Toon posts:

Game systeem, waar op letten?

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Binnen korte tijd wil ik een goede game pc kopen. Het budget is rond de 650 euro, dit is erg weinig. Maar ik wil de pc eventueel ook tweedehands kopen zodat ik een betere kan kopen voor minder geld. Nu is mijn vraag waar moet ik op letten, als ik wil de nieuwste games wil spelen op een redelijk hoge resolutie.

Dus het minimaal aantal GHz, de videokaart ram geheugen etc.

Raden jullie het aan om tweedehands te kopen of kan ik beter een pc nieuw kopen of zelf samenstellen? Wel voor de 650 euro, inclusief windows. Monitor muis en toetsenbord het liefst erbij(moet 2dehands lukken).

Of hebben jullie nog andere tips?

Alvast bedankt!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:46

Vos

AFCA

Welkom op GoT ;)

Er is een apart topic voor zulk soort zaken: [BBG Aanschaf] Game- en high-end gamesysteem september 2009

Doe daar zelf wat zoekwerk, er zijn meer mensen die ook voor dat budget wel wat zoeken. In dat topic worden goede tips gegeven over waar op te letten en wat aan te raden is.

Als je dan nog specifieke vragen hebt kun je dat daar kwijt.

Ook dit is wel interessant om als nieuwkomer te lezen: *LET OP* - Wat moet ik kopen

[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 04-10-2009 15:13 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:31

Thandor

SilverStreak

Dit soort topics zijn niet conform het CSL beleid en gaan daarom op slot :o.

Je kunt het beste de Best Buy Guides (voor jou is reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie september 2009 een goede, of zie [BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) ter hand nemen, daar worden namelijk nieuwe systemen samengesteld die een tijdje meekunnen. In de topiclijst van CSL staan zogenaamde [BBG aanschaf] topics waar je jouw BBG samenstelling kunt laten controleren. Ook kun je HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen? raadplegen. In de HOWTO wordt onder andere uitleg gegeven over het zoeken naar hardware, reviews en benchmarks (GHz'en, MB's, aantal cores en dergelijke zijn leuk maar zeggen niet alles over de performance. Lees daarom reviews!). Zo zijn er speciale websites die hardware testen en hier verslag van uitbrengen. Tweakers.net brengt zelf ook reviews uit en bezoekers van Tweakers.net hebben ook de mogelijkheid om hun zegje te doen over iets in de product reviews :).

Al met al zijn er veel bronnen, waaronder ook de productpagina's van fabrikanten, die je kunt raadplegen om te kijken welke producten goed zijn. Zet alle gevonden informatie even op een rij en ga afwegen (prijs, features, prestaties, etc.). Het enige wat je dan nog te doen staat is het bestellen, opbouwen en tweaken van de nieuwe hardware ;).

[ Voor 3% gewijzigd door Thandor op 04-10-2009 15:16 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.