Toon posts:

Hulp nodig bij aanschaf van nieuwe computer

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste Tweakers,

Ik ben nieuw op deze site, en moet zeggen dat ik het een goeie site vind :D

Maar, mijn vraag is. Wat is een goeie PC voor mijn behoeften? Ik game graag (COD4 en 5, TDU, ongeveer alle zware games zo'n beetje) en gewoon normale dingen, zoals MS Office, Browsen etc.

Dus eigenlijk gewoon een snelle processor (+2 GHZ (misschien zo'n nieuwe Nehalem, of X64 (heb er niet veel verstand van) een zware videokaart, en een hoop RAM.

Voor ongeveer iets tussen de 800-1000 euro.

Ik ben zelf ook wel in-to computers dus bespaard mij geen moeilijke termen ;)

Alvast bedankt!

(als je verstand hebt van game-monitoren, laat graag van je horen. ik ben ook opzoek naar een nieuw scherm)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:49

Thandor

SilverStreak

Dit soort topics zijn niet conform het CSL beleid en gaan daarom op slot :o.

Je kunt het beste de Best Buy Guides (voor jou is reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie september 2009 een goede, of zie [BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) ter hand nemen, daar worden namelijk nieuwe systemen samengesteld die een tijdje meekunnen. In de topiclijst van CSL staan zogenaamde [BBG aanschaf] topics waar je jouw BBG samenstelling kunt laten controleren. Ook kun je HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen? raadplegen. In de HOWTO wordt onder andere uitleg gegeven over het zoeken naar hardware, reviews en benchmarks. Zo zijn er speciale websites die hardware testen en hier verslag van uitbrengen. Tweakers.net brengt zelf ook reviews uit en bezoekers van Tweakers.net hebben ook de mogelijkheid om hun zegje te doen over iets in de product reviews :).

Al met al zijn er veel bronnen, waaronder ook de productpagina's van fabrikanten, die je kunt raadplegen om te kijken welke producten goed zijn. Zet alle gevonden informatie even op een rij en ga afwegen (prijs, features, prestaties, etc.). Het enige wat je dan nog te doen staat is het bestellen, opbouwen en tweaken van de nieuwe hardware ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.