Een tijdje terug liet iemand me een full body cover zien om zijn iPhone. Helemaal doorzichtig en om de hele iPhone heen, dus ook het scherm. In 2 delen erop te klikken. Was ook nog prima te bedienen. Dat zou een Crystal case geweest moeten zijn.
Dus ik naar verschillende winkels (PhoneHouse, Apple Store en diverse andere telecomshops) maar nergens is zoiets te krijgen? Gesproken met verkopers, Gegoogled, geGoT, etc.
In het iPod/iPhone cover topic kwam ik o.a. wel "Invisible Shield Full Body" tegen, maar dat is meer een dun soort folie?
Weet iemand welke cover ik bedoel en waar je die kunt krijgen?
Ik zou toch zweren dat ik niet aan het slaapwandelen was toen ik die iPhone met full cover in mijn handen heb gehad
Dus ik naar verschillende winkels (PhoneHouse, Apple Store en diverse andere telecomshops) maar nergens is zoiets te krijgen? Gesproken met verkopers, Gegoogled, geGoT, etc.
In het iPod/iPhone cover topic kwam ik o.a. wel "Invisible Shield Full Body" tegen, maar dat is meer een dun soort folie?
Weet iemand welke cover ik bedoel en waar je die kunt krijgen?
Ik zou toch zweren dat ik niet aan het slaapwandelen was toen ik die iPhone met full cover in mijn handen heb gehad
“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”