Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Op het werk hebben we te maken met accu's en batterijen, en voor een groot deel zijn we hier ook van afhankelijk. Het betreft diverse apparatuur zoals c-2000 portofoons, communicatiesets voor het duiken etc. Ik heb twee vragen.

Vanwege het levensbelang is een goede kwaliteit/levensduur van de accu's/batterijen noodzakelijk Op welke wijze kan de kwaliteit van verschillende soorten getest worden en wat is de maximale levensduur van de verschillende soorten?

Ten tweede was ik benieuwd of er ook onderhoudsplannen beschikbaar zijn voor accu's/batterijen?

Alvast bedankt,
Rutger

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

HP heeft gebruiksaanwijzingen voor batterijen die met de notebooks worden verkocht. Er is verschil tussen Nimah en Li-Ion.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:24

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Dit lijken me typische vragen voor de leverancier..ipv ze hier te vragen.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Als het om AA/AAA batterijen gaat en dan voornamelijk NiMH, dan staat er ontzettend veel info in
[Ervaringen] Oplaadbare Batterijen

In de startpost staan diverse links die ook in het algemeen ingaan op accutechnologie.

Met de combinatie van moderne low self discharge cellen met een goede intelligente lader kan er niet veel mis gaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Henk007 op 04-10-2009 15:57 ]