Een vriend van mij is iemand die graag goede muziekskwaleit heeft... Op dit forum lees ik ook vaak over de kwaliteit van de muziek. Ik gebruik meestal de standaard meegeleverde oortjes, zoals bij de iPod of de Nokia 5800 XpressMusic. Ik was er over het algemeen wel tevreden mee.
Nu heb ik een paar dagen geleden besloten om wat 'betere' oortjes te kopen. Het gaat hier om de Philips SHE9700. Hiervoor gebruikte ik de oortjes die standaard meegeleverd worden met de Nokia 5800 XpressMusic.
Ik heb niet veel verschillen opgemerkt:
Nu heb ik een paar dagen geleden besloten om wat 'betere' oortjes te kopen. Het gaat hier om de Philips SHE9700. Hiervoor gebruikte ik de oortjes die standaard meegeleverd worden met de Nokia 5800 XpressMusic.
Ik heb niet veel verschillen opgemerkt:
- De bass is een stuk beter.
- Het geluid om me heen wordt goed geïsoleerd, hoewel het wel beter kan volgens de hiervoorgenoemde vriend...
Hij heeft namelijk oortjes gehad die aal het geluid isoleerden
- Ik hoef de muziek minder hard te zetten als ik op de fiets zit. Hiervoor hoorde ik nauwelijks wat met de Nokia oortjes.
- Wat is goede muziekskwaliteit precies? En hoe verbeter je die?
- Is de SHE9700 volgens jullie goed? Ik kan hem namelijk nog steeds terugbrengen/ruilen.