* DeZzL gaat in de lange rij staan.
wim.deruijter [op] gmail.com
Evt. invites worden natuurlijk direct in deze thread uitgedeeld.
wim.deruijter [op] gmail.com
Evt. invites worden natuurlijk direct in deze thread uitgedeeld.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Nothing more to say...
Do what you love, do it often
Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!
Punctuality is the politeness of kings
“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”
Insert vies grapje hier
==
hoi
This space is occupied
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
[ Voor 81% gewijzigd door Caeruleus op 01-10-2009 16:22 ]
no animals were harmed during the production of this message
Hoi!
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
[ Voor 13% gewijzigd door Banix op 01-10-2009 14:03 ]
You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!
heeeeee ..... hoe is het?
Ghe, het zou natuurlijk best erg zijn als je als topicstarter uiteindelijk achter het net zou vissen.amoen schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:05:
haha wat een hoop replies alweer!
Wie heeft een invite voor de Topic Starter? (ikke dus)
punneke[at]gmail.com
To be determined...
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Reageren inderdaad zoveel mensenMaNdM schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:07:
[...]
Ghe, het zou natuurlijk best erg zijn als je als topicstarter uiteindelijk achter het net zou vissen.
LOL ik kan de DM knop hier op het forum niet eens vinden... nouja ik hoop maar dat iemand vrijgevig genoeg is. Zal ook de TS even updaten met een verzoekje. Die power heb ik nog net!MaNdM schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:07:
[...]
Ghe, het zou natuurlijk best erg zijn als je als topicstarter uiteindelijk achter het net zou vissen.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Het lijkt me inderdaad handig om je post te deleten zodra je geen invite meer nodig hebt. Dan is het gemakkelijker te zien wie wel of geen invite meer hoeft te hebben.Peter schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:26:
Volgens mij heeft niemand een idee wie al een invite gekregen heeft en wie niet. Het zou prima kunnen dat de personen op pagina één en twee straks meerdere invites ontvangen en mensen op pagina 6+ geen "kans" hebben. Is er überhaupt iemand invites aan het uitsturen? If so, vermeld dan eventjes naar wie je dat gedaan hebt. Anderen kunnen dan weer een ander groepje mensen kiezen.
[ Voor 3% gewijzigd door 2020Media op 01-10-2009 14:32 ]
May Lyssa aid you
klinkt erg goed allebei. vooralsnog zie ik alleen dev10 die er 8 verstuurd zou hebben, van de genodigden verder heb ik het idee dat ze nog niks ontvangen hebben, OF ze zijn al druk aan het wavenSandaX schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:30:
[...]
Het lijkt me inderdaad handig om je post te deleten zodra je geen invite meer nodig hebt. Dan is het gemakkelijker te zien wie wel of geen invite meer hoeft te hebben.
*insert signature here
If it aint fixed, it's broken.
Nog niks ontvangen in mijn geval. Het is wel leuk om te zien dat het probleem dat we hier zien vormen rondom de vraag of iemand nou al wel of geen invite gehad heeft, precies hetgeen is dat met Wave een stuk beter inzichtelijk zou worden.amoen schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:35:
[...]
klinkt erg goed allebei. vooralsnog zie ik alleen dev10 die er 8 verstuurd zou hebben, van de genodigden verder heb ik het idee dat ze nog niks ontvangen hebben, OF ze zijn al druk aan het waven
To be determined...
Ook ik heb nog niks gehad, zit trillend te wachten achter de pc...MaNdM schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:38:
[...]
Nog niks ontvangen in mijn geval. Het is wel leuk om te zien dat het probleem dat we hier zien vormen rondom de vraag of iemand nou al wel of geen invite gehad heeft, precies hetgeen is dat met Wave een stuk beter inzichtelijk zou worden.
[ Voor 22% gewijzigd door JvdS op 01-10-2009 14:51 ]
Nu al af aan het kicken van iets wat je nog niet gehad hebtDr. Horrible schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:40:
[...]
Ook ik heb nog niks gehad, zit trillend te wachten achter de pc...
Sowieso duurt het wel even. Als in een paar uur. Collega van me had van Google vanochtend (9:30) pas de invite gekregenX-G schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:46:
[...]
Nu al af aan het kicken van iets wat je nog niet gehad hebt?
If it aint fixed, it's broken.
[ Voor 26% gewijzigd door Roodey op 01-10-2009 14:59 ]
[ Voor 10% gewijzigd door IceM op 01-10-2009 15:34 ]
...
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik vrees eigenlijk ook het ergste...Maverick schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:35:
Is er uberhaupt iemand die invites uitdeelt eigenlijk? Volgens mij niet namelijk
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
[ Voor 30% gewijzigd door Zip McOccup op 01-10-2009 15:43 ]
Of dat ddegene die de invite geeft de naam er uit haalt. Dit had voor gmail destijds ook iemand gemaakt dacht ik. Misschien bestaat het script nog?Kaaswagen schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:37:
[...]
Ik vrees eigenlijk ook het ergste...
Kunnen de wavers btw niet een wave opzetten waar de requests in komen, waar je je eigen naam uit kunt halen als je er in kan?
[ Voor 75% gewijzigd door Marzman op 01-10-2009 15:47 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
To be determined...
Hier nog niet, ik wacht met spanning af. Google heeft meestal wel een beetje een mist rond hun releaseprocedures hangen. Met nieuwe features op GMail is het niet anders. Je weet nooit wie het wanneer gaat krijgen. Ik heb er vertrouwen in dat het er wel aan komt. Als het zover is post ik het meteenMaNdM schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:57:
Heeft IEMAND van de geinviteerden (bestaat dat woord?) überhaupt al de uitnodiging binnen?
1
| mdtje |monkeytail| hotmail |littlecircle| com |
We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.
Had 'm al opgezocht, maar sites zijn helaas uit de luchtMarzman schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:46:
Dit gaat niet werken zo, ik zie alleen maar mensen om invites vragen
[...]
Of dat ddegene die de invite geeft de naam er uit haalt. Dit had voor gmail destijds ook iemand gemaakt dacht ik. Misschien bestaat het script nog?
Kixtart schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:37:
Ik heb ook eerder gezien dat als je een duidelijke site of iets dergelijks hebt waar invites uitgewisseld kunnen worden dat deze in de waarschuwing gezet wordt, zodat het topic iig niet vervuild wordt ermee.
Edit:
Zoals bij Fon en Joost eerder:
http://joostinvite.no-ip.org/ioverzicht.php
http://foneroinvite.no-ip.org/
Algemeen: http://woudanet.nl/
Misschien wilt hij wel even iets opzetten.
[ Voor 45% gewijzigd door Eiland op 01-10-2009 16:36 ]
[ Voor 16% gewijzigd door olafvs op 01-10-2009 16:16 ]
“We’ll ask some of these early users to nominate people they know also to receive early invitations — Google Wave is a lot more useful if your friends, family and colleagues have it too. This, of course, will just be the beginning. If all goes well we will soon be inviting many more to try out Google Wave.”
Engadget volgens mij? Weet het btw niet zeker, maar meerdere mensen melden dit.Dr. Horrible schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:29:
Lasharor, waar heb je die info vandaan?
Verwijderd
Verwijderd
Screenshot dat ik zag gaf aan dat die persoon 8 invites mocht uit delen.lasharor schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:37:
[...]
Engadget volgens mij? Weet het btw niet zeker, maar meerdere mensen melden dit.
[ Voor 23% gewijzigd door lasharor op 01-10-2009 16:57 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq