Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
nu toch maar geprobeerd de factory settings te herstellen, dat gaat heel erg snel, maar volgens mij té snel. na het opnieuw opstarten geeft hij heel vlug een melding:
"unable to complete installation of memory card to install remaining applications please use application manager" of zoiets...

en nog steeds versie v 12.0.026 dus echte factory settings doet ie naar mijn mening niet... bij een harde rest (backspace space shift en power) doet hij veel meer naar mijn mening.

Iemand nog andere suggesties? Anders ga ik idd naar de Vodafone store... of eerst ff bellen met vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 22:32
Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:09:
Vodafone? Ik lees net (http://help.vodafone.nl -> internet en email -> is er een storing) dat er een storing is.
Handig is dat, ik krijg net een sms dat er een nieuwe software versie voor me is, maar kan zo natuurlijk niet updaten :( (zit op mijn werk, dus updaten via NSU zit er niet in)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:12:
nu toch maar geprobeerd de factory settings te herstellen, dat gaat heel erg snel, maar volgens mij té snel. na het opnieuw opstarten geeft hij heel vlug een melding:
"unable to complete installation of memory card to install remaining applications please use application manager" of zoiets...

en nog steeds versie v 12.0.026 dus echte factory settings doet ie naar mijn mening niet... bij een harde rest (backspace space shift en power) doet hij veel meer naar mijn mening.

Iemand nog andere suggesties? Anders ga ik idd naar de Vodafone store... of eerst ff bellen met vodafone?
Ik heb zelf heeeeele slechte ervaringen met bellen (vodafone). Je wordt altijd door verwezen naar de "online" winkel en dan hang je sowieso een half uur in de wacht. En vervolgens wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Nee echt. Ken je Eliza een AI programmaatje voor op de pc, voor therapeutisch gebruik. Zo gaat dat daar ook. Je krijgt altijd gelijk, maar er gebeurd nix. beetje oftopic ik weet het, maar je moet mensen hier echt tegen beschermen. Ik zou m'n rekening pakken (=garantie bewijs) en naar de echte winkel gaan. En net zolang zeuren tot ze hem innemen. Anders zeg je maar dat je geen gps fix kunt krijgen of zo iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Nieuwe software update vanaf vandaag beschikbaar! (ben de update op dit moment aan het installeren)

[ Voor 115% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjommer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:06
Geen matches
Dat is nog niet de nieuwe firmware Richie, alleen wat software updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02:24
Geen matches
Idd ook al gechecked, nog geen V20....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Zeg Richie zou je ons kunnen verblijden met wat "nummertjes" enzo? B.v. wat voor update? Voor welke productcodes ed.? Alvast bedankt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Nee nog niet de "grote" update :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 18:59
Matched: nokia, n97
Hoe kun je er achter komen dat je een UK versie hebt? Ik heb vandaag mijn N97 binnen gekregen van studentenmobiel.nl

Ik dacht dat er een jaar gratis nokia maps bij zat maar bij mij zat er een coupon bij voor 25 nummer downloaden ter waarde van een aantal pond en op de telefoon zelf staat ook de BBC iplayer en die is alleen in Engeland te gebruiken.

Dus volgens mij kan ik bijna met zekerheid zeggen dat ik een engelse versie heb. Wat moet ik doen ? deze omruilen bij studentmobiel?

[ Voor 21% gewijzigd door Dancis op 20-10-2009 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Oops, my bad. Was iets te enthousiast, was de aangepaste versie update 12.0.026.209.07. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb zelf heeeeele slechte ervaringen met bellen (vodafone). Je wordt altijd door verwezen naar de "online" winkel en dan hang je sowieso een half uur in de wacht. En vervolgens wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Nee echt. Ken je Eliza een AI programmaatje voor op de pc, voor therapeutisch gebruik. Zo gaat dat daar ook. Je krijgt altijd gelijk, maar er gebeurd nix. beetje oftopic ik weet het, maar je moet mensen hier echt tegen beschermen. Ik zou m'n rekening pakken (=garantie bewijs) en naar de echte winkel gaan. En net zolang zeuren tot ze hem innemen. Anders zeg je maar dat je geen gps fix kunt krijgen of zo iets.
Tnx, ik zal je advies ter harte nemen, want ook ik heb met bellen veel slechte ervaringen... Ben alleen niet zo goed in doorzeuren, maar ik ga mijn best doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:06
Dancis schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:30:
Hoe kun je er achter komen dat je een UK versie hebt? Ik heb vandaag mijn N97 binnen gekregen van studentenmobiel.nl

Ik dacht dat er een jaar gratis nokia maps bij zat maar bij mij zat er een coupon bij voor 25 nummer downloaden ter waarde van een aantal pond en op de telefoon zelf staat ook de BBC iplayer en die is alleen in Engeland te gebruiken.

Dus volgens mij kan ik bijna met zekerheid zeggen dat ik een engelse versie heb. Wat moet ik doen ? deze omruilen bij studentmobiel?
Had hetzelfde..(ook bij studentmobiel) Ik kon zelfs geen nederlandse taal instellen ( T9).. Kon hem gewoon omruilen.

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin85
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 13:49
Geen matches
The_Fes schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:47:
[...]

Menu -> Toepassingen -> Download!
Daar zou hij moeten staan, dus niet in de Ovi store ofzo. Het icoon is een grijze rechthoek met een groen pijltje er boven.

Daar kies je dan weer voor Toepassingen -> Nuttige zaken -> Speech
Als ik onder deze map kijk dan zie ik alleen OVI Store staan. Er staat verder niks in deze map.
Hoe krijg ik die Text to speech in het Nederlands?

Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Geen matches
Ik heb nu versie 12.0.026.251.02 op mijn telefoon staan. Is de aangepaste versie 12.0.026.209.07 dan nieuwer of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Geen matches
lauw8 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:33:
Ik heb nu versie 12.0.026.251.02 op mijn telefoon staan. Is de aangepaste versie 12.0.026.209.07 dan nieuwer of niet?
Volgens mij is het zo dat je in principe versie 12.0.026 hebt. Alles achter de 026 betreft aanpassingen voor regio's e.d. Ik heb op dit moment versie 12.026.209.06 en ik heb problemen met mijn WLAN verbinding (deze optie is gewoon niet meer beschikbaar). Ik gok (en hoop) dat dit weer werkt met deze nieuwere versie. (Ik heb trouwens een UK toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Matched: n97
Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik een versie van bt (ingebruik met gpsd) voor de n97 vandaan kan halen? Want die kan ik echt nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-09 10:04

Amiet01

Master_A

Ik kreeg vandaag een sms van MyNokia dat er nieuwe software beschikbaar is voor mijn N97, maar ik kan nergens iets vinden. Kan niets downloaden ook geen software updates. Ik dacht eerst dat het de nieuwe firmware was, maar dat was weer te mooi om waar te zijn. Wat is het dan wel? Iemand al gewdownload en geïnstalleerd?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Laatst online: 09-09 21:56
Geen matches
Beste medeforummers,

Ik probeer al een tijdje mijn wireless verbinding aan de praat te krijgen thuis, helaas wilt dit mij niet lukken.

Het is een bekend probleem zoals ik hier had gelezen...het gaat hier om de Thomsom Speedtouch 780 (van KPN).

Zelf heb ik al het eea uitgeprobeerd zoals hier was beschreven maar helaas zonder resultaat....

Heeft iemand nog oplossingen om dit aan de praat te krijgen???

Bvd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
fsve schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 16:35:
[...]

Ik heb het getest met de video kabel die bij een N82 zit en dat werkte perfect.
In klikken en gelijk beeld en geluid.

Het is dus zeker wel mogelijk.
Het lag denk ik aan mijn tv... op een andere tv doet ie het prima, ook met zo'n n82 kabeltje, prima dat die er bij zat trouwens, goede service, zou ook bij de n97 standaard moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Airwolf schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:11:
Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik een versie van bt (ingebruik met gpsd) voor de n97 vandaan kan halen? Want die kan ik echt nergens vinden.
geen idee, volgens mij is gpsd installeren voldoende...
Sinds de laatste firmware 12.0.026 doet mijn gps het opeens vlekkeloos (getest op een ritje van 10km). Maar beter dan de afgelopen 2 maanden, loopt nog maar 10 meter af en geen enkele keer de positie verloren, of fout berekend!
Gekke is wel dat ie firmware versie 12.0.24 blijft aangeven, terwijl ik hem wel geupdate heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
bron: http://www.n97fanatics.co...vailable-in-coming-weeks/

Official N97 Firmware 2.0 Information From Nokia Employee, Available In Coming Weeks

I found some “official” information posted in Nokia’s official forums today about the upcoming N97 2.o firmware. We’ve already gave a hands on preview of the new firmware, but this is something for those who want hard facts and statements straight from the horses mouth. According to the Nokia employee we will see Nokia Email built-in, Ovi Maps 3.1 with 3d view, improved memory and battery performance, etc.

Here are the direct quotes…

Dear updaters

Nokia N97 software update 2.0 will be released in the coming weeks. The software update will make your N97 perform even better, through numerous fixes, improvements, new features and new functions.

What’s new
The software contains many fixes and improvements including:

Improved touch screen scrolling
Ovi Maps 3.1 with 3–D maps
Nokia e-mail, Ovi Contacts, Ovi Store
Improved memory and battery performance
Improved image and video stability

Software availability
As usual, we will publish standard non-customised versions of the software, with country (SIM-free) and operator versions following in the following weeks. The Nokia N97 (and several other devices) can check automatically for new software. Go to Menu > applications > SW Update and enable automatic checking. MyNokia members will also receive an SMS stating “new software is available” as the deployment progresses. To register, go to www.nokia.com/mynokia.

Warm regards,

The Nokia Software Update team

Link

Very interesting stuff, yet vague. Surely there will be more areas of improvement and some new widgets. Personally I’m extremely happy to see that Nokia Email will be hardwired into the firmware and improved battery performance.

I can’t wait for this update to hit, especially since my N97 has been acting up the past few days. Let’s pray that “coming weeks” means next week rather than the week after.

Be sure to check out our N97 firmware 2.0 preview by EverythingBlaxx if you haven’t already.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkMartial
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-11-2021
Hey mede n97 bezitters,
gisteren heb ik de telefoon een hard reset gegeven omdat ik schijtziek werd van die slechte gps ontvangst .... Ok met gpsd er bij draaiende werd het wel iets beter maar toch irriteerde ik me er mateloos aan erbij denkende hoe goed sygic draaide op me N95.

Na de hard reset heb ik ook maar geen enkele updte gedaan van maps,ovi contacts etc .... Behalve die important update waarbij staat dat je die eerst moet doen afijn .... Daarna heb ik sygic opgestart en telefoon in de vensterbank gelegd en tot me grote verbazing had ik binnen ee minuut een fix !
Afgelopen nacht met me nachtdienst sygic getest samen met gpsd er ook nog naast en werkt super ! ... Heel af en toe had ik nog weleens dat ie nog voor een afslag zat terwijl ik er al stond maar voor de rest prima navigeren zo !

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi wie o wie kan mij helpen.
Ik heb net me software geprobeerd te updaten maar nu sloeg mijn n97 vast en hij doet nu helemaal niets nada noppes meer.
ik wil hem morgen naar een service point brengen maar als ik op nokia klik voor service points in noord-holland pak hij helemaal niks.
heeft iemand een link dat ik alles service points in noord holland zie of weet er iemand een service point in de buurt van het centraal ( kalverstraat ) in amsterdam waar ik me n97 even heen kan brengen zodat ze een nieuwe software erop kunne zetten zodat hij het weer doet.

alvast bedankt!!!!
gr r6-je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:53
Geen matches
MULTICOM B.V. Rijnstraat 12
1078 RA Amsterdam
Tel: 020/673.26.74

TELEWORLD Kinkerstraat 6-8
1053 DE Amsterdam
Tel: 020/683.40.01

THE PHONEHOUSE Van Baerlestraat 9
1071 AM Amsterdam
Tel: 020/675.94.52

[ Voor 26% gewijzigd door denuz op 20-10-2009 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:43:
hoi wie o wie kan mij helpen.
Ik heb net me software geprobeerd te updaten maar nu sloeg mijn n97 vast en hij doet nu helemaal niets nada noppes meer.
ik wil hem morgen naar een service point brengen maar als ik op nokia klik voor service points in noord-holland pak hij helemaal niks.
heeft iemand een link dat ik alles service points in noord holland zie of weet er iemand een service point in de buurt van het centraal ( kalverstraat ) in amsterdam waar ik me n97 even heen kan brengen zodat ze een nieuwe software erop kunne zetten zodat hij het weer doet.

alvast bedankt!!!!
gr r6-je
effe resetten denk ik. Of de battarij even verwijderen en dan opnieuw opstarten, dat geeft ovi ook aan na een reset.
Hoe doe je dat? Even zoeken op dit forum, of in deel 2.

[ Voor 5% gewijzigd door liffey op 20-10-2009 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnieuwkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-09 21:49
DarkMartial schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:07:
Hey mede n97 bezitters,
gisteren heb ik de telefoon een hard reset gegeven omdat ik schijtziek werd van die slechte gps ontvangst .... Ok met gpsd er bij draaiende werd het wel iets beter maar toch irriteerde ik me er mateloos aan erbij denkende hoe goed sygic draaide op me N95.

Na de hard reset heb ik ook maar geen enkele updte gedaan van maps,ovi contacts etc .... Behalve die important update waarbij staat dat je die eerst moet doen afijn .... Daarna heb ik sygic opgestart en telefoon in de vensterbank gelegd en tot me grote verbazing had ik binnen ee minuut een fix !
Afgelopen nacht met me nachtdienst sygic getest samen met gpsd er ook nog naast en werkt super ! ... Heel af en toe had ik nog weleens dat ie nog voor een afslag zat terwijl ik er al stond maar voor de rest prima navigeren zo !

Greetz
Ik heb nu een twee weken de Nokia N97 en ben er tot nu toe zeer tervreden mee. Het scherm reageert goed en ook heb ik geen problemen met de GPS. Eergisteren heb ik ook Sygic navigatie software geïnstalleerd en deze werkt inderdaad voortreffelijk. Zeker een aanradertje! 8)

Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is a mystery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mumbly
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-03-2024
Ik heb het forum doorzocht, maar ik heb blijkbaar een probleem dat hier nog niet is aangekaart.

Mijn N97 vraagt me meerdere malen per dag "Verbinding Selecteren", waarna ik kan kiezen uit een aantal verbindingstypen waaronder mijn WLAN verbinding als ik thuis ben of Vodafone GPRS als ik buitenshuis ben.

Ik wordt hier redelijk gestoord van en vraag me af waardoor dit veroorzaakt wordt. Misschien een setting die niet goed staat? Mocht iemand het weten, dan alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-08 23:39

hamsteg

Species 5618

Ladykiller007 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:19:
Beste medeforummers,

Ik probeer al een tijdje mijn wireless verbinding aan de praat te krijgen thuis, helaas wilt dit mij niet lukken.

Het is een bekend probleem zoals ik hier had gelezen...het gaat hier om de Thomsom Speedtouch 780 (van KPN).
Bvd :D
Het heeft mij ook hoofdbrekens gekost en toen dacht ik het te hebben moest ik dezelfde soort problemen met de PSP nogmaals doen. Wat ik weet van de Siemens Gigaset SX 762, router settings dus!:

1. Zorg dat het device op de "Band" staat die nodig is/maximaal is voor het device. Even geen combi band. Voor de N97 dus op G (PSP dus op B "band").
2. Zorg dat de beveiliging op de gespecificeerde optie van het toe te voegen device staat en geen combi. Voor N97 dus op WPA2 (PSP dus op WPA).
3. Reboot router.

Uit/Aan N97 en naar je WLAN wizard.

Op de router: als de verbinding is gezet kun je de router settings Beveiliging en "Band" weer op combi WPA2/WPA en b/g zetten. Wederom Router rebooten (stroom 'dr af en er weer op). Device Uit/Aan (N97 of laptop of PSP of ...).

De problemen liggen volgens mij hoofdzakelijk op de router, de N97 connect relatief snel en makkelijk. Dit werkte bij mij na een paar uur vogelen. Zelfs met een laptop regelmatig booten want blijkbaar kan het protocol niet tegen wisselen van "band".

... gecensureerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]liffey schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:32:

<knip>

Nokia N97 software update 2.0 will be released in the coming weeks. The software update will make your N97 perform even better, through numerous fixes, improvements, new features and new functions.

What’s new
The software contains many fixes and improvements including:

Improved touch screen scrolling
Ovi Maps 3.1 with 3–D maps
Nokia e-mail, Ovi Contacts, Ovi Store
Improved memory and battery performance
Improved image and video stability

<knip>
Ik vind het toch wel schokkend te moeten constateren dat er nergens wordt gesproken over 'verbeterde ontvangst'. Dat is namelijk waar-de-loos. Waar ik met mijn N96 in gebieden met slechte dekking (bijvoorbeeld bij mij thuis) met gemak kan bellen, is dat schier onmogelijk met mijn N97. Als ik de telefoons naast elkaar hou, dan is de ontvangst van de N97 bijna nul, terwijl de N96 nog drie of vier streepjes heeft.

Een smartphone met allerlei mogelijkheden is natuurlijk hartstikke leuk, maar de hoofdreden is nog altijd dat ik zo'n ding heb om te BELLEN. Op de Nokia-forums wordt er onwijs veel over geklaagd...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2009 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Relax nou maar en wacht gewoon op de uitrol van de firmware specs. Hier worden maar een aantal dingen opgesomd. Die verbeterde batterijduur spreekt me wel aan trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: nokia
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:46:
Relax nou maar en wacht gewoon op de uitrol van de firmware specs. Hier worden maar een aantal dingen opgesomd. Die verbeterde batterijduur spreekt me wel aan trouwens!
Dat begrijp ik, maar je zou verwachten dat Nokia de belangrijkste zaken zou vermelden. De rest is ook welkom, maar het blijft uiteindelijk gewoon een telefoon. Voor de rest heb ik overigens geen klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Geen matches
Hmm, 12.0.026.209.07 geeft niet de verbetering waar ik op hoopte, nog steeds geen WLAN instellingen mogelijk. En ik wil eigenlijk pas na FW20 een hard reset gaan doen. Nog maar even zonder WLAN werken dan :)

Bij mij gaf NSU trouwens ook aan dat ik al de laatste versie had, heb toen aangeklikt dat opnieuw de FW geinstalleerd moest worden. Daarna stond deze versie er op (uitgegeven op 14 oktober volgens *#0000#)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
The_Fes schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:42:
Hmm, 12.0.026.209.07 geeft niet de verbetering waar ik op hoopte, nog steeds geen WLAN instellingen mogelijk. En ik wil eigenlijk pas na FW20 een hard reset gaan doen. Nog maar even zonder WLAN werken dan :)

Bij mij gaf NSU trouwens ook aan dat ik al de laatste versie had, heb toen aangeklikt dat opnieuw de FW geinstalleerd moest worden. Daarna stond deze versie er op (uitgegeven op 14 oktober volgens *#0000#)
Ik heb met 12.0.26 meer problemen dan met v11. Mijn telefoon is nu retetraag (elk commando heeft een reactietijd van een krappe twee seconden en met sms'en typ ik sneller dan de letters op het scherm verschijnen) en daarnaast slaan de thema's op tilt (nadat ik bijvoorbeeld Shazam heb gebruikt). Het thema van Shazam blijft dan hangen of de thema-effecten werken niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ik heb sinds kort ook een N97, en ik zie eigenlijk geen enkel probleem.. Ik lees dat er veel mensen zijn die niet tevreden zijn over de GPS, de firmware en noem maar op.

Het enige probleem wat ik kan vinden, is dat er geen gratis RDP tool is voor het overnemen van mijn thuis PC met deze telefoon..
En ik weet niet precies hoe ik mijn thema kan wijzigen, zodat ik ook zie wie mij belt, in plaats van een witte achtergrond, en witte letters voor mijn contact persoon :P

Ik heb versie 12.0.026, en mijn datum softwareversie is van 31 augustus 2009.
Er staat ook "Aangepaste versie 12.0.024.257.02", en die dateert uit 26-08-09.

Weet iemand hoe ik de achtergrondkleur kan wijzigen voor inkomende oproepen?
(En of er een gratis VNC / RDP tool is voor het overnemen van computers)

[ Voor 4% gewijzigd door FragNeck op 21-10-2009 11:46 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkwakman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 16:28
Geen matches
The_Fes schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:42:

Ik heb begrepen dat meer mensen (in ieder geval met een UK toestel) ook een probleem hebben met WLAN na een update naar firmware V12. Dit is op te lossen door de telefoon settings terug te zetten uit een backup. Als je geen backup hebt zou een hard-reset de WLAN functionaliteit weer moeten herstellen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, bij mij trad het probleem niet op na de upgrade naar V12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:45:
Ik heb sinds kort ook een N97, en ik zie eigenlijk geen enkel probleem.. Ik lees dat er veel mensen zijn die niet tevreden zijn over de GPS, de firmware en noem maar op.

Het enige probleem wat ik kan vinden, is dat er geen gratis RDP tool is voor het overnemen van mijn thuis PC met deze telefoon..
En ik weet niet precies hoe ik mijn thema kan wijzigen, zodat ik ook zie wie mij belt, in plaats van een witte achtergrond, en witte letters voor mijn contact persoon :P

Ik heb versie 12.0.026, en mijn datum softwareversie is van 31 augustus 2009.
Er staat ook "Aangepaste versie 12.0.024.257.02", en die dateert uit 26-08-09.

Weet iemand hoe ik de achtergrondkleur kan wijzigen voor inkomende oproepen?
(En of er een gratis VNC / RDP tool is voor het overnemen van computers)
Waar/hoe zie je dat, dat van die versie (achter 120.0.024) en de datum?
Verder is er wel een java programmaatje heet VNC+ ik heb zelf versie 1.1.4. Die werkt, maar daar ben ik niet helemaal "eerlijk" aangekomen 8) .Dus daar moet je zelf ff op googelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:11:
[...]

Waar/hoe zie je dat, dat van die versie (achter 120.0.024) en de datum?
Verder is er wel een java programmaatje heet VNC+ ik heb zelf versie 1.1.4. Die werkt, maar daar ben ik niet helemaal "eerlijk" aangekomen 8) .Dus daar moet je zelf ff op googelen.
Ik zie de firmware versie door middel van #*0000#.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Geen matches
pkwakman schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:55:
[...]

Ik heb begrepen dat meer mensen (in ieder geval met een UK toestel) ook een probleem hebben met WLAN na een update naar firmware V12. Dit is op te lossen door de telefoon settings terug te zetten uit een backup. Als je geen backup hebt zou een hard-reset de WLAN functionaliteit weer moeten herstellen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, bij mij trad het probleem niet op na de upgrade naar V12.
Dat weet ik allemaal wel, vandaar dat ik ook aangeef dat ik voorlopig nog geen hard reset wil doen. Maar ik weet wel dat dat het probleem oplost. Verder was ik zo slim geen backup van mijn instellingen te maken (wel van contacten en agenda, via ovi-sync)

Dus tot FW20 zit ik waarschijnlijk nog zonder WLAN, ik mis het ook niet enorm eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drbyte2009
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08-2022
Geen matches
FragNeck schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:44:
[...]

Ik zie de firmware versie door middel van #*0000#.
Moet volgens mij *#0000# zijn..... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
Geen matches
Over de crashende Google Maps, reactie van een Google medewerker:
Hey everyone,
We fixed an issue on our servers a few days ago that could have been causing the crashes. This means the issue should be fixed for you without having to install a new version of Google Maps. Can you all try the currently available version (3.2.1) and let me know if:

a) Crashes are fixed (ie. you can use Google Maps past 10 seconds with multiple access points enabled)
b) Crashes are not fixed but behavior is different in any way
c) Anything else I should know :)

Thanks!
Chris
Bij mij werkt het nu iig perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 13:42
Geen matches
@ dacota:

Heb je dat wel aan Chris laten weten?? :P

Ff wat anders:

Weet iemand een appje of instellingen of een of andere plugin die ervoor zorgen dat ik op 3voortwaalf concerten en/ of dj sets kan luisteren??

[ Voor 21% gewijzigd door kaydecop op 21-10-2009 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Nokia Messaging is er ook zomaar mee gekapt. Ik kan geen emails meer syncen, en het lijkt alsof mijn mailbox leeg is. Iemand schreef dat hij dit heeft opgelost met een harde reset, is er geen andere oplossing?

Edit:

Heb net een ander 'nieuw' hotmail adres toegevoegd, en daar lijkt hij het ineens wel mee te doen. Vreeeemd

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2009 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 19:32:
Mijn Nokia Messaging is er ook zomaar mee gekapt. Ik kan geen emails meer syncen, en het lijkt alsof mijn mailbox leeg is. Iemand schreef dat hij dit heeft opgelost met een harde reset, is er geen andere oplossing?
Kan je wel het internet op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GKW schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 19:50:
[...]

Kan je wel het internet op?
Uiteraard :)

Ik zie nu de melding:

Emailadres geregistreerd voor een andere Nokia Berichten account dan die is ingesteld op dit apparaat.

:?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2009 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Ik vraag dat omdat ik in het begin ook het probleem had maar dat werd veroorzaakt omdat de dataverbinding via KPN er half uit lag. Kon wel data ophalen maar niet op internet en ook werkte Nokia messaging niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 19:32:

Edit:

Heb net een ander 'nieuw' hotmail adres toegevoegd, en daar lijkt hij het ineens wel mee te doen. Vreeeemd
Dit heb ik ook gehad, ik had daarvoor al mijn mail op geheugen e: gezet.
Nadat ik mijn mails kwijt was heb ik vervolgens aangegeven dat ik de mail op e: wilde zetten (verwees naar c:?), toen kwamen mijn mailboxen weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
GKW schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 19:55:
[...]

Ik vraag dat omdat ik in het begin ook het probleem had maar dat werd veroorzaakt omdat de dataverbinding via KPN er half uit lag. Kon wel data ophalen maar niet op internet en ook werkte Nokia messaging niet.
Heb ik ook gehad, zie deel 2.
Via nokia messaging (website) is dit op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 20:00:
[...]

Dit heb ik ook gehad, ik had daarvoor al mijn mail op geheugen e: gezet.
Nadat ik mijn mails kwijt was heb ik vervolgens aangegeven dat ik de mail op e: wilde zetten (verwees naar c:?), toen kwamen mijn mailboxen weer terug.
Dat heb ik inderdaad ook gedaan, maar dat was al een tijd terug. En waar heb je dat aangegeven? Bij de app waar je komt als je de mailwidget aanklikt, of in het submabje in de berichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 20:20:
[...]

Dat heb ik inderdaad ook gedaan, maar dat was al een tijd terug. En waar heb je dat aangegeven? Bij de app waar je komt als je de mailwidget aanklikt, of in het submabje in de berichten?
berichten>opties>instellingen>overige> gebruikt geheugen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejaylethal
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-08 09:15
Ik zit te twijfelen over welke telefoon ik zal kopen. Ik wil een stabiele telefoon met leuke functies, goede batterijduur en weinig problemen.
Ik zag hiervoor de N97 als goede keus, maar lees op veel websites negatieve berichten betreffende de accu en de systeemstabiliteit. Ik heb geen zin om telkens de boel opnieuw te moeten installeren of opstarten. Is de N97 volgens jullie dan wel een goede keus? Is anders de N900 of de Blackberry Bold 9000 dan niet beter? Deze laatste telefoons doen mij echter twijfelen door de grootte van de apparaten.

Graag jullie mening. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 00:04
vrij lastig batterijduur bij zulke telefoons zijn altijd rampzalig. alhoewel ik vind dat de n97 het aardig volhoud met standby enzo. en de n900 denk niet dat veel mensen je daar advies over kunnen geven nu.
N97 is een leuk apparaat ben er erg blij mee en vermaak me er ook heel erg mee. n900 lijkt mij absoluut ook een topper erg snel enzo ! maarja het is een persoonlijke keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
deejaylethal schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 00:02:
Ik zit te twijfelen over welke telefoon ik zal kopen. Ik wil een stabiele telefoon met leuke functies, goede batterijduur en weinig problemen.
Ik zag hiervoor de N97 als goede keus, maar lees op veel websites negatieve berichten betreffende de accu en de systeemstabiliteit. Ik heb geen zin om telkens de boel opnieuw te moeten installeren of opstarten. Is de N97 volgens jullie dan wel een goede keus? Is anders de N900 of de Blackberry Bold 9000 dan niet beter? Deze laatste telefoons doen mij echter twijfelen door de grootte van de apparaten.

Graag jullie mening. :-)
De N900 is echt slecht met de accu en die mist ook nog support voor MMS op het moment. Mijn N97 houdt het met matig gebruik en om de 30 minuten mail ophalen (alleen overdag, 8.00 tot 20.00) ongeveer 3 dagen vol. dat vind ik absoluut niet slecht voor een smartphone :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik lees van meerdere personen dat men de batterijduur redelijk goed vinden.
Nu heb ik met mijn telefoon wel problemen met mijn batterij, deze is namelijk elke keer aan het einde van de dag leeg en hij voelt ook behoorlijk warm.....Kan iemand mij vertellen waar dat aan kan liggen of dat ik er mee terug moet gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 19:32

racoon

mooowwww

Geen matches
Kan zijn dat je mail ophalen op bijv. 5 minuten hebt ingesteld dan slurpt hij je accu leeg.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 17:48
Geen matches
Ook ik ben eigenlijk heel tevreden over de batterijduur.
En ben een hele fanatieke gebruiker. Veel bellen, veel smsen, veel en vaak mail ophalen.
Toestel geeft 's avonds aan dat ie nog steeds vol is. Maar doe hem toch elke avond aan de lader als ik naar mijn bed ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
racoon schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:14:
Kan zijn dat je mail ophalen op bijv. 5 minuten hebt ingesteld dan slurpt hij je accu leeg.
Hij staat inderdaad op continue ophalen van berichten. Heb dat nu aangepast naar om het half uur en kijken wat er dan gaat gebeuren. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:28:
[...]

Hij staat inderdaad op continue ophalen van berichten. Heb dat nu aangepast naar om het half uur en kijken wat er dan gaat gebeuren. Thanks
geen dnak, had dat zelf eerst ook nu valt het mee, tezij ik vaak muziek luister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Geen matches
Al nieuws over de 20 firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-09 10:04

Amiet01

Master_A

Nou een klein beetje wel. De nieuwste firmware is nu beschikbaar als RDA (research development nog iets) waarmee je de Symbian software een soort van kunt emuleren. Het is meer bedoelt voor ontwikkelaars, maar in principe kan je er alles mee doen als dat je op je telefoon zou doen. Hierdoor denken velen dat het niet echt lang meer zal duren voordat hij wordt gereleased. Overigens heeft Nokia vandaag een "verassing" ofzo in de UK en het zou heel goed kunnen dat ze het dan officieel releasen. Hopen en wachten maar...

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag komt de N97 mini uit in Engeland. Hij wordt in Londen in de nokia store gereleasd. Dus zou het mogelijk zijn dat 2.0 firmware ook beschikbaar komt. Er was namelijk verteld dat bij de N900 gelijktijdig de nieuwe firmware beschikbaar zou komen voor de N97 gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martao
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 14:23
Ik vroeg me af wat de ervaringen zijn met Symbian/Nokia/N97 voorhet gebruik van Mail en Agenda. Ikzit er sterk over te denken om deze telefoon aan te schaffen, maar heb geen ervaring met smartphones buiten een zakelijke telefoon met Windows Mobile. Werkt mailen en agenda een beetje lekker op deze telefoon? Ik weet nog niet zeker of het een Exchange of Gmail account gaat worden (of allebei), maar goed.
Ik denk dat vooral aan gebruikersgemak en hoe het synchroniseren gaat v.w.b agenda.

Wellicht dat ik er al wat van gemist heb ik de 3 draadjes over deze telefoon, maar het is wat veel leeswerk om letterlijk alle posts te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martao schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:41:
Ik vroeg me af wat de ervaringen zijn met Symbian/Nokia/N97 voorhet gebruik van Mail en Agenda. Ikzit er sterk over te denken om deze telefoon aan te schaffen, maar heb geen ervaring met smartphones buiten een zakelijke telefoon met Windows Mobile. Werkt mailen en agenda een beetje lekker op deze telefoon? Ik weet nog niet zeker of het een Exchange of Gmail account gaat worden (of allebei), maar goed.
Ik denk dat vooral aan gebruikersgemak en hoe het synchroniseren gaat v.w.b agenda.

Wellicht dat ik er al wat van gemist heb ik de 3 draadjes over deze telefoon, maar het is wat veel leeswerk om letterlijk alle posts te lezen :)
daarom is er een zoekfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Geen matches
Kevin85 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:04:
[...]

Als ik onder deze map kijk dan zie ik alleen OVI Store staan. Er staat verder niks in deze map.
Hoe krijg ik die Text to speech in het Nederlands?

Dank.
De inhoud van Download! is inderdaad veranderd, ook bij mij nu. Je wordt geacht alles van de ovi store af te halen. Maar daar kan ik deze text to speech dingen ook niet vinden. Lekker handig weer dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnieuwkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-09 21:49
Martao schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:41:

Ik synchroniseer mijn agenda en mail, allebei van Google. Het synchroniseren van de mail is heel simpel en wordt ingesteld dmv een wizard. Het instellen van het synchroniseren van je agenda kost iets meer moeite; hiervoor moet je eerste een extra programmatje installeren; Mail for Echance (te downloaden via Ovi). Vervolgens kun je hier instellen wat je allemaal wilt synchroniseren, zoals bijvoorbeeld je agenda. Mocht je je agenda met Google agenda willen synchroniseren kun je hier de instellingen vinden.

Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is a mystery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 23:54
Net NSU opgestart EN krijg de volgende melding te zien:

Nokia Softare Updater is momenteel niet beschikaar. Probeeer het later opnieuw

;)

Zou vandaag DE dag zijn????? Laten we hopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-09 08:50
Geen matches
cyberd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 23:35:
[...]

Ik synchroniseer mijn agenda en mail, allebei van Google. Het synchroniseren van de mail is heel simpel en wordt ingesteld dmv een wizard. Het instellen van het synchroniseren van je agenda kost iets meer moeite; hiervoor moet je eerste een extra programmatje installeren; Mail for Echance (te downloaden via Ovi). Vervolgens kun je hier instellen wat je allemaal wilt synchroniseren, zoals bijvoorbeeld je agenda. Mocht je je agenda met Google agenda willen synchroniseren kun je hier de instellingen vinden.
Je kan evt ook je Mail van Google syncen met mail for exchange, dan haalt hij nl wel altijd alle mailtjes op ipv alleen de headers ;-)

Gewoon dezelfde instellingen als voor de agenda gebruiken (maw, server is m.google.com, username etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
dkawa schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 07:19:
Net NSU opgestart EN krijg de volgende melding te zien:

Nokia Softare Updater is momenteel niet beschikaar. Probeeer het later opnieuw

;)

Zou vandaag DE dag zijn????? Laten we hopen....
Kan hier gewoon updaten. Software blijft aangeven dat er een update is, van 12.0.024 naar 026... Al 3 keer geinstalleerd maar blijft 024 rapporteren.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-03 15:51
(jarig!)
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:11:
Ik lees van meerdere personen dat men de batterijduur redelijk goed vinden.
Nu heb ik met mijn telefoon wel problemen met mijn batterij, deze is namelijk elke keer aan het einde van de dag leeg en hij voelt ook behoorlijk warm.....Kan iemand mij vertellen waar dat aan kan liggen of dat ik er mee terug moet gaan?
accu is prima vindt ik!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Geen matches
Wat is er prima aan dan? Hoe vaak moet je opladen, gebruik je hem intensief? Dat is informatie waar iedereen dan iets mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf27
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-09 21:34
Rudolf27 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:54:
Ik heb problemen met mijn N97 bij het maken van een internetverbinding (3G) naar mijn NAS (Synology photo-station file-station). Ik krijg de melding Web: Time-out verbinding. Doe ik dit vanuit huis met WIFI, dat gaat dit goed.
Weet iemand hoe de time-out kan instellen om dit probleem te verhelpen?
Heeft iemand antwoord op mijn vraag?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragunova
  • Laatst online: 03-08-2023

dragunova

Samozaridnyia Vintovka D.

Geen matches
Rudolf27 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:48:
[...]

Heeft iemand antwoord op mijn vraag?

Alvast bedankt.
Je krijgt een time-out omdat de server niet reageert. (En dat kan verschillende oorzaken hebben.)
Wil je een verbinding van buitenaf naar je nas opzetten?
Kijk dan naar hoe je in je router hebt ingesteld dat er verbinding van buitenaf mag worden gemaakt naar je nas en op welke poort de server op je nas luistert.
Die zul je waarschijnlijk moeten forwarden.

does the pope shit in the woods? is a bear catholic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf27
dragunova schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:02:
[...]

Je krijgt een time-out omdat de server niet reageert. (En dat kan verschillende oorzaken hebben.)
Wil je een verbinding van buitenaf naar je nas opzetten?
Kijk dan naar hoe je in je router hebt ingesteld dat er verbinding van buitenaf mag worden gemaakt naar je nas en op welke poort de server op je nas luistert.
Die zul je waarschijnlijk moeten forwarden.
Klopt, met een verbinding van buitenaf luk het al om op mijn nas te komen. Het forwarden is al gebeurt. Het werkt ook als ik verbinding heb met Wifi via mijn N97. Heeft wel een paar seconden nodig voordat het verbinding maakt, maar daarna krijg je wel de login scherm. Met miijn Iphone (3g) lukt het wel, kan gewoon verbinding maken en inloggen. Het lijkt wel of de N97 de verbinding te snel verbreekt, ik weet zeker als geen time-out zou komen er verbinding gemaakt kan worden. Is er een manier om de time-out van mijn nokia in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Heeft er hier iemand ervaring met een niet al te duur tasje voor de n97, wil hem gebruiken om in mijn auto in de middenarmsten te leggen , gebruik dan mijn carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
racoon schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:23:
Heeft er hier iemand ervaring met een niet al te duur tasje voor de n97, wil hem gebruiken om in mijn auto in de middenarmsten te leggen , gebruik dan mijn carkit.
Zie deel 2.....
zoekterm hoesje....
Nokia N97 - Deel 2[filter_keywords]=hoesje&data[boolean]=AND

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragunova

dragunova

Rudolf27 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:22:
[...]

Klopt, met een verbinding van buitenaf luk het al om op mijn nas te komen. Het forwarden is al gebeurt. Het werkt ook als ik verbinding heb met Wifi via mijn N97. Heeft wel een paar seconden nodig voordat het verbinding maakt, maar daarna krijg je wel de login scherm. Met miijn Iphone (3g) lukt het wel, kan gewoon verbinding maken en inloggen. Het lijkt wel of de N97 de verbinding te snel verbreekt, ik weet zeker als geen time-out zou komen er verbinding gemaakt kan worden. Is er een manier om de time-out van mijn nokia in te stellen?
Dat zul je dan waarschijnlijk op applicatieniveau moeten doen.
Wat gebruik je om verbinding op te zetten naar je nas? (browser, ssh, kermit?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
bijna voor niets....

http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=260472995427

goedkope uitvoering; wel lekker dun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf27
Geen matches
dragunova schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:58:
[...]

Dat zul je dan waarschijnlijk op applicatieniveau moeten doen.
Wat gebruik je om verbinding op te zetten naar je nas? (browser, ssh, kermit?)
Gewoon met de browser. Zal op de nas kijken of je bij de applicatie de time-out instellingen kunt aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Geen matches
Dit dingetje gebruik ik nu 2 maanden, bevalt perfect. In het begin zit ie vrij strak maar na een weekje krijg je hem er redelijk makkelijk uit. Omdat ie strak zit blijf je de trilfunctie goed voelen. Ben er erg tevreden over, nog geen krasje op mijn telefoon (behalve bij de camera natuurlijk |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragunova

dragunova

Geen matches
Rudolf27 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:49:
[...]

Gewoon met de browser. Zal op de nas kijken of je bij de applicatie de time-out instellingen kunt aanpassen.
Maar je zegt dat het met je iphone wel werkt. En met wifi ook
Dan staan daar de instellingen anders.
edit:
voor zover mij bekend wordt op de server niet ingesteld dat er een time-out moet worden gestuurd, maar gebeurt dit aan de client-kant. Een time-out is als ik mijn logica een beetje gebruik, iets dat afhankelijk van het gebruikte protocol een bepaalde waarde heeft, als in; als er na een minuut geen antwoord is gekomen noem ik dat een time-out.

Heeft de wifiverbinding een hogere prio dan de umts-verbinding?
Dit had ik laatst ook, toen heb ik de instellingen gewijzigd en pas na een reset pakte het toestel weer updates via umts. Dit is dus wel een bugje; ik wil graag dat ie wifi pakt als het er is en dat gebeurt dus niet automagisch.
Anders eens proberen je umts als prio-1 instellen en dan toestel opnieuw opstarten.

[ Voor 20% gewijzigd door dragunova op 23-10-2009 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de N97 gekregen nadat mijn N95 de geest had gegeven. Wat een dramatisch toestel. Krijg hetzelfde gevoel als dat ik bij Vista kreeg. Buitengewoon slechte afwerking.

Maar goed, de laatste teleurstelling was dat ik geen bestanden kan versturen via Bluetooth van de N97 naar mijn Macbook Pro. 'Unable to connect.' is de melding. Ik kan echter wel via mijn Macbook browsen op het toestel. Ook kan hij weer niet verbinden met mijn carkit. Dit werkt alleen met Bluetooth, maar hier komt dezelfde melding. Ik koester de hoop dat het een softwarematig probleem is. Of heeft Nokia weer een halve Bluetooth implementatie gedaan?

Heeft iemand een idee?

Ik zal voortaan weten dat je op een Mac kan instellen of een BT apparaat mag verbinden. (Filesharing Setup - Bluetooth Sharing) :X

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2009 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 13:42
Geen matches
met NSU de software opnieuw erop knallen, harde reset, kijken wat er gebeurt. Nog steeds Kwalitatief Uitermate Teleurstellend, dan ruilen die handel... moet in proncipe gewoon allemaal werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Ik heb mijn n97 nu een maand of 2, ik had echter eigenlijk nog niet echt foto's gemaakt met de flitser. Tot eergisteren:

Afbeeldingslocatie: http://dl.getdropbox.com/u/468484/Shantal%20en%20Katzenjammer/22102009015edit_tnet.jpg

En ik dacht dat jullie het hadden over een "lichte waas"... :')
Het was overigens tamelijk nutteloos om te flitsen in die situatie, maar dan nog. Gelukkig heb ik voor goede foto's wel een dslr liggen, maar die neem ik niet mee naar feestjes als dit :p

Is er eigenlijk nog nieuws op het gebied van het lenskapje of de flitser? Ik las eerder al in dit topic dat je dit kon laten "repareren" bij een NSU. Het lijkt me echter, zoals ook iemand anders aangaf, meer een ontwerpfout. En ik ben niet echt van plan om met een fineliner de lens/flitser te gaan bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy shit! Lijkt wel een foto van 10 jaar oud. Bizar dat Nokia, met al haar ervaring, toch nog producten die hardware fouten bevatten produceert. Ik denk dat Nokia maar aan één ding denkt; een N97-2 uitbrengen waarbij al dit soort fouten zijn weggepoetst (oftewel een vergrootte N97 Mini).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aapenootjes schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:52:
Ik heb mijn n97 nu een maand of 2, ik had echter eigenlijk nog niet echt foto's gemaakt met de flitser. Tot eergisteren:

[afbeelding]

En ik dacht dat jullie het hadden over een "lichte waas"... :')
Het was overigens tamelijk nutteloos om te flitsen in die situatie, maar dan nog. Gelukkig heb ik voor goede foto's wel een dslr liggen, maar die neem ik niet mee naar feestjes als dit :p

Is er eigenlijk nog nieuws op het gebied van het lenskapje of de flitser? Ik las eerder al in dit topic dat je dit kon laten "repareren" bij een NSU. Het lijkt me echter, zoals ook iemand anders aangaf, meer een ontwerpfout. En ik ben niet echt van plan om met een fineliner de lens/flitser te gaan bewerken.
Kan het misschien zijn dat dat je vinger is? En heb je grijze handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Nope zijn geen vingers, komt echt door de flitser zelf, staat te dicht bij de lens of iets dergelijks. In ieder geval had er ook last van, kun je zelf inprincipe heel makelijk oplossen. Je moet even met een dunne zwarte fineliner stift een randje om het flitser gedeelte tekenen, daar zit een zilveren randje om en dat moet je als het ware zwart maken. Opzich behoorlijk bagger en slecht dat je dit soort trucjes moet doen bij een telefoon van een paar honderd euro, maarja het werkt wel :).

Oww en btw, hoe zit het met die nieuwe firmware. Oktober loop bijna ten einde en wordt er nu wel een beetje ziek van, die iphone wordt hier steeds aanlokelijker :S.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2009 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb trouwens helemaal geen stylus bij mijn telefoon gekregen... Zie ook geen uitsparing in de verpakking die ik in de unboxing video's zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:15:
Ik heb trouwens helemaal geen stylus bij mijn telefoon gekregen... Zie ook geen uitsparing in de verpakking die ik in de unboxing video's zie...
Laat ik er van de week nou 1 teveel besteld hebben op ebay :)
En laat ik nou vanavond in een goeie bui zijn :)

PM me je adres en zodra ik ze binnen heb stuur ik er eentje
naar je op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Geen matches
Ik houd mijn vinger er zeker niet voor ;) Die fineliner truc ken ik wel, maar dat vind ik gewoon te belachelijk voor woorden. Mijn N95 maakte zowel met als zonder flits veel betere foto's. Wellicht dat ik over een tijdje maar eens zelf contact zoek met een NSU hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Aapenootjes schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:55:
Ik houd mijn vinger er zeker niet voor ;) Die fineliner truc ken ik wel, maar dat vind ik gewoon te belachelijk voor woorden. Mijn N95 maakte zowel met als zonder flits veel betere foto's. Wellicht dat ik over een tijdje maar eens zelf contact zoek met een NSU hierover.
Dan moet je verder niet klagen. Dit probleem is nu al zo vaak besproken het wordt vervelend.
Het is nu eenmaal zo en de oplossing is simpel.Als je dat niet wil moet je hem wegbrengen naar een nsp en ben je hem lekker 3 weken kwijt.Als dat is wat je wil???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esveldt86
  • Laatst online: 30-04-2023
Geen matches
Vraagje,

Sinds vandaag kan ik via mijn Music Player wel muziek openen, maar je hoort niks!
Je ziet gewoon dat hij loopt maar helaas gene audio!
Als ik een film, navigatie gebruik of gebeld wordt doet het geluid het ook.

En de radio via de Music Player doet het ook!

Weet iemand wat er aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
pkwakman schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:55:
[...]

Heb ook de UK versie maar ook na de update naar versie 12... geen problemen met Wireless Lan, werkt prima hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Niet online
Hallo,

Ik zag zojuist in de quick office in mijn N97 dat ik gratis adobe reader kan updaten naar een volledige licentie. Na het aanklikken van download krijg ik de foutmelding "kan geen verbinding met internet maken".

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, zodat ik weer gebruik kan maken van adobe reader.

Oja normaal internet, mail ophalen en het updaten van het vernieuwen van de catalogus werkt wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:00
Hoe bevalt de bouwkwaliteit eigenlijk van de N97? Ik wilde eerst gaan voor een E52 maar de bouwkwaliteit valt erg tegen lees ik het E52 topic. :/

En weer een accu vraag: Is het mogelijk om een week te doen op 1 accu of wordt dat een utopie met de N97? O-) Dit bij gebruik van 10 min internet per dag, af en toe bellen + smsen en agenda raadplegen.

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
een week zou die het niet vol houd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een programma om je sms box te beveiligen met een wachtwoord? of is dit in te stellen gewoon bij nokia :$?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m@fkeez schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 10:09:
Hallo,

Ik zag zojuist in de quick office in mijn N97 dat ik gratis adobe reader kan updaten naar een volledige licentie. Na het aanklikken van download krijg ik de foutmelding "kan geen verbinding met internet maken".

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, zodat ik weer gebruik kan maken van adobe reader.

Oja normaal internet, mail ophalen en het updaten van het vernieuwen van de catalogus werkt wel..
Ik krijg precies dezelfde foutmelding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 11:08:
weet iemand een programma om je sms box te beveiligen met een wachtwoord? of is dit in te stellen gewoon bij nokia :$?
ik heb zelf al iets gevonden kwam er toevallig op toen ik dit forum beetje aan doorspitten was haha, heb hem nog niet geprobeert

kliklikklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

Ik heb afgelopen week mijn n97 meegenomen naar New York.

Sindsdien staat er constant "NOKIA" op de achtergrond in mijn scherm. In ieder scherm.
Het draait ook niet mee als ik mijn toetsenbord openschuif...

Kan het zijn dat dit in mijn scherm is "ingebrand"? Dat gebeurt toch niet meer bij moderne beeldschermen?
Of staat dit er bij jullie ook, en heb ik het gewoon niet eerder gezien?

Wat kan ik hieraan doen?

Ik heb sinds ik terug ben de instellingen teruggezet naar fabrieksinstellingen, kan het daar nog mee te maken hebben?

Alvast bedankt voor snelle reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-08 13:51
Geen matches
Is het niet gewoon het thema dat je ingesteld hebt?
Pagina: 1 ... 4 ... 64 Laatste