They made me do it.
ik ben zeer geinteresseerd en zal indien ik dan zelf invites ontvang alles met de mensen uit dit topic delen !!
wie o wie heeft er 1 voor mij?
mavgink AT gmail . com
Naja nogmaals als iemand er 1 kan missen dan houd ik me zeker aanbevolen!
(Zal de invites uiteraard hier ook weer verspreiden)
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
mail [at] chillosophy [punt] nl
Nee, 8 helaas. Ze zijn dan ook heel snel op en het duurt vrij lang voor ze verstuurd worden (vanmorgen ergens verstuurd en nu nog niet aangekomen).Warbringer schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:38:
Ik wil d'r ook wel eentje! Is het net als met Gmail vroeger dat iedereen weer 50 invites kan versturen?
xikeon (@penstaartje) gmail [punt] com
*insert signature here
Als iedereen nou z'n invites naar andere Tweakers doorstuurt
Ze versturen het denk ik expres in plukjes, anders raken die servers overbelast door de invitesDr. Horrible schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 13:24:
Ik wil hem nu hebben! Ik snap niet dat het zo lang duurt...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
samopsa@gmail.com is mijn adres! Zodra ik zelf invites heb zal ik ze hier ook rondsturen.
It's dark but I don't want to find the light
Dat zeg ik....
Much appreciated!
[ Voor 27% gewijzigd door Koppensneller op 01-10-2009 13:28 ]
Gebruik gmail sinds de beta dus ben erg benieuwd, zal mijn 8 invites ook doorspelen in dit topic
xenthressa [@ ] gmail [.] com
Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...
bram.velthuis [at] live.nl
Dat weet ik ook nog wel ja, dat was ook eigenlijk wel heul handig..Biobakker schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 13:25:
Bij gmail hadden we toch zo'n kettingbrief achtige lijst in de opIs dat niet een stuk handiger?
Edit:
Maar er waren toch maar 10.000 plaatsen? Zal wel vol zitten dan nuTjeerdtq schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 13:28:
[...]
Ben benieuwd hoe snel je die invite binnen krijgt.
Als je echt per persoon 8 mensen van invite, schiet het wel op.
1 persoon kan 8 invites sturen. Die 8 personen kunnen samen 64 invites sturen. Die 64 personen kunnen samen 512 invites sturen. Dan ben je toch al een heel eind denk ik. Wel een slim idee van Google.
[ Voor 50% gewijzigd door Kaaswagen op 01-10-2009 13:31 ]
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
sjorsjes @ gmail.com
Ben benieuwd hoe snel je die invite binnen krijgt.Tjark schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 13:20:
[...]
hmm, ik zie nog niks in m'n mailbox of dm...
1 persoon kan 8 invites sturen. Die 8 personen kunnen samen 64 invites sturen. Die 64 personen kunnen samen 512 invites sturen. Dan ben je toch al een heel eind denk ik. Wel een slim idee van Google.
camiel.eggermont op gmail.com
Powered by Manetti (compiled by Jura)
*gaat achterin de rij staan
svenvdb100 [ atjes ] gmail [ dotje ] .be
Dus als iemand een invite over heeft:
roy.jansen bij gmail.com
Hartstikke bedankt als je me invite
[ Voor 14% gewijzigd door bjck op 05-06-2010 23:05 . Reden: mail adres verwijderd ]
This space is occupied
Helaas werkt het nog niet zo. Alleen de eerste reeks van uitgenodigden kan 8 invites geven.Tjeerdtq schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 13:28:
[...]
Ben benieuwd hoe snel je die invite binnen krijgt.
De tweede reeks nog niet.
Ik zou er ook graag eentje willen ontvangen: kimmodegooijer - @ - gmail.com
barryvdh [at] gmail [dot] com
Thanks!
[ Voor 22% gewijzigd door MisteRMeesteR op 26-09-2025 13:31 ]
Same here...Tjark schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 13:20:
[...]
hmm, ik zie nog niks in m'n mailbox of dm...
Test voor geduld fail
To be determined...
You can't free a fish from water.
Inderdaad, ik kan niet wachten. Ik moet om vijf uur werken, ik hoop dat hij er voor die tijd is...
wim.deruijter [op] gmail.com
Evt. invites worden natuurlijk direct in deze thread uitgedeeld.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Langzaam gebruikers laten toenemen om te zien hoe het is met zoveel mensen plots in zo'n omgeving te werken, lijkt me nogal wat servercapaciteit in te nemen.
Hoe me aanbevolen voor een invite, ondertussen wacht ik wel lekker, gmail duurde het ook even voor je invite ontving, maar dit was toch een totaal andere dienst.
Nothing more to say...
mvansoest {A} gmail {dot} com
macciez op gmail punt com
Do what you love, do it often
Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!
tonheijnen [slingeraap] gmail
Ik heb het pak virtuele koekjes al klaarstaan en zodra ik ook invites krijg ga ik hier wel strooien
Punctuality is the politeness of kings
Als iemand me kan uitnodigen, heel graag: thefunkybassist [op] gmail.com. Het is toch leuk om als 'digital designer' Wave te kunnen testdriven!
“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”
mocht er iemand een hebben, dan heel graag naar
christmassacre (at) gmail (dot) com
Insert vies grapje hier
Mocht men nog 1tje kwijt willen

rubenwesselink [at] hotmail [punt] com!
Gewoon mijn username endanapenstaartje mijn website. Staat hier links
==
hoi
This space is occupied
morphiesta@gmail.com
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
[ Voor 81% gewijzigd door Caeruleus op 01-10-2009 16:22 ]
no animals were harmed during the production of this message
Als er een Tweakers is die mij gelukkig wil maken met een invite, héél graag!
ewk[apenstaartje]22055.nl
Hoi!
gijs.de.vries@gmail.com
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
groenhout@gmail.com
ferry.blankendaal @ gmail.com
Indien er iemand een uitnodiging over heeft: hans.westerhof@gmail.com
Dank!
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
basvanderweijden apenstaartje gmail.com
Alvast bedankt natuurlijk.
[ Voor 13% gewijzigd door Banix op 01-10-2009 14:03 ]
You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!
utopist@gmail.com
Of, als iemand een invite overheeft en mij een heel groot pleziertje wilt doen, word gewaardeerd!
Indien over: graag invite: Keidaa@gmail.com
Wie heeft een invite voor de Topic Starter? (ikke dus
punneke[at]gmail.com
heeeeee ..... hoe is het?
Ghe, het zou natuurlijk best erg zijn als je als topicstarter uiteindelijk achter het net zou vissen.amoen schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:05:
haha wat een hoop replies alweer!
Wie heeft een invite voor de Topic Starter? (ikke dus)
punneke[at]gmail.com
To be determined...
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Reageren inderdaad zoveel mensenMaNdM schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:07:
[...]
Ghe, het zou natuurlijk best erg zijn als je als topicstarter uiteindelijk achter het net zou vissen.
psst r.schins [at] gmail.com
LOL ik kan de DM knop hier op het forum niet eens vinden... nouja ik hoop maar dat iemand vrijgevig genoeg is. Zal ook de TS even updaten met een verzoekje. Die power heb ik nog net!MaNdM schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:07:
[...]
Ghe, het zou natuurlijk best erg zijn als je als topicstarter uiteindelijk achter het net zou vissen.
Alhoewel de kans natuurlijk nihil is dat ik gekozen wordt. Misschien is het handig als mensen ook hun post wijzigen als ze een uitnodiging hebben gekregen?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
granndmaster.S [at] gmail punt com
pt0x.mail (a) gmail.com
bedankt!
dutchminator [at] gmail [dot] com
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Het lijkt me inderdaad handig om je post te deleten zodra je geen invite meer nodig hebt. Dan is het gemakkelijker te zien wie wel of geen invite meer hoeft te hebben.Peter schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:26:
Volgens mij heeft niemand een idee wie al een invite gekregen heeft en wie niet. Het zou prima kunnen dat de personen op pagina één en twee straks meerdere invites ontvangen en mensen op pagina 6+ geen "kans" hebben. Is er überhaupt iemand invites aan het uitsturen? If so, vermeld dan eventjes naar wie je dat gedaan hebt. Anderen kunnen dan weer een ander groepje mensen kiezen.

[ Voor 3% gewijzigd door 2020Media op 01-10-2009 14:32 ]
May Lyssa aid you
r (streepje op de grond) velderman (krulletje) hotmail punt com
Dank!
klinkt erg goed allebei. vooralsnog zie ik alleen dev10 die er 8 verstuurd zou hebben, van de genodigden verder heb ik het idee dat ze nog niks ontvangen hebben, OF ze zijn al druk aan het wavenSandaX schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:30:
[...]
Het lijkt me inderdaad handig om je post te deleten zodra je geen invite meer nodig hebt. Dan is het gemakkelijker te zien wie wel of geen invite meer hoeft te hebben.
ruud.slagman(apenstaartje)gmail.com
*insert signature here
drvdijk aap gmail punt com
Zal mn post met verzoek inderdaad wissen zodra een van jullie zo goed is geweest, houdt het wat overzichtelijker
If it aint fixed, it's broken.
Nog niks ontvangen in mijn geval. Het is wel leuk om te zien dat het probleem dat we hier zien vormen rondom de vraag of iemand nou al wel of geen invite gehad heeft, precies hetgeen is dat met Wave een stuk beter inzichtelijk zou worden.amoen schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:35:
[...]
klinkt erg goed allebei. vooralsnog zie ik alleen dev10 die er 8 verstuurd zou hebben, van de genodigden verder heb ik het idee dat ze nog niks ontvangen hebben, OF ze zijn al druk aan het waven
To be determined...
Ook ik heb nog niks gehad, zit trillend te wachten achter de pc...MaNdM schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:38:
[...]
Nog niks ontvangen in mijn geval. Het is wel leuk om te zien dat het probleem dat we hier zien vormen rondom de vraag of iemand nou al wel of geen invite gehad heeft, precies hetgeen is dat met Wave een stuk beter inzichtelijk zou worden.
Dan moet wel iemand een botje beschikbaar hebben die dat regelt
Alternatief zou een 'gewone' site kunnen zijn waar in algemene vorm invites gedeeld kunnen worden
jvanderstraten at gmail punt com
[ Voor 22% gewijzigd door JvdS op 01-10-2009 14:51 ]
machielhamaker [at] gmail [puntje] com
Nu al af aan het kicken van iets wat je nog niet gehad hebtDr. Horrible schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:40:
[...]
Ook ik heb nog niks gehad, zit trillend te wachten achter de pc...
Sowieso duurt het wel even. Als in een paar uur. Collega van me had van Google vanochtend (9:30) pas de invite gekregenX-G schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:46:
[...]
Nu al af aan het kicken van iets wat je nog niet gehad hebt?
If it aint fixed, it's broken.
mathijs[dot]meulendijks[at]gmail[dot]com
Wave lijkt me echt ideaal om te gebruiken voor school / verenigingen
Ik zou ook graag een invite ontvangen vendewel at] gmail [dot] com
Dit topic is gesloten.