Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitey-d
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 20:02
Een tijdje terug liet iemand me een full body cover zien om zijn iPhone. Helemaal doorzichtig en om de hele iPhone heen, dus ook het scherm. In 2 delen erop te klikken. Was ook nog prima te bedienen. Dat zou een Crystal case geweest moeten zijn.

Dus ik naar verschillende winkels (PhoneHouse, Apple Store en diverse andere telecomshops) maar nergens is zoiets te krijgen? Gesproken met verkopers, Gegoogled, geGoT, etc.

In het iPod/iPhone cover topic kwam ik o.a. wel "Invisible Shield Full Body" tegen, maar dat is meer een dun soort folie?

Weet iemand welke cover ik bedoel en waar je die kunt krijgen?

Ik zou toch zweren dat ik niet aan het slaapwandelen was toen ik die iPhone met full cover in mijn handen heb gehad :P

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmoxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:20

elmoxx

xx xx xx

past die vraag niet beter in het ipod/iphone cover topic dat je zelf ook al aanhaalt?

Zelf weet ik dat je bij o.a. de media-markt van alles kunt krijgen qua protection. Ik gok dat de door jou gezochte body er eentje van het merk griffin is.

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren zelf gekOcht bij telefoonkopen.nl is van het merk gear4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitey-d
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 20:02
Op de Griffin site heb ik helaas niet gevonden wat ik zoek. Ik heb even gekeken bij Gear4 en die blijken inderdaad een full body cover te verkopen! Het is niet dezelfde als die ik gezien heb, maar het komt al in de buurt.

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-08 20:34
[iPhone & iPod Touch] Cases, hoesjes & bescherming

Hmm het is waarschijnlijk een zeldzame griffin, waar ik even de naam van vergeten ben... Dat topic bespreekt hem ergens.