd ze ingedrukt)

Caps shift
Space bar
Delete button
On button

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Geen matches
beyazz06 schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:17:
Nope heb ik niet gedaan, ik zal anders even kijken of dat mogelijk is!

Aankoopdatum: 06-07-2009

Dus ik heb nog garantie? Ik zal dan maar ff een belletje plegen richting solid vision :+

[...]
Als je het toch nog wilt proberen, hier een tutorial. Ik heb nu geen tijd om te kijken of alle downloadlinks erin werken, dus meld het maar als iets niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Niet online
Geen matches
Heeft iemand wellicht nog een goed alternatief voor de standaard muziekspeler?
Ik gebruik 'm tegenwoordig redelijk vaak in de auto, maar het doorspoelen naar een volgend nummer moet denk ik wel iets makkelijker kunnen :)
Heb al wat rondgesnuffeld in de Ovi-store, maark kan niet echt goede apps vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Geen matches
Magic6399 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:20:
Heeft iemand wellicht nog een goed alternatief voor de standaard muziekspeler?
Ik gebruik 'm tegenwoordig redelijk vaak in de auto, maar het doorspoelen naar een volgend nummer moet denk ik wel iets makkelijker kunnen :)
Heb al wat rondgesnuffeld in de Ovi-store, maark kan niet echt goede apps vinden :/
Hoezo moet het doorspoelen makkelijker worden? Het is maar 1 knop die je kort indrukt... Kan dat nog makkelijker dan? :p
Ik weet zo één goede: LCG Jukebox. Die kost je alleen wel $19,50 (dollar, niet euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Geen matches
Magic6399 schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:50:
[...]
Heb je al een hard-reset geprobeerd?
Uit de OP:
[...]
Yup heb ik gedaan, hard reset soft reset alle mogelijke resetten zijn uitgeprobeerd :9
Xmasjos schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 08:53:
[...]
Als je het toch nog wilt proberen, hier een tutorial. Ik heb nu geen tijd om te kijken of alle downloadlinks erin werken, dus meld het maar als iets niet lukt.
Ik zal eens kijken, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Niet online
Geen matches
Xmasjos schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:59:
Hoezo moet het doorspoelen makkelijker worden? Het is maar 1 knop die je kort indrukt... Kan dat nog makkelijker dan? :p
Ik weet zo één goede: LCG Jukebox. Die kost je alleen wel $19,50 (dollar, niet euro).
Huidige werkt ook goed, maar ik dacht dat er wellicht een nóg makkelijker programma was waarmee je eenvoudig van nummer naar nummer kon swipen (dus i.p.v. dat kleine knopje onderaan te gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoey
Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 17:13:
[...]

Stuur me je IMEI nummer maar op (*#06#) en ik kijk wat ik voor
je kan doen..
Sorry voor de late reactie, maar ik kan dus niks doen, bij het aanzetten vraagt die na de PIN om de blokkeringscode. Ik heb bijna alles in OVI suite maar kan ze daar niet uit exporteren, zoals tel nummers of mijn agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Heb je de blokkeringscode ooit zelf gewijzigd? De N97 en ook de 5800XM hebben een bug (gehad), die tot gevolg had, dat 't toestel na een update de code niet meer herkende, indien je hem zelf gewijzigd had. Dit probleem trad eveneens op, wanneer men, alvorens te updaten, de code veiligheidshalve weer teruggezet had naar 12345.
Het probleem was bij Nokia bekend en werd onder garantie verholpen, de telefoon moest dan wel opgestuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoey
Marly schreef op woensdag 20 april 2011 @ 00:46:
Heb je de blokkeringscode ooit zelf gewijzigd? De N97 en ook de 5800XM hebben een bug (gehad), die tot gevolg had, dat 't toestel na een update de code niet meer herkende, indien je hem zelf gewijzigd had. Dit probleem trad eveneens op, wanneer men, alvorens te updaten, de code veiligheidshalve weer teruggezet had naar 12345.
Het probleem was bij Nokia bekend en werd onder garantie verholpen, de telefoon moest dan wel opgestuurd worden.
Ik heb het zelf niet gewijzigd. Wel had ik een melding gekregen bij het configureren van de exchange server iets met blokkeringscode. Hierna had ik instellingen opgeslagen. Uiteindelijk exchange profiel verwijderd, werkte toch niet en mijn tel opnieuw opgestart en toen kwam ik niet voorbij de blokkeringscode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
mjoey schreef op woensdag 20 april 2011 @ 00:20:
[...]

Sorry voor de late reactie, maar ik kan dus niks doen, bij het aanzetten vraagt die na de PIN om de blokkeringscode. Ik heb bijna alles in OVI suite maar kan ze daar niet uit exporteren, zoals tel nummers of mijn agenda.
Je IMEI nummer staat ook op de sticker onder je batterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoey
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 21:59:
[...]

Je IMEI nummer staat ook op de sticker onder je batterij...
Ja ik heb het gevonden, heb via een site mijn IMEI ingevoerd en die ging mijn mastercode berekenen maar schijnt dat je die niet kan gebruiken als inlog code, maar alleen om het te veranderen...
358226035978583 misschien kun jij wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
mjoey schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:56:
[...]

Ja ik heb het gevonden, heb via een site mijn IMEI ingevoerd en die ging mijn mastercode berekenen maar schijnt dat je die niet kan gebruiken als inlog code, maar alleen om het te veranderen...
Mijn tooltje komt uit op: 2457713533

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2011 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoey
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 23:04:
[...]

Mijn tooltje komt uit op: 2457713533
Het zelfde als wat ik heb gevonden, pakt het dus niet.
Heb ook gelezen dat zelfs als je een hard reset doet, wordt er om de blokkeringscode gevraagd.
Opnieuw de firmware op installeren gaat ook niet, want hij wordt niet herkent door mijn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

Geen matches
is die update er nu al die tijdje terug is aangekondigd?

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:55
Geen matches
mjoey schreef op woensdag 20 april 2011 @ 23:11:
[...]

Het zelfde als wat ik heb gevonden, pakt het dus niet.
Heb ook gelezen dat zelfs als je een hard reset doet, wordt er om de blokkeringscode gevraagd.
Opnieuw de firmware op installeren gaat ook niet, want hij wordt niet herkent door mijn pc.
Eigenlijk mag ik dit hier natuurlijk weer niet posten, maar je kunt de firmware downloaden met Navifirm en vervolgens met J.A.F. de firmware herinstalleren, desnoods custom firmware zoals ik zelf heb.
J.A.F. herkent je telefoon bij het opstarten al en flasht er dan dwars overheen.
Stuur me maar een PM als je informatie wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Geen matches
Crusher77 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 23:41:
[...]

Eigenlijk mag ik dit hier natuurlijk weer niet posten, maar je kunt de firmware downloaden met Navifirm en vervolgens met J.A.F. de firmware herinstalleren, desnoods custom firmware zoals ik zelf heb.
J.A.F. herkent je telefoon bij het opstarten al en flasht er dan dwars overheen.
Stuur me maar een PM als je informatie wilt.
Of zie de link naar de tutorial die ik hier een paar dagen geleden heb gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:14
cactusman schreef op woensdag 20 april 2011 @ 23:14:
is die update er nu al die tijdje terug is aangekondigd?
Ik denk dat er voor de N97 helemaal geen update meer komt. Dat model is gewoon exit voor Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:55
sonsan schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 22:30:
[...]

Ik denk dat er voor de N97 helemaal geen update meer komt. Dat model is gewoon exit voor Nokia.
Daarom is Nokia ook exit voor mij O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman

cactusman

nu met extra naalden

Geen matches
Ik ben ook bang dat dit mijn laatste nokia is! Ben er helemaal klaar mee!

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drbyte2009
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08-2022
Geen matches
Dat is en was voor mij ook de reden, heb nu een iphone4 wat een genot.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSU1200C
Geen matches
Ik ben ook absoluut niet gediend van de manier waarop Nokia haar klanten behandeld. Ik heb alleen nog geen berichten gezien dat Symbian of WM7 de locatie van haar gebruikers registreert. Dat vind ik toch ook wel wat waard... Net een cfw op de telefoon gezet. Benieuwd hoe dat bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Geen matches
NSU1200C schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 23:02:
Ik heb alleen nog geen berichten gezien dat Symbian of WM7 de locatie van haar gebruikers registreert. Dat vind ik toch ook wel wat waard...
Met ^, bijzonder veel waard zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb de telefoon nu al bijna twee jaar. Er waren nogal wat sporen op het toestel zoals krasjes en deukjes. Mijn frontcam deed het niet dus ik heb m teruggestuurd, ze hebben me gewoon een splinternieuwe terug gegeven.

Dat ding is zo weinig waard dat ze het niet eens willen reprareren! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Geen matches
Chill :)

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wagij
  • Laatst online: 11-08 23:46
Geen matches
Hoppa, voor de 3e keer is mijn touchscreen uitgevallen (wel beeld, geen beweging in te krijgen) weer terug naar nokia care, eens kijken wat er nu mee gaat gebeuren, het gaat telkens 2-3 maanden goed en dan weer hetzelfde probleem...

Beter dan nix... Wagij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Geen matches
Wagij schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:29:
Hoppa, voor de 3e keer is mijn touchscreen uitgevallen (wel beeld, geen beweging in te krijgen) weer terug naar nokia care, eens kijken wat er nu mee gaat gebeuren, het gaat telkens 2-3 maanden goed en dan weer hetzelfde probleem...
Hier voor de tweede keer nu. Word er helemaal ziek van. Ben ik hem weer drie weken kwijt, daar zit toch niemand op te wachten... Ballefirma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Geen matches
Lars93 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:37:
[...]

Hier voor de tweede keer nu. Word er helemaal ziek van. Ben ik hem weer drie weken kwijt, daar zit toch niemand op te wachten... Ballefirma
Heb er ook alweer een tijdje last van. Er is wel omheen te werken, maar dat wordt vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaaiz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-07 08:02
Geen matches
Ik geef het ook op met Nokia... Dankzij dit toestel.. Zoveel verschillende problemen (van niet reageren touchscreen tot vastlopers van zelfs de lichtste applicaties) gehad...

Nog enkele weekjes en ik kan mn Samsung Galaxy S2 in gebruik nemen... Heb ik hopelijke weer het betere toestel... Nadat ik zon 2 jaar door zelfs de meest goedkope telefoons ben afgebluft... =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman

cactusman

nu met extra naalden

Geen matches
Dan te bedenken dat het toestel nu dus gewoon over NIEUW wordt weggegeven/verkocht bij abonnementen en dan niet de goedkope abbo`s van 15 euro maar pas vanaaf 25 euro +. echt diep triest dat het toestel niet meer wordt ondersteund door NOKIA.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word helemaal gek van mijn nokia n97

-Met koud weer loopt die vast
-Applicaties die vanzelf sluiten
-Fotocamera die vaak error heeft
-Beeldscherm dat soms vast loopt met vage gekleurde tekens
-Zilverachtig randje van de telefoon dat weggat, waarvan je de plasticstof ziet wat onder het zogenaamd zilver verf zit
-Sluitslot aan de zijkant kapot
-Touchscreen wat soms niet werkt.
-GPS dat soms op hol loopt.

Het heeft geen nut om deze telefoon naar een kpn service locatie te brengen, aangezien ik de klachten hier lees.

Ik ga gewoon los een blackberry 8520 of 9300 kopen en dan me abbonement laten omzetten naar een BB abbonement, want als ik het abbonement nu al stop zet (8 maanden van tevoren) moet ik alsnog betalen, dus koop ik een losse Blackberry en dan als deze abbo afgelopen is dan zie ik wel verder, weet niet wat ik moet doen :S want ze geven je niet zo gauw een Spik splinternieuw toestel ipv van de nokia n97.
Of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:49:
Ik word helemaal gek van mijn nokia n97

-Met koud weer loopt die vast
-Applicaties die vanzelf sluiten
-Fotocamera die vaak error heeft
-Beeldscherm dat soms vast loopt met vage gekleurde tekens
-Zilverachtig randje van de telefoon dat weggat, waarvan je de plasticstof ziet wat onder het zogenaamd zilver verf zit
-Sluitslot aan de zijkant kapot
-Touchscreen wat soms niet werkt.
-GPS dat soms op hol loopt.

Het heeft geen nut om deze telefoon naar een kpn service locatie te brengen, aangezien ik de klachten hier lees.

Ik ga gewoon los een blackberry 8520 of 9300 kopen en dan me abbonement laten omzetten naar een BB abbonement, want als ik het abbonement nu al stop zet (8 maanden van tevoren) moet ik alsnog betalen, dus koop ik een losse Blackberry en dan als deze abbo afgelopen is dan zie ik wel verder, weet niet wat ik moet doen :S want ze geven je niet zo gauw een Spik splinternieuw toestel ipv van de nokia n97.
Of wel?
Ze zijn verplicht om je 'geld terug' te geven bij een nokia 'winkel', omdat dit gewoon een ondeugdelijk product is. Dit ga ik misschien nog wel proberen als ik een nieuw toestel heb. Het is dan de 3e keer dat ik terugga met dit toestel, dus dan zal ik óf een nieuw toestel krijgen (N97) óf mijn oude gerepareerd, waar ik dan na een tijdje weer problemen mee ga krijgen. Dan dus weer terug en geld vragen lijkt mij... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik heb sinds enkele dagen een probleem met mijn N97 mini. Ik hoor de andere partij niet als ik bel / gebeld wordt. Als ik de telefoon dan op luidspreker zet (via de speakers), dan hoor ik de andere partij wel. Lijkt er dus op dat de luidspreker voor gesprekken defect is. Maar het vreemde is dat hij het eergister wel ineens deed, toen ik een paar keer schakelde tussen telefoon en luidspreker.

Ik heb de telefoon al eens helemaal uit gezet, maar dit mocht niet baten. Heel vervelend probleem, aangezien ik nu continu via de luidspreker moet bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dames en heren, ik wens jullie veel plezier met de N97, ik was altijd tevreden met de Nokia's 3310, N73, N82 die heb gehad, maar na het fiasco met de N97 heeft Nokia het voor mij afgedaan. Ongeloofllijk dat Nokia haar trouwe klanten zo laat zitten. Maar goed, het geklaag zal binnenkort voorbij zijn. Over 1 week mag ik mijn iPhone 4 ophalen en dat zal echt een verademing zijn. Ik ben al een gelukkige bezitter van een Macbook Pro, dus de aanpassing zal vlotjes verlopen. Ik zal het toetsenbord missen, dat was echt het pluspunt van het toestel. Succes allen met dit wanproduct dat Nokia N97 heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
En toch he.....ik ga Nokia Maps echt missen op mijn volgende phone.
Wat dat betreft hebben ze de allerbeste navigatiesoftware ever gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2011 @ 22:54:
En toch he.....ik ga Nokia Maps echt missen op mijn volgende phone.
Wat dat betreft hebben ze de allerbeste navigatiesoftware ever gemaakt.
Tja, dat is een van de weinige dingen waarom ik echt nog wel bij Nokia wil blijven (alhoewel Android in de vorm van een SE Arc of een Samsung GS II wel lonkt). Geniaal dat je gewoon je kaarten van tevoren van heel veel landen kan installeren en gewoon kan navigeren. Met de nieuwe versie hoef je het niet eens meer via de Ovi Map Loader te doen. Google Maps is leuk, maar vindt het wel een minpunt dat je de kaarten niet kan installeren. Waarschijnlijk zijn ze te groot aangezien je ook Street View hebt.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
nadroJ schreef op maandag 09 mei 2011 @ 00:08:
[...]

Tja, dat is een van de weinige dingen waarom ik echt nog wel bij Nokia wil blijven (alhoewel Android in de vorm van een SE Arc of een Samsung GS II wel lonkt). Geniaal dat je gewoon je kaarten van tevoren van heel veel landen kan installeren en gewoon kan navigeren. Met de nieuwe versie hoef je het niet eens meer via de Ovi Map Loader te doen. Google Maps is leuk, maar vindt het wel een minpunt dat je de kaarten niet kan installeren. Waarschijnlijk zijn ze te groot aangezien je ook Street View hebt.
De reden waarom ik het beregoeie navigatie vind is de spraaksynthese. Ik rij motor dus moet het
alleen met 'de stem' doen; kan dus niet op het schermpje kijken.

En waar je het bij TomTom moet doen met een 'neem de 3e afslag' krijg je bij NokiaMaps gewoon
heerlijk 'neem de 3e afslag de a16 op richting Dordrecht/Zwijndrecht'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben na mijn N97 overgestapt op HTC legend. Prima kwaliteitstelefoon, en android bevalt
erg goed. Ik heb Navigon erop gezet als navigatie. Loopt (in tegenstelling tot OVI op mijn N97)
wel synchroon, heel europa staat op de sd-kaart, heeft tekst-to-speech (sla linksaf in de huppelepupstraat), geeft aan welke rijstrook je moet volgen, heeft plaatjes met realistische verkeersborden op de snelweg etc. etc.
Gebruik je wel internet krijg je ook nog google zoeken (bijvoorbeeld pizza amsterdam) voor actuele adresgegevens ipv poi en actuele verskeersinfo.
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:21:
[...]

De reden waarom ik het beregoeie navigatie vind is de spraaksynthese. Ik rij motor dus moet het
alleen met 'de stem' doen; kan dus niet op het schermpje kijken.

En waar je het bij TomTom moet doen met een 'neem de 3e afslag' krijg je bij NokiaMaps gewoon
heerlijk 'neem de 3e afslag de a16 op richting Dordrecht/Zwijndrecht'
Pagina: 1 ... 61 ... 64 Laatste