oplchting van scootercounter.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 675 views

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-01 15:57
Helaas moet ik melden dat de scootercounter de zaak oplicht.
Ik heb daar een bestelling gedaan en betaald, na 3 weken nog niets ontvangen, kreeg na veel moeite eindelijk een mail dat ze de bestelling zouden routineren daar het product nog steeds niet binnen was.Ondertussen (na 3 weken)geen geld teug gestort en op de mail wordt niet gereageerd.Telefonisch wordt je in de wacht gehouden(steeds zogenaamd 1 voor u),40 euro cent per min, dus geen enkel contact meer mogelijk.
Heeft iemand een tip hoe ik deze zaak kan aanpakken

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
De website doet het niet?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

De site werkt hier in ieder geval niet :?

Hebben ze geen winkel waar je eventueel heen kan?

Om hoeveel geld gaat het ongeveer?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:54

beany

Meeheheheheh

De beste tip is: Stel ze in gebreke en doe dit schriftelijk. Hiermee kan je uiteindelijk als dat nodig is mee naar de rechter. Of bel je rechtsbijstand even.Als je die niet hebt kan je naar een wetswinkel.

Het ligt ook een beetje aan het bedrag. Als het om honderden euro's gaat heeft het zin om er een zaak van te maken. Is het slechts een paar tientjes: je verlies nemen en daar nooit meer zaken mee doen. Het is namelijk moeilijk om voor een paar tientjes een zaak te beginnen, hoe triest ook...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Die hele site is uit de lucht en niet vindbaar met Google. Wat heb je er besteld dan?

Als het Chinese meuk is (ik kan de site niet zien) dan is 3 weken vrij normaal, kan nog wel langer duren als het uit China moet komen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-01 13:01

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

ermmm moet het niet toevallig scooterDIScounter.nl zijn, scootercounter.nl vind ik zo een vreemde naam . . .

en als het de scooterdiscounter.nlis, dan had je kunnen weten dat ze niet snel met leveren zijn, het staat immers op te voorpagina van de site (hint: kijk naar plaatje)

[ Voor 44% gewijzigd door Abomination op 02-10-2009 12:55 ]

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
oplchting van scootercounter.nl
Er is nooit een website scootercounter.nl geweest, maar aan de titel te zien heeft de TS ook geen tijd gestoken in het topic of is dyslectics.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Kzit ff voor je op Sidn te kijken, staat wel wat meer info met een telefoonnummer.

Mits het om scooterdiscounter gaat natuurlijk.

Wellicht die eens proberen?

[ Voor 44% gewijzigd door GGS_206 op 02-10-2009 12:56 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Abomination schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:49:
ermmm moet het niet toevallig scooterDIScounter.nl zijn, scootercounter.nl vind ik zo een vreemde naam . . .
Dan mag hij wel een wat duidelijkere ts schrijven. Als het dat is dan had hij het kunnen weten:
Afbeeldingslocatie: http://www.scooterdiscounter.nl/images/scooter_onderdelen.jpg

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-01 13:01

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

Marzman schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:54:
[...]
Dan mag hij wel een wat duidelijkere ts schrijven. Als het dat is dan had hij het kunnen weten:
DôH . . dat schreef ik net in de edit . . . . great minds think . . .

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Als de levering niet binnen 30 dagen na bestelling geschiedt kan je de webwinkel in gebreke stellen. Daarin moet je hen sommeren om binnen een redelijke termijn het product alsnog te leveren. Indien zij dit niet binnen de gestelde termijn doen zijn ze in verzuim en kan de overeenkomst worden ontbonden. Je krijgt dan je geld terug, volgens mij binnen een termijn van 30 dagen (maar dat weet ik niet helemaal zeker).

Gezien je spelling zou ik een standaardbrief van internet pakken. Welke website is het nu?
djexplo schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:49:
[...]
Er is nooit een website scootercounter.nl geweest, maar aan de titel te zien heeft de TS ook geen tijd gestoken in het topic of is dyslectics.
Denk niet dyslectisch, sommige dingen kloppen inhoudelijk ook gewoon niet: bv. routineren (zich vaardigen) tegen het bedoelde retourneren (wat overigens in deze context ook niet juist is)...

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:00

• SinergyX
  • Laatst online: 00:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hou je hier ook rekening mee?
Het telefoonnummer is bereikbaar op werkdagen tussen 10.00 en 14.00

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Rey Nemaattori
  • Laatst online: 22-01 15:57
SinergyX schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:00:
Hou je hier ook rekening mee?
Het telefoonnummer is bereikbaar op werkdagen tussen 10.00 en 14.00
Ja, maar als iedereen dat doet, dan is het in die 4 uurtjes mokerdruk ;)

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Right, op deze manier gaat dit topic natuurlijk helemaal nergens over.

Een bedrijf beschuldigen van oplichting, terwijl ze nog binnen de wettelijke leveringstermijn zitten (30 werkdagen) en zelf al aangeven niet de snelste te zijn? En dan daar een topic over openen dat bol staat van de taalfouten en foutieve informatie?

Dat is dus niet de bedoeling van het Shopping Forum. Dit topic gaat dan ook op slot. Succes met het afhandelen van je bestelling en mocht je er echt niet uitkomen met de shop, dan kan je natuurlijk altijd een nieuw topic openen. Maar zorg dan a.u.b. wel voor een fatsoenlijke startpost en ga niet gelijk met zware beschuldigingen als oplichting strooien :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.