1. Te weinig C-geheugen
2. GPS werkt niet goed
3. Af en toe vastlopers (ja, nog steeds)
4. Telefoon wordt traag bij een volle E-schijf. Waarschijnlijk vanwege het indexeren van muziek, fotos e.d.
5. "Witte waas" over foto's in donker met flits, ook na diverse fw updates nog
6. Geen andere browser als standaard in te stellen
7. Beeldscherm reageert soms ongeveer 2 sec. niet na het ontgrendelen
8. Spontane reboots
9. Afbladderen verf zilveren randje (na 2 (!!!) maanden al)
10. Simpele reactie(s) van
Nokia zelf op de klachten/problemen (o.a. op mijn brief: @BaszCore, deze mag je wat mij betreft in zijn volledigheid gebruiken, pm maar als je het origneel + mail van
Nokia wilt hebben)
11. Accu wordt te snel slechter
12. Slechte bouwkwaliteit behuizing in het algemeen, out of the box al kraken, ontgrendelschuifje wat zeer fragiel is.
13. Veronderstelde basis functionaliteit komt pas maanden of jaren na de release beschikbaar. (HTML e-mail bijvoorbeeld)
14. Gigantisch lang wachten op software-updates voor bepaalde (non-branded) productcodes
Totaal niet mee eens:
- Belachelijk korte accutijd vooral bij gebruik wifi en/of GPS ondanks een flinke accu en relatief trage CPU (andere smartphones hebben een veel kortere accutijd)
Verholpen problemen, maar toch aanwezig geweest:
- Aanraakscherm werkt over algemeen slecht, onnauwkeurig en lijdt aan 'spook' bediening, Telefoon reageert traag (of niet) op aanraakscherm na deblokkeren toestel (met o.a. gemiste oproepen als gevolg);
- Lenscover krassen door ontwerpfout (stof e.d. onder de cover)
Meer klachten hierover? Dit heb ik nl nog niet eerder gehoord:
- Telefoon op luidsprekerstand betekent onhoorbaar voor tegenpartij (kraken/knarsen)
[
Voor 6% gewijzigd door
Xmasjos op 08-09-2010 12:24
]